• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    *O*(no_chears)


    26 - 02 - '16

    Nien plss zeg dat je kunt.


    i wanna die with you once or twice.

    Can all sad potatoes be happy again? :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik denk dat ik hier zowaar met plezier ga leren.
    Let this feeling continue.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil de loterij winnen omg


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb ‘s ochtends niet eens de energy/zin meer om naar school te gaan. een week geleden stond ik nog te springen. i hate this


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sluit de dag positief af, Mirte. Kom op, je kan het.


    Pinguïn documentaires zijn stiekem echt veel te grappig grappig, enigszins zorgwekkend


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Wel blij met mijn pakketje dat vandaag is aangekomen. Weer twee t-shirts erbij!


    Physics is awesome

    I'm a fly that's trapped in a web
    But I'm thinking that my spider's dead.
    Lonely, lonely little life
    I could kid myself, in thinking that I'm fine.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, ze zeiden dat ik mooi kan zingen, Whaha echt niet, ik moet zeggen, Het ging niet slecht, maar echt mooi van kippenvel mooi? Ze overdrijven haha


    Ik probeer het, echt! Ugh... Nee je begrijpt me toch niet. Je irriteert je steeds aan me, ik leg het uit, je wil er niet verder over praten, maar irriteert jezelf wel aan me.
    Oké ja nee je bent niet de enige

    [ bericht aangepast op 1 feb 2018 - 23:12 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ga of ga ik niet Les Mis kijken tot twee uur.


    She's imperfect but she tries

    Ja, ik ben dus zegmaar te eerlijk om dat te zeggen en het daadwerkelijk te menen. Dus ga ik dat ook niet zeggen.
    Also: sinds wanneer- Nee, laat dit niet aan jou knagen, dit zijn niet meer jouw zorgen.
    ...

    ...

    ...
    WAT?! I don't get you.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik word hier echt zo zenuwachtig van. Blij dat ik na morgen deze sollicitatie stress achter de rug heb waarschijnlijk. Voor nu dan. Hopelijk lukt het mij om te slapen...


    At the end we're all cursed

    Ik wil ook eens dat iemand mij leuk-leuk vindt en ik wil me niet alleen voelen en rot voelen wanneer ik anderen er over hoor praten. But who am I kidding? I don't even like myself for one bit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered