• Ik wil een trailer maken voor mijn story, en deze dan in de beschrijving plaatsen. Ik weet dat zoiets kan met een YouTube filmpje op de pagina, en ook via een link naar de juiste YouTube pagina, maar ik wil het zonder YouTube doen, omdat dat bij mij niet zo goed werkt met kanalen-gedoe enzo.

    Ik vroeg mij dus af of het ook nog op een andere manier mogelijk is om een video te plaatsen. Dit mag op de pagina zelf, of via een aanklikbare link naar de video, dat maakt mij niet uit.

    Let op: het gaat om een zelfgemaakte video (gemaakt met iMovie, maar dat maakt denk ik niets uit..), en dus niet om een video die al ergens op internet staat.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zeg, weet iemand dit? Een mod die overzicht heeft op alles wat wel en niet kan? Een quizletter met jaren ervaring? Iemand die dit zelfde wilde, en weet hoe makkelijk dit is, of juist weet dat dit onmogelijk is?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Poeh, ik zou het echt niet weten. Je kunt proberen t filmpje dan ergens anders te uploaden en tóch in de youtubecode te zetten. Betwijfel of t werkt, but it's worth a try I guess. Goodluck!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Poeh, ik zou het echt niet weten. Je kunt proberen t filmpje dan ergens anders te uploaden en tóch in de youtubecode te zetten. Betwijfel of t werkt, but it's worth a try I guess. Goodluck!


    Weet je een site waar dat kan?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Weet je een site waar dat kan?


    Poeh, nee, daar heb ik zo geen idee van. Zou het wellicht met Tinypic of Imgur lukken? Ik heb geen flauw idee. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Weet je een site waar dat kan?

    Vimeo.com is een goede site voor het uploaden van video's. De kwaliteit gaat via Vimeo ook veel minder (lees: niet) verloren zoals dat met Youtube soms wel gebeurt. Weet alleen niet of je het dan op hetzelfde manier kan linken als met een Youtubevideo though.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Vimeo.com is een goede site voor het uploaden van video's. De kwaliteit gaat via Vimeo ook veel minder (lees: niet) verloren zoals dat met Youtube soms wel gebeurt. Weet alleen niet of je het dan op hetzelfde manier kan linken als met een Youtubevideo though.


    Aah! Bedankt voor de tips, ik zal t proberen. En anders maar geen trailer...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Aah! Bedankt voor de tips, ik zal t proberen. En anders maar geen trailer...

    Succes!


    ars moriendi