• HET GROTE
    SPORTTOPIC



    Om de een of andere reden was er een slotje op het vorige fitnesstopic?


    Geachte dames en heren en iedereen die zich geen dame/heer voelt, wees welkom. In dit topic mag je alles bespreken wat met sport te maken heeft, van de juiste voeding tot jouw ideale stretchoefening. Wellicht heb een nieuw sportschemaatje ontwikkeld dat je graag met anderen wilt delen, of heb je een grote motivatiedip en wil je graag dat anderen je een schop onder je kont geven? Hier ben je aan het juiste adres.



    Elke zondagavond komt er een nieuwe motivational quote in dit topic. Natuurlijk zal ik ook tips in het topic plaatsen! Dat doe ik ook elke zondagavond. Als jij nog leuke quotes of bruikbare tips hebt, post die dan in de week ervoor in dit topic!

    Wat voor sporten doe jij? En hoe vaak?


    Quizlet sporters:
    Kilgour
    Caricia
    thoughful
    Schaduwjager
    Eomer
    M0NA
    Porg
    Oakheart
    Scandal
    Salaryman
    Disco
    Barnum
    Weggooiwashand
    Sombre
    Mahigan

    Motivational quote van de week:

    Don't say; show. Don't talk; act. Don't promise; prove.

    Quote geschiedenis:
    The pain you feel today, will be the results you feel tomorrow.
    Only I can change my life. No one else can do it for me.


    Tip van de week:

    Sport 's ochtends, dan heb je het meteen gehad.

    Tip geschiedenis:
    Sla geen maaltijden over!
    Neem je tijd!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 17:17 ]


    || With the SAS, nobody gets left behind. ||

    Goed bezig jongens ^^
    Ik hoop dat ik morgen beter genoeg ben om te gaan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oi guys, hoe gaat t bij iedereen?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Goed • maandag en vandaag weer naar de sportschool gegaan en dinsdag thuisoefeningen en yoga. 💪🏻


    Bij mij iets minder... x'D Ik ben zondag voor het laatst wezen hardlopen en had me voorgenomen om maandag/dinsdag weer te gaan maar ik ben de laatste tijd zo lekker aan het schrijven (de hele dag door!) dat ik daar vanaf heb gezien... Anders zou ik weer uit mijn schrijfmood raken en ik vind het heel belangrijk dat ik daar nu even in blijf. :')


    || With the SAS, nobody gets left behind. ||

    M'n sportbuddy heeft het te druk met zijn opleiding, waardoor we niet meer samen kunnen sporten xD
    Gelukkig weten we wel allebei de motivatie erin te houden, maar aan het begin van deze week door m'n enkel gegaan tijdens het hardlopen, dus even rustig aandoen nu.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik ben vorige week voor het eerst naar body ballance geweest en dat is écht heel leuk!! Niet echt het zweverige van yoga, en meer work-out. Echt lekker zweten! Love it.

    Ga dat komend weekend weer doen, en ik wil vanavond eigenlijk gaan zwemmen... Maar moet even kijken of ik daar zin voor kan maken.

    Ik was echt blij met body ballance want dat is voor het eerst jaren dat ik mijn billen en benen weer getraind heb omg haha. Wel lekkere spierpijn de dagen erna (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wauw iedereen wel lekker bezig, ik mis af en toe een beetje motivatie :') Maar vaak weet ik mezelf nog wel naar de sportschool te slepen.

    @Kilgour, ik zou ook voor het schrijven gaan denk ik op dat moment, haha


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ben gaan zwemmen en god, wat was het fijn! Ik ben echt blij dat ik ben gegaan!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ik ben gaan zwemmen en god, wat was het fijn! Ik ben echt blij dat ik ben gegaan!!
    ohh wat nice. Respect, ik vind zwemmen altijd zoveel moeite met omkleden en zo :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.