• S h a d o w h u n t e r s      -      A      n e w      a r m y      r i s e s

    Het verhaal:
    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten. Nu wordt er roet in het eten gegooid, omdat Valentijn, een grote tegenstander van de Shadowhunters, uit is gebroken uit Idris. Idris is de hoofdstad van de Shadow world en een man als Valentijn kan voor grote problemen zorgen in een stad als Idris..


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 250 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Bestuur de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!


    Rollen
    Downworlders:
    Meiden




    Jongens
    • Kelly Antonio Branwell • 20 jaar. • Ricciardo • {Page 2}
    • Magnus Bane • +400 jaar • Elio • {Page 2}


    Shadowhunters           
    Meiden
    • Devana Avalynn Verlac • 18 jaar • OneHeda • {Page 2}
    • Clarissa Adele Fray/ Fairchild/ Morgenstern • 18 jaar • IrishNialler • {Page 1}
    • Eliana Vittoria Howard • 17 jaar • DarkOne • {Page 2}

    Jongens
    • Valentine Morgenstern • 39 jaar • DarkOne • {Page 1}
    • Jace Wayland/ Herondale/ Morgenstern •18 jaar • Necessity • {Page 2}
    • GERESERVEERD VOOR Neara {Alec}

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 21:08 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mt ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    mt

    Mt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yayyy :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Op wie wachten we eigenlijk nog?


    kindness is never a burden.

    Wanneer gaan we beginnen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elio schreef:
    Op wie wachten we eigenlijk nog?


    Op Naera aka Skorpios. Ik heb al een mail gestuurd maar krijg geen reactie terug..
    Sorry voor mijn afwezigheid trouwens. Heb een aantal examens gehad deze periode :x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OneHeda schreef:
    (...)

    Op Naera aka Skorpios. Ik heb al een mail gestuurd maar krijg geen reactie terug..
    Sorry voor mijn afwezigheid trouwens. Heb een aantal examens gehad deze periode :x
    0 begrijpelijk maar toch fijn dat er nog leven is en je er mee bezig bent. Was namelijk ap bang dat het uitgestorven was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)0 begrijpelijk maar toch fijn dat er nog leven is en je er mee bezig bent. Was namelijk ap bang dat het uitgestorven was


    Oh ik blijf altijd in mijn hoofd wel bezig met mijn RPG's. No worries, ik vind hier wel een oplossing voor :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hebben we nog iets van een beginsituatie? c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hebben we nog iets van een beginsituatie? c:


    Laten we gewoon beginnen bij een dag waarop er een missie naar voren komt, met de informatie dat Valentijn dus is ontsnapt uit Idris. Aan de Shadowhunters dus de taak om te gaan ontdekken hoe het überhaupt mogelijk is dat hij uit het gevangenis is gebroken.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hiya


    Bowties were never Cooler

    Wie is op dit moment het hoofd van het Institute? Robert, Maryse, Alec, Lydia, Victor, of Jace?

    Edit: Ik heb gepost. Als het botst met iets hoor ik het graag

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 18:53 ]


    Bowties were never Cooler


    Just a little mister salty sunshine to brighten your day

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2018 - 0:10 ]


    Bowties were never Cooler