• Ik heb een ''vriendin'' (let op de '' XD)
    Ze weet alleen niet dat ik de haat -_-' ja klinkt stom maar ik weet nie hoe ik het moet uitlegge..
    LOOK ze>>
    -gebruikt me
    -denkt dat ze heel wat is tegenover mij
    -nou mij haar BF maar zet mijn naam nooit ergens bij -_-.. maar wel de namen va nde nerd uit de klas:S
    - spreekt met me af -vervolgens- gwn niet komen -_-
    -daarna liegen dat ze bij haar oma moest zijn die op een caming zat ofzeu....trewijl ze gen met een andere vriendin van me had afgesproken :O
    -doet arrogat tege mij en me vriendin xD en dan vind ze het GEK dat ik haar aroogantje noen-_-
    -ze noemt mij dan een arrogante baby -_- waar hewt op slaat....Geen iedee (mongooletaal ofzeu XD)
    - en ze denk dat ze me zo ff alles kan flikke....
    -en dan zegt ze nog steeds dat ik haar vriendin ben
    Dan denk ik : WAT NOU VRIENDIN...?! als je dat iemand flikt ben je geen echte vriendin... Ja tog:O
    XxPatricia(H)


    don't Worry...Be gay.

    Nee, niet écht;S


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    aah getver dump dt wijf !! (sry voor me taalgebruik xD) zo'n kind zit bij mij ook in de klas dt moet je gewoon negeren nn late wete dt je haar vriendin nie wilt zijn! xDD


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    X'D :'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik denk dat ze geen besef heeft wat vriendinnen zijn


    XXX Evelyne

    Ik denk dat ze geen besef heeft wat vriendinnen zijn

    Nee idd.....Ik bedoel, dat vlik je je ''bestevieindin -waarjekapotveelvanhoud-'' niet :O ik niet iniederegeval xD


    don't Worry...Be gay.

    Omg O.o
    Dat is zoo geen échte vriendin!
    Ik zou het aan een paar andere vriendinnen vragen of ze dat ook bij hen doet en het haar dan met je vriendinnen gaan vertellen !

    x

    Groot gelijk.
    Zo'n mensen zijn gwn hatelijk en kan je echt geen vriendinne noemen..

    Omg O.o
    Dat is zoo geen échte vriendin!
    Ik zou het aan een paar andere vriendinnen vragen of ze dat ook bij hen doet en het haar dan met je vriendinnen gaan vertellen !

    x

    nee tegen die andere vriendinnen ben ik ´´Patricia wie? oh die bitch'' en bij hun wil ze gwn goed over komen -_-'' en gaan hun mij ook haten...alles wat zij mij heeft geflikt..gaat ze zeggen dat ik dat haar heb geflikt :O:O BITCH-_-


    don't Worry...Be gay.

    uhu das niet echt een vriendin
    en hier net bove da kaderke staat een bericht wrin staat da ze bill een wijf vind
    gaan we geen anti_pratricias_vreindin (ds uw anti vreindin hey niet ege u:P) _club opricht :P
    lijkt mij een goed idee xD

    xxx
    isa

    stop de vriendschap tussen jullie !!;):$
    xx


    <3

    DUMPEN DIE SHIT
    ik heb ook zo'n vriendin gehad, daar ga je je alleeeeeeeeeeeen maar aan irriteren:O
    dat zijn gewoon vieze kontlopers, die iets van jou willen, maar vervolgens nog nie tevreden zijn-_-"
    gewoon ff lekker eerlijk tegen haar zeggen wat je nou eigenlijk van haar vind (liefst tot ze gaat janken, jaa sorry dat ik zo bitchy ben, maar ik heb ook zo'n vriendin gehad, en dat heb ik veeeeeeeel te lang opgekropt)
    Dan ben je haar zo kwijt. Zij weg = iedereen blij:D
    Xx.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    DUMPEN DIE SHIT
    ik heb ook zo'n vriendin gehad, daar ga je je alleeeeeeeeeeeen maar aan irriteren:O
    dat zijn gewoon vieze kontlopers, die iets van jou willen, maar vervolgens nog nie tevreden zijn-_-"
    gewoon ff lekker eerlijk tegen haar zeggen wat je nou eigenlijk van haar vind (liefst tot ze gaat janken, jaa sorry dat ik zo bitchy ben, maar ik heb ook zo'n vriendin gehad, en dat heb ik veeeeeeeel te lang opgekropt)
    Dan ben je haar zo kwijt. Zij weg = iedereen blij:D
    Xx.

    YAAAY =D


    don't Worry...Be gay.

    Eeens.
    Met iedereen.
    Dat kan je geen vriendin noemen..
    Maar hoe je dat dan weer doet..
    Nja.
    succes. (H)


    AAP

    DUMPEN!!! zou ik zeggen :P:P

    IK HEB HAAR ZO HARD GEKLAPT MENSEN =D


    don't Worry...Be gay.