• Hoi,

    Ik heb werkelijk geen idee of ik hiervoor wel op het goede topic zit en of hier überhaupt ORPG's worden geschreven. Tot nu kon ik alleen maar RPG's ontdekken. Mocht het niet zo zijn, dan hoor ik het graag.
    Voorheen schreef ik op andere sites ORPG's, maar deze zijn een beetje uitgestorven. Hopelijk hier niet.
    Mijn voorkeur gaat uit naar realistische onderwerpen. Ik heb het niet zo met fantasy. Ik schrijf zowel dubbel- als enkelrollen. Interesse? Laat het mij weten!

    ORPG gebeurd hier vaak in story vorm!
    Heb je een idee voor een specifieke verhaallijn?


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    ORPG gebeurd hier vaak in story vorm!
    Heb je een idee voor een specifieke verhaallijn?


    En wat is een story vorm precies? Is dat ongeveer hetzelfde als een ORPG of wat moet ik mij daar bij voorstellen?
    Nee, dat heb ik momenteel niet. Meestal bedenk ik samen iets met mijn tegenspeelster.

    Explosions_ schreef:
    (...)

    En wat is een story vorm precies? Is dat ongeveer hetzelfde als een ORPG of wat moet ik mij daar bij voorstellen?
    Nee, dat heb ik momenteel niet. Meestal bedenk ik samen iets met mijn tegenspeelster.

    Het principe is hetzelfde, maar de ORPG's vinden niet plaats op het forum. Jij of je tegenspeler maakt een story aan en dan plaats je om beurten een hoofdstuk.


    I was an angel living in the garden of evil

    Mocht je nog iemand zoeken, dan hoor ik het graag!


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Cami schreef:
    (...)
    Het principe is hetzelfde, maar de ORPG's vinden niet plaats op het forum. Jij of je tegenspeler maakt een story aan en dan plaats je om beurten een hoofdstuk.


    Oké, bedankt!