• Ik heb een ''vriendin'' (let op de '' XD)
    Ze weet alleen niet dat ik de haat -_-' ja klinkt stom maar ik weet nie hoe ik het moet uitlegge..
    LOOK ze>>
    -gebruikt me
    -denkt dat ze heel wat is tegenover mij
    -nou mij haar BF maar zet mijn naam nooit ergens bij -_-.. maar wel de namen va nde nerd uit de klas:S
    - spreekt met me af -vervolgens- gwn niet komen -_-
    -daarna liegen dat ze bij haar oma moest zijn die op een caming zat ofzeu....trewijl ze gen met een andere vriendin van me had afgesproken :O
    -doet arrogat tege mij en me vriendin xD en dan vind ze het GEK dat ik haar aroogantje noen-_-
    -ze noemt mij dan een arrogante baby -_- waar hewt op slaat....Geen iedee (mongooletaal ofzeu XD)
    - en ze denk dat ze me zo ff alles kan flikke....
    -en dan zegt ze nog steeds dat ik haar vriendin ben
    Dan denk ik : WAT NOU VRIENDIN...?! als je dat iemand flikt ben je geen echte vriendin... Ja tog:O
    XxPatricia(H)


    don't Worry...Be gay.

    Maarja, dat zou ik dan dus doen hè.
    Misschien ben jij anders x)


    I recycle my thoughts.

    ik geef der gwn een harde Ram is der Face x']...ben heelemaal klaar met die bitch -_-'' dan berijpt ze het ook wel denk ik xD


    don't Worry...Be gay.

    Maarja, dat zou ik dan dus doen hè.
    Misschien ben jij anders x)

    Iedereen is anders -_-' xD


    don't Worry...Be gay.

    je hebt gelijk


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alleen weet ik nog niet waneer ik het ga doen....:O;)


    don't Worry...Be gay.

    ik heb een keer een nepvriendin gehad afschuwlijk ik was een nerdo(op de basis)en was blij dat er iemand met me omging ik vertelde haar en haar vriendin al mijn geheimen->zij vertelde ze door
    en ze sloegen en schopten me ook!
    gelukkig is het me gelukt om met hun te breken!


    take me away

    Ik ben het met je eens!! (A)

    Hélémaal glijk!
    Srry da ik het moet zeggn, ma

    Is Het Ni Een Klein BeetJe Een Bitch Dan? :)


    007

    Hélémaal glijk!
    Srry da ik het moet zeggn, ma

    Is Het Ni Een Klein BeetJe Een Bitch Dan? :)

    nee nix srry:O:O ze IS een bitch :O noujaa...ze is een Gothic -_- geen normale gothic maar een gotic die een tut en een huppelkutje probeert te zijn ....BITCHY!! xD


    don't Worry...Be gay.

    :O Dat is echt vet hard!

    Heb je d'r nóg niet gedumpt?!
    Gewoon weg met die bitch -_- Laat haar maar vrienden zoeken die by d'r passen!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :O Dat is echt vet hard!

    Van mij of van haar x3 srry Ben een beetje raar vandaag dus k snap nie veel xD


    don't Worry...Be gay.

    Heb je d'r nóg niet gedumpt?!
    Gewoon weg met die bitch -_- Laat haar maar vrienden zoeken die by d'r passen!

    ja soort van...mar kijk ik ken dat kind al vanaf groep 3 ofzee en sinds groep 8 en klas 1 ensoo is ze echt verandert..ze denkt dat ze heel wat is...ze heeft ook NOG ergeredinge gedaan maar ik mag alleen nie zegge wat -_-...wel in prive bericht ofzeu maar niet hier!...dus ik wil haar nu gwn dik trug pakke en haar late realisere waar z nou mee beZig is....het is echt nie normaal wat dat kind allemaal geflikt heeft...niet alleen bij mij maar bij meedere:O


    don't Worry...Be gay.

    Je hebt helemaal gelijk!
    Je moet het niet zo verder laten gaan!
    Want zo te horen heb je helemaal geen lol om met haar vriendinnen te zijn. Doe gewoon wat zij bij jou doet dan laat je zien bij haar hoe dat voelt.

    Je hebt helemaal gelijk!
    Je moet het niet zo verder laten gaan!
    Want zo te horen heb je helemaal geen lol om met haar vriendinnen te zijn. Doe gewoon wat zij bij jou doet dan laat je zien bij haar hoe dat voelt.

    GNA GNA ik ben echt slacht bezig :Y) ik heb der al een paar dinge gefliky(A) nu de ergste dinge nog xD en dan DOEI AMBER!!!..:Y):Y):Y):Y) xD[/b]


    don't Worry...Be gay.