• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Absolutist schreef:
    Ugh, het is zwaar irritant als je vrienden zeggen dat ze alleen zijn // niemand hebben, terwijl je tienduizend dingen doet om te vragen wat er is en ze erbij te betrekken. What the fuck am I — a frigging potato?


    A sexy potato? Friendtato? Nawh tho Mirte, u are awesome.


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    A sexy potato? Friendtato? Nawh tho Mirte, u are awesome.


    ”Friendtato.” Me likes that one.
    Veerle. You awesome. You. Friendtato. Too. *O*


    •

    Uhoh, ik hoop maar dat iemand voor me kan werken, want het zou toch wel jammer zijn als ik zeg te komen op een verjaardag, maar dan niet meer kan omdat ik opeens werk heb op die dag.


    Stenenlikker

    And I won't let you get me down
    I'll keep gettin' up when I hit the ground


    26 - 02 - '16

    Waarom app jij mij? Ga lekker met mijn moeder appen. Je bent bevriend met mijn ouders en niet mij. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik nou gewoon kon socializen was er niks aan de hand maar nee...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fuck this shit - I'm going home


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Niet zo fit vandaag. Maar ik moet nog van alles doen. :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Impromptu family visit. Ik ging wat op Q zitten vandaag. Rip dat dus :’)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Okay, nu voelt het alsof je elk idee van me steelt, terwijl ik je niet eens ken.
    Buh, ik zou hier niet mee moeten zitten, maar toch voelt het kut.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hello darkness, my old friend

    Ja, ik voel me best eenzaam.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Naahw, lief! Doordat ik zo ontiegelijk veel fotografeer maar onze camera eigenlijk niet aan mijn eisen voldoet, willen mijn ouders een nieuwe camera voor me kopen! Natuurlijk ook goed voor hun, want dan hebben ze betere hondenfoto's van onze honden van de kennel. Maar toch. :3

    En nu ben ik al de weg kwijt. Want ik wil dus honden fotograferen, dat doe ik echt súperveel. Maar de camera die ik nu heb stelt niet scherp. Althans, het duurt echt minutenlang maar dan heeft zo'n dier allang een andere houding aangenomen. Dus de camera moet snel zijn. Genoeg pixels voor scherpe foto's en het liefste geen rode ogen wanneer gebruik van de flits. Maar verder? Ik zie zoveel dingen dat ik niet meer weet waar te zoeken. :'D Prijs maakt gelukkig niet uit. Zolang het maar goed spul is. Dan zal het namelijk ook wel lang mee gaan.

    Iemand tips stiekem ondertussen? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I need // want to lose weight so much but every time I fail and it sucks.


    •

    Nee!! De zon scheen nog zo mooi daarnet en nu wil ik naar buiten, is de lucht helemaal grijs!! D:

    Edit: Ik had het niet mogen uitstellen, meh. :'D Het regent, bah.. Het zal om 17u stoppen volgens het weerbericht. Hopen dat ie het juist heeft en nog maar 2 uur langer wachten dan maar. ._.

    Edit: Oh, het is nu al weer gestopt. :D I'm out now.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 15:25 ]


    Ik wil een tuin vol egels