• Lieve molloten ,



    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Sinds 6 Januari 2018 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol begonnen en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    Link naar eerdere topics
    Topic 1: https://www.quizlet.nl/topic/185727-wie-is-de-mol-2018-nederland/


    Firm believer of all that is magic

    Als het niet camera werk is en het daadwerkelijk Ruben is, dan heb ik al vanaf aflevering 1 op de juiste gezeten :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'm lost. :')


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Voor het eerst in jaren, dat ik geen flauw idee heb wie de mol is vlak voor de finale.

    Volgens mij moet de mol Ruben zijn, maar ik blijf Jan verdenken. Waarschijnlijk ben ik de Chris Zegers die volgend jaar bij het volgende seizoen nog steeds van mening is dat Jan de mol was vorig jaar.

    Waarom wil Jan geen cruciale informatie uitwisselen met Olcay en laat hij haar mollen? Tegelijkertijd, Olcay lijkt hem te vertrouwen en ik vertrouw haar weer.

    Argh, dit seizoen is zo frustrerend! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Aviphile schreef:
    I'm lost. :')

    Same


    And then we'll see it.

    Wie is nou de mol als zelfs Klaas van Kruistum (oud mol) het fout had?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 11:04 ]


    And then we'll see it.

    AL MIJN PUNTEN KWIJT D;

    Ik zat trouwens wel op de (waarschijnlijke) mol though vorige aflevering, maar vond dat ik maar één iemand moest inzetten voor deze aflevering en ben voor deze persoon gegaan D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben zoooo benieuwd


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Bwaaaaaah

    Ik had nu geen kandidaat willen zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Marveldrake schreef:
    Voor het eerst in jaren, dat ik geen flauw idee heb wie de mol is vlak voor de finale.

    dat is geen spoiler toch? Anyway, ik heb het gevoel alsof er minder hints worden gegeven dan normaal, hoewel ik juist daarop af wilde gaan nadat de winnaar eigenlijk een grotere mol was dan de mol. (Volg ik het geld nauwkeurig.... heb ik er nog niks aan) Ik zou echt fanatiekere kandidaten willen. Misschien de Belgische kijken dan maar :|


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Tad schreef:
    Ik zat er helemaal klaar voor hoor. Onder m'n dekentje, tv aan en mijn favoriete televisie-uurtje van de week. Wordt er na tien minuten op mijn deur geklopt door mijn huisgenootje, bleef die maar doorpraten, waardoor ik de hele aflevering heb gemist. Wil ik het terugkijken, heeft m'n moeder me geappt met 'je mol is eruit', terwijl ze het nooit maar dan ook nooit kijkt als ik er niet ben. Thanks, mum. (no_chears)

    Mijn zusje 2jr geleden, toen het nog doordeweeks was en ik het terug moest kijken. Ik had expliciet gezegd dat zij niks mocht spoilen; "Ik ga niks zeggen, maar mijn 2 mollen zitten er nog in"
    -ze had slechts 10 keer gezegd wie dat waren, en er vielen die aflevering de overige 2 af die het niet konden zijn. Nog maar 2 mogelijkheden over... juist... niks spoilen he?
    -stiekem nog steeds boos...ik had de hungergames in ruil moeten spoilen, maar ik ben te lief-

    [ bericht aangepast op 5 maart 2018 - 1:01 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Zit iedereen klaar voor de onthulling?
    Ik ben echt benieuwd wat de mol allemaal heeft gedaan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja, ik ook!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh my god wat zijn ze aan het tijdrekken (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    WAT?????? HOE DAN, WAT IS DIT!?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO