• Ik heb een ''vriendin'' (let op de '' XD)
    Ze weet alleen niet dat ik de haat -_-' ja klinkt stom maar ik weet nie hoe ik het moet uitlegge..
    LOOK ze>>
    -gebruikt me
    -denkt dat ze heel wat is tegenover mij
    -nou mij haar BF maar zet mijn naam nooit ergens bij -_-.. maar wel de namen va nde nerd uit de klas:S
    - spreekt met me af -vervolgens- gwn niet komen -_-
    -daarna liegen dat ze bij haar oma moest zijn die op een caming zat ofzeu....trewijl ze gen met een andere vriendin van me had afgesproken :O
    -doet arrogat tege mij en me vriendin xD en dan vind ze het GEK dat ik haar aroogantje noen-_-
    -ze noemt mij dan een arrogante baby -_- waar hewt op slaat....Geen iedee (mongooletaal ofzeu XD)
    - en ze denk dat ze me zo ff alles kan flikke....
    -en dan zegt ze nog steeds dat ik haar vriendin ben
    Dan denk ik : WAT NOU VRIENDIN...?! als je dat iemand flikt ben je geen echte vriendin... Ja tog:O
    XxPatricia(H)


    don't Worry...Be gay.

    x)
    Ik heb die ex-vriendin van my toen eens goed verteld wat ik ervan vondt en toen wou ze niet eens meer contact met me. Ze typte op msn allemaal rare dingen naar haar vriendje en gaf my de schuld ervan. [Haar EX-Vriendje = myn beste vriend x)] Maar hy trapte er niet in omdat hy toen by my thuis was -_- Zy wist dat niet en ging toen wat té ver. Ze ging het over my hebben enz. Hy pikte dat niet en maakte het uit. Nu geeft zy my de schuld -_-

    Das haar eige schuld -_- niet jouwne xD

    Idd, alleen vindt zy natuurlyk weer van wel.
    Ik wil jullie ff wat vertellen, boeit me niet of ze het later leest of niet maar: Ze gaat niet naar school, Okéy ik haar school ook maar toch!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hmmm nee ik zou het niet pikken

    ik zal je nog wat vertelle ZE VIND BILL EEN WIJF en ze heeft haat aan TH BITCH en tege mij zegge : ik haat TH niet hoor(A) .....-_-


    Die vriendin van my;; Cindy.
    Had eerst ook haat aan TH
    Myn pa had toen het idee om haar op 4 maart mee te nemen naar hun concert. Dus dat deden we ook. Zy helemaal zeiken dat ze weg wou, want we stonden aardig dichtby. Alleen maar zodat ze my naar wegkreeg en ik achteraan moest sluiten. Ik ging niet dus bleef zy ook -_-. En nu is ze opeens ''fan'' terwyl ze Bill 'Kk homo'noemt. Georg noemt ze 'Lelyke behaarde aap 'en Tom noemt ze: 'Vieze neger. 'Alleen omda hy Dreads heeft -_- En Gustav is by haar 'heilig'-_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hmmm nee ik zou het niet pikken

    Doe ik ook niet (A) iemand had een keer wat bij der gedaan :Y) en nu doet ze Heel ''normaal'' :S maar ze begint steeds meer weer de oude te worde -_-


    don't Worry...Be gay.

    Hmmm nee ik zou het niet pikken

    Doe ik ook niet (A) iemand had een keer wat bij der gedaan :Y) en nu doet ze Heel ''normaal'' :S maar ze begint steeds meer weer de oude te worde -_-


    don't Worry...Be gay.

    Ik zou het gewoon niet pikken. Bel haar nu op en zeg gewoon. ' We zyn geen vriendinnen meer, arrogant wyf!' En dan ophangen ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zou het gewoon niet pikken. Bel haar nu op en zeg gewoon. ' We zyn geen vriendinnen meer, arrogant wyf!' En dan ophangen ;)

    dan gaat die moeder trg belle..xD ik doe het gwn op school xD


    don't Worry...Be gay.

    xD laat die ma. x)
    maar je kan het Idd ook gewoon op school doen.
    ;) Suc6 ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als iemand dat een echte vriendin noemt dan wil ik de koningin van engeland zijn of duitsland als ze er 1 hebben! dan ben ik gwn de koningin van alle landen die er 1 hebben xD
    dan ben ik heel rijk en dan trakteer ik iedereen op een dagje shoppen.:D(cool)(dance);)

    als iemand dat een echte vriendin noemt dan wil ik de koningin van engeland zijn of duitsland als ze er 1 hebben! dan ben ik gwn de koningin van alle landen die er 1 hebben xD
    dan ben ik heel rijk en dan trakteer ik iedereen op een dagje shoppen.:D(cool)(dance);)


    xD Lol, en dan regel je Tokio Hotel nog ff ;)
    Dan Wil ikke Bill of Tom he ;)
    Ojaa enne.. De Bitches krygen NIKS,NOPPES, NADAAAAA x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind dat je helemaal gelijkt hebt hoor.. Ze is slecht.. Zeg gewoon dat je geen vrienden meer met der wilt zijn!


    wil ik ook wel zegge...alleen als ik het dan WIL zegge lijk ik wel heelemaal leeg vanbinne....juist op het moment dat ik zeg...Kan ik ff met je prate..Dan komt ergwn niks uit ik moet gwn een Verhaal voorbereide ofso XD

    Je kan ook een brief schrijven ofzo...


    Veni, Bibi, Vomui

    ik zeg gwn dat ik het nie meer pik ;) dat Ze maar een andere ''beste vriendin'' moet zoeken -_- mij heeft ze niet meer....XD Bitch -_-'' ik ga eerst gwn allemaal dingen bij haar flikken(6) en dan belt die moeder op en dan vertel ik even hoe het echt zit XD


    don't Worry...Be gay.

    Ge moet gwn haar Negeren!
    Als ze bij u Komt staan,kijkt ge haar is Vies aan,en gaat ge erges anders naartoe...
    Als ze u dan volgt zegd ge gwn,da ge Haar Ni Tof vind & Arrogant, en da ge Nimeer me Haar wilt omgaan
    Blijf haar dan negeren,en Dan zal ze vanzelf Nimeer naar u komen ;)


    everybody needs a song.

    Ja ik zal nog eens heel goed naar de 'vriendschap'
    kijken en jezelf dan afvragen: Kan ik het haar nog vergeven, is er een kans op een nieuw begin?
    Is het antwoord nee, dan kan je er beter mee stoppen, vriendschappen kunnen verwateren..dat heb ik ook meegemaakt..maar achteraf was t alleen maar beter want het was zo'n bazig kind...echt totaal niet mijn type om vrienden mee te zijn. en ze liet ook nooit wat van dr horen, dus.


    It's heavy but you are not the only one


    Ik zou zeggen:
    "Zoek toch een leven bitch o_O"


    I recycle my thoughts.