• Dus hoi, Scipio is vanaf nu AnnabethChase. Ik was echt ontzettend verbaasd dat deze nog vrij was, maar goed, mij hoor je niet klagen :Y)

    Om het topic een beetje nuttig te maken, waarom hebben jullie jullie huidige username genomen?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ja ja ja omg annabeth is geweldig!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ja ja ja omg annabeth is geweldig!

    Haha ikr (nerd)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    *squeal*. ANNABETH ASDFGHJKL. Het is vet lang geleden dat ik de boeken las maar de personages zijn zo leukkk c: (ik heb zelf ook een paar PJO namen gehad)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ONZE TELEPATHIE ROCKS

    love it.


    i wanna die with you once or twice.

    Leuke username!

    Mijn username komt omdat mijn bijnaam ‘NiekNiek’ is, en iemand ander op Q ‘LonLon’, en omdat we dat leuk bij elkaar vonden passen, zijn we nu het duo NiekNiek&LonLon!

    Eigenlijk niet boeiend, maar goed


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    Leuke username!

    Mijn username komt omdat mijn bijnaam ‘NiekNiek’ is, en iemand ander op Q ‘LonLon’, en omdat we dat leuk bij elkaar vonden passen, zijn we nu het duo NiekNiek&LonLon!

    Eigenlijk niet boeiend, maar goed


    Een Trio want je moet haar gastenboek niet vergeten xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LonsGastenboek schreef:
    (...)

    Een Trio want je moet haar gastenboek niet vergeten xD


    Maar dat hoorde weer bij iets anders. Lon en ik waren het al een paar weken van plan, maar ze kon het nog niet wijzigen.
    Maar vooruit, jij mag er ook bij hoor


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Leuk dat je die nog hebt kunnen claimen (:

    ik wou voor mijn usernaam een van les Amis (uit Les Misérables) als naam nemen, haha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nice! Mooie naam C:
    Mijjn username komt van een fotografie begrip. Het is de naam van een effect die je kan krijgen als je met je diafragma gaat spelen c;

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 20:06 ]


    26 - 02 - '16

    Wie is dat? :o

    Mijn username komt van het woord Apocalypse (aka het einde der tijden). Ik vind de hele thematiek rondom het begrip apocalypse en wat er dan met de mensheid en de wereld zou kunnen gebeuren altijd super interessant. In films, games, series, etc maar ook gewoon in 'real life'. Little messed up misschien, maar ach.


    ars moriendi

    Ahw wat leuk! Percy Jackson, toch? (sorry ik had een tijdje geen leven dus ik ben alles wat met boeken te maken heeft vergeten)
    Mijn username komt omdat ik een tijdje geleden hopeloos verliefd was op iemand, oepss. Ik moet hem eigg echt veranderen maar ja.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    I LOOOOVE IT.
    Maar dan had je aan mijn gefangirl op Snapchat al gezien. :Y)


    Leuke user! (: (Al heb ik geen idee waar die van is, oeps? :'))

    Ik heb die van mij omdat ik van de acteur Paul Blackthorne hou. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you