• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Moe, maar wil niet slapen. Struggles.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Idk how to make myself feel better and honestly idk if i want to.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    de combinatie van "jep, we houden de man die zijn vrouw heeft mishandeld als een van de sterren in onze cast" en "nope, we gaan nog steeds niet expliciet maken dat dit personage op mannen valt, zelfs al zeggen we al meer dan een decennium buiten canon om dat hij gay is en verwachten we daar diversiteitspunten voor" is... niet heel goed.

    ik vind het best wel pijnlijk om dit soort dingen met een hp spin-off te zien gebeuren, maar kom op, mensen. kom oppppp, de eisen zijn zo laag, en toch glippen jullie er weer onderdoor. het lijkt wel (ha, pun) magie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Why am I like this?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laatste toets vandaag godzijdank (:


    all because i liked a girl

    Vier huilbuien in zes dagen tijd stond echt niet op mijn to do list voor deze week, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, het is zwaar irritant als je vrienden zeggen dat ze alleen zijn // niemand hebben, terwijl je tienduizend dingen doet om te vragen wat er is en ze erbij te betrekken. What the fuck am I — a frigging potato?


    NEE LEANDER NIET DIE BRUISPIL IN MIJN DRINKEN GOOIEN nu lust ik mijn water niet meer ;-; You so mean

    Het is zo zielig dat ik dan ga janken omdat ik twee kilo aan ben gekomen, like je hebt ondergewicht, het mag, maar ik ga me er gewoon zo dik en lelijk van voelen en nee ugh. Ik weet dat ik het niet ga/kan doen, maar om eerlijk te zijn heb ik toch wel de neiging het uit te kotsen, aansteller.


    obsessive rage

    Laatste stagedag, maar ik wil echt weg hier. Ik heb geen zin om te kijken naar de extra opdracht (want het is extra en ik krijg er niets extra voor), want mijn stagebegeleider deed er toch idioot over een paar dagen terug. Ik wil gewoon weg hier. Ik ben er klaar mee.


    Seasons will change, but I shall remain

    Waarom zijn meeloopdagen altijd zo ongemakkelijk

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 9:28 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Nu een hele week vol stress wachten op de uitslag :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    I don't need no help
    I can sabatoge me by myself
    Don't need no one else
    I can sabotage me by myself

    And I'm just a little bit caught in the middle
    I try to keep going but it's not that simple
    I think I'm a little bit caught in the middle
    Gotta keep going or they'll call me a quitter
    Yeah I'm caught in the middle


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eén van de verkopers bij wie ik wat besteld heb bij Aliexpress, heet Angelina Jolie. Okeee 😂

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 10:56 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké nog 1 week in spanning wachten. Dat kan ik aan. Bovendien was het een super gezellig gesprek en ging het fictief klanten helpen goed ^^


    At the end we're all cursed

    Rip Rip Rip, ik zei dat ik niet hoefde, waarom koop je zoiets voor me. AAH, nu moet ik het eten.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]