• Lieve molloten ,



    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Sinds 6 Januari 2018 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol begonnen en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    Link naar eerdere topics
    Topic 1: https://www.quizlet.nl/topic/185727-wie-is-de-mol-2018-nederland/


    Firm believer of all that is magic

    HAHAHA IK WIST HET


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    HAHAHA IK WIST HET

    Dit. Ik voelde hem eigenlijk wel al aankomen 😹


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    I fucking knew it


    There are poems inside of you that paper can't handle

    IK ZAT DR AL OP SINDS DE EERSTE AFLEVERING :O


    ''With all due respect, which is none...''

    Echt geweldige mol gewoon!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Echt geweldige mol gewoon!

    Ik sluit mij hierbij aan


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Art Rooijakkers maakt overstap naar RTL

    Presentator Art Rooijakkers gaat naar RTL. Hij tekent een driejarig contract en gaat zowel studioprogramma's als programma's op locatie doen, maakte het mediabedrijf bekend. De 41-jarige Art gaat per 1 april aan de slag en is na de zomer te zien.

    Rooijakkers zal niet alleen te zien zijn bij de tv-zenders, maar ook bij digitale platformen, zoals Videoland. Naast presenteren gaat hij ook programma's ontwikkelen. De presentator was de afgelopen jaren in dienst van de NPO. Hij presenteerde onder meer het succesprogramma Wie is de Mol?, dat in 2013 de Gouden TelevizierRing won.

    https://www.ad.nl/show/art-rooijakkers-gaat-van-npo-naar-rtl~a3cfb2a4/

    Ik zou Jan versteegh wel een leuke opvolger vinden als presentator van Wie is de mol?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 14:33 ]

    Marveldrake schreef:
    Art Rooijakkers maakt overstap naar RTL

    Presentator Art Rooijakkers gaat naar RTL. Hij tekent een driejarig contract en gaat zowel studioprogramma's als programma's op locatie doen, maakte het mediabedrijf bekend. De 41-jarige Art gaat per 1 april aan de slag en is na de zomer te zien.

    Rooijakkers zal niet alleen te zien zijn bij de tv-zenders, maar ook bij digitale platformen, zoals Videoland. Naast presenteren gaat hij ook programma's ontwikkelen. De presentator was de afgelopen jaren in dienst van de NPO. Hij presenteerde onder meer het succesprogramma Wie is de Mol?, dat in 2013 de Gouden TelevizierRing won.

    https://www.ad.nl/show/art-rooijakkers-gaat-van-npo-naar-rtl~a3cfb2a4/

    Ik zou Jan versteegh wel een leuke opvolger vinden als presentator van Wie is de mol?


    whut? Stopt Art? wow oke. Ik zou Jano ook wel een leuke presentator vinden (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Emilio, Ruben en Bella waren trouwens bij Dokters vs. Internet!


    And then we'll see it.

    Nee. Nee. Nee. Dit breekt mijn hart. Ik heb stiekem echt wel een beetje een onwijs zwak voor Art en zijn rechterwenkbrauw. D:


    She's imperfect but she tries

    Ik hoorde het ook.
    Rip.

    @tad, waarom alleen zijn rechterwenkbrouw?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik hoorde het ook.
    Rip.

    @tad, waarom alleen zijn rechterwenkbrouw?


    Ook grapt hij blij te zijn met de rust voor zijn rechterwenkbrauw. ,,Die krijg ik na zeven seizoenen 'Wie... is... de Mol' zeggen amper nog uit een frons getrokken. 

    Marveldrake schreef:
    Art Rooijakkers maakt overstap naar RTL

    Presentator Art Rooijakkers gaat naar RTL. Hij tekent een driejarig contract en gaat zowel studioprogramma's als programma's op locatie doen, maakte het mediabedrijf bekend. De 41-jarige Art gaat per 1 april aan de slag en is na de zomer te zien.

    Rooijakkers zal niet alleen te zien zijn bij de tv-zenders, maar ook bij digitale platformen, zoals Videoland. Naast presenteren gaat hij ook programma's ontwikkelen. De presentator was de afgelopen jaren in dienst van de NPO. Hij presenteerde onder meer het succesprogramma Wie is de Mol?, dat in 2013 de Gouden TelevizierRing won.

    https://www.ad.nl/show/art-rooijakkers-gaat-van-npo-naar-rtl~a3cfb2a4/

    Ik zou Jan versteegh wel een leuke opvolger vinden als presentator van Wie is de mol?


    Ik hoop dat dit een slechte 1 april grap gaat zijn. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ristridin schreef:
    (...)

    whut? Stopt Art? wow oke. Ik zou Jano ook wel een leuke presentator vinden (:

    Maar hij is mijn mol, hij ging nooit uit het spel! Hij mag niet weg :'(
    (okay, hij heeft het wel echt heel lang volgehouden)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    [Quote]

    [/Quote]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 12:21 ]