• HET GROTE
    SPORTTOPIC



    Om de een of andere reden was er een slotje op het vorige fitnesstopic?


    Geachte dames en heren en iedereen die zich geen dame/heer voelt, wees welkom. In dit topic mag je alles bespreken wat met sport te maken heeft, van de juiste voeding tot jouw ideale stretchoefening. Wellicht heb een nieuw sportschemaatje ontwikkeld dat je graag met anderen wilt delen, of heb je een grote motivatiedip en wil je graag dat anderen je een schop onder je kont geven? Hier ben je aan het juiste adres.



    Elke zondagavond komt er een nieuwe motivational quote in dit topic. Natuurlijk zal ik ook tips in het topic plaatsen! Dat doe ik ook elke zondagavond. Als jij nog leuke quotes of bruikbare tips hebt, post die dan in de week ervoor in dit topic!

    Wat voor sporten doe jij? En hoe vaak?


    Quizlet sporters:
    Kilgour
    Caricia
    thoughful
    Schaduwjager
    Eomer
    M0NA
    Porg
    Oakheart
    Scandal
    Salaryman
    Disco
    Barnum
    Weggooiwashand
    Sombre
    Mahigan

    Motivational quote van de week:

    Don't say; show. Don't talk; act. Don't promise; prove.

    Quote geschiedenis:
    The pain you feel today, will be the results you feel tomorrow.
    Only I can change my life. No one else can do it for me.


    Tip van de week:

    Sport 's ochtends, dan heb je het meteen gehad.

    Tip geschiedenis:
    Sla geen maaltijden over!
    Neem je tijd!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 17:17 ]


    || With the SAS, nobody gets left behind. ||

    Het is vandaag zo koud en ik had echt echt echt geen zin om te gaan hardlopen, maar ik heb het toch gedaan en het ging tegen alle verwachtingen in heel goed! Gewoon een warme trui aan doen en gaan met die banaan (flower) Hebben jullie nog gesport?


    || With the SAS, nobody gets left behind. ||

    ^ Ik was van plan om vanmiddag te gaan sporten — maar ik heb mijn planning wat aan moeten passen omdat dit weekend de sportschool niet de hele tijd open is vanwege carnaval. Dus nu ga ik morgen. :Y)


    Ah carnaval, de sfeerverpester... :'D ik houd niet van carnaval. Ik ben dan wel een Brabander, maar ik haat het. Mijn nu al overvolle hoofd knalt dan zeker uit elkaar van de herrie en de drukte.


    || With the SAS, nobody gets left behind. ||

    Kilgour schreef:
    Het is vandaag zo koud en ik had echt echt echt geen zin om te gaan hardlopen, maar ik heb het toch gedaan en het ging tegen alle verwachtingen in heel goed! Gewoon een warme trui aan doen en gaan met die banaan (flower) Hebben jullie nog gesport?
    Hier heb ik echt respect voor.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb vroegaahh op dansen gezeten, zes jaar lang paardgereden, helaas wel mee gestopt voor school. Ik heb een half jaar yoga gedaan, echt een aanrader voor mensen die focus nodig hebben! en nu fitness ik gewoon. ;D

    edit: En ik masseer iedere dag ongeveer 3á4 uur, telt dat ook?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 15:15 ]


    - thank you for existing -

    Hardloop/Sport motivatie song: Marathon - Jebroer

    ik ga helemaal los op de loopband als ik deze luister!


    - thank you for existing -

    Dit word even een MT.

    Voorheen deed ik een aantal jaar aan waterpolo, maar daar ben ik nu al (denk ik) 3 of 4 jaar van af. Nu gewoon een abo op de sportschool en af en toe gewoon hardlopen op straat of richting het bos ofzo.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ugh — ik wilde vandaag gaan sporten, maar gisteren heb ik bij het wandelen een gigántische blaar op m’n hak gelopen.


    Absolutist schreef:
    Ugh — ik wilde vandaag gaan sporten, maar gisteren heb ik bij het wandelen een gigántische blaar op m’n hak gelopen.
    Oh dat is echt balen zeg! Ben je tenminste gemotiveerd, gebeurt er zoiets.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik merk echt vooruitgang bij het sporten bij mij! Mijn spieren kunnen bij elk hardlooprondje iets meer aan. (:

    Hoe gaat het bij jullie - vooral bij degenen die wat moeite hebben om het op te brengen?


    || With the SAS, nobody gets left behind. ||

    Ik kan nog steeds niets door die rot blaar. Ik kan niet eens schoenen aan. :W


    Vandaag wilde ik sporten, maar er kwamen iets meer massages bij op de planning dan verwacht, ik heb mijn workouts al gehad...
    morgen weer!


    - thank you for existing -

    Precies de juiste instelling, morgen weer ^^


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Vandaag na erg veel klagen tegen mijzelf toch maar even wezen sporten! Benen kort getraint en een paar buikspier oefeningen gedaan.

    Wie nog meer? (:


    - thank you for existing -

    En dan heb je zo'n week waarop je sportmaatje niet dezelfde dagen kan trainen als jezelf... :(
    Gelukkig toch nog de motivatie gevonden om vandaag maar in m'n eentje te sporten.
    (Merken sommige van jullie het ook al dat de sportscholen leger worden? Volgens haken er al aantal mensen met goede voornemens af)


    Do I look like Mother Teresa?