• S h a d o w h u n t e r s      -      A      n e w      a r m y      r i s e s

    Het verhaal:
    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten. Nu wordt er roet in het eten gegooid, omdat Valentijn, een grote tegenstander van de Shadowhunters, uit is gebroken uit Idris. Idris is de hoofdstad van de Shadow world en een man als Valentijn kan voor grote problemen zorgen in een stad als Idris..


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 250 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Bestuur de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!


    Rollen
    Downworlders:
    Meiden




    Jongens
    • Kelly Antonio Branwell • 20 jaar. • Ricciardo • {Page 2}
    • Magnus Bane • +400 jaar • Elio • {Page 2}


    Shadowhunters           
    Meiden
    • Devana Avalynn Verlac • 18 jaar • OneHeda • {Page 2}
    • Clarissa Adele Fray/ Fairchild/ Morgenstern • 18 jaar • IrishNialler • {Page 1}
    • Eliana Vittoria Howard • 17 jaar • DarkOne • {Page 2}

    Jongens
    • Valentine Morgenstern • 39 jaar • DarkOne • {Page 1}
    • Jace Wayland/ Herondale/ Morgenstern •18 jaar • Necessity • {Page 2}
    • GERESERVEERD VOOR Neara {Alec}

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 21:08 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    IrisWestAllen schreef:
    Wie is op dit moment het hoofd van het Institute? Robert, Maryse, Alec, Lydia, Victor, of Jace?

    Edit: Ik heb gepost. Als het botst met iets hoor ik het graag


    Ik voeg gewoon aan bij de serie dat Alec de leiding heeft overgenomen. Tenminste als je het daar mee eens bent natuurlijk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik vroeg mij ook nog af weten Jace en Clary dat ze geen broers en zus zijn of moet dat nog komen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ik vroeg mij ook nog af weten Jace en Clary dat ze geen broers en zus zijn of moet dat nog komen?


    Hmmm deze lijn loopt een beetje af van de boeken of serie omdat dit een geheel eigen lijn is in het verhaal. Dus jullie kunnen doen dat ze het weten, maar het kan ook zijn dat jullie die spanning erin houden voor verder in de rpg


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OneHeda schreef:
    (...)

    Ik voeg gewoon aan bij de serie dat Alec de leiding heeft overgenomen. Tenminste als je het daar mee eens bent natuurlijk


    Prima! Dan pas ik Alec aan

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 21:05 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Prima! Dan pas ik Alec aan


    Alrightyyyy (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ga nu een stukje schrijven met Devina trouwens :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OneHeda schreef:
    (...)

    Hmmm deze lijn loopt een beetje af van de boeken of serie omdat dit een geheel eigen lijn is in het verhaal. Dus jullie kunnen doen dat ze het weten, maar het kan ook zijn dat jullie die spanning erin houden voor verder in de rpg

    Mij maakt het op zich niet uit (: ik zou het trouwens wel leuk vinden als Jace momenteel weet/denkt dat Valentine zijn vader is (en dat hij dus zelf een slecht persoon zou zijn hehe)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is het trouwens goed dat Alec naar Jace is gelopen?


    Bowties were never Cooler

    Necessity schreef:
    (...)
    Mij maakt het op zich niet uit (: ik zou het trouwens wel leuk vinden als Jace momenteel weet/denkt dat Valentine zijn vader is (en dat hij dus zelf een slecht persoon zou zijn hehe)

    Is goed. Ik reageer morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrisWestAllen schreef:
    Is het trouwens goed dat Alec naar Jace is gelopen?

    Ja hoor ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nog eventjes en Devana staat erop :D

    (Hopelijk vinden jullie haar wat, want ze is een pittige tante XD)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 21:36 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Iemand voor Magnus?


    kindness is never a burden.

    Elio schreef:
    Iemand voor Magnus?


    Hij mag altijd Alec bellen (;

    Edit: Misschien is dat ook wel logisch als de downworld ook gehoord heeft van het ontsnappen van Valentine? En hij als High Warlock text en uitleg van het Institute, Alec, wil hebben hoe dat heeft kunnen gebeuren? Of is dat raar?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 22:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Clary is half verdwaald in het instituut en staat dus voor iedereen open om mee te rpg'en


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Hij mag altijd Alec bellen (;

    Edit: Misschien is dat ook wel logisch als de downworld ook gehoord heeft van het ontsnappen van Valentine? En hij als High Warlock text en uitleg van het Institute, Alec, wil hebben hoe dat heeft kunnen gebeuren? Of is dat raar?


    Ik vind dat niet echt raar. Alec en Magnus zijn best close dus die delen ook best veel met elkaar denk ik.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †