• Ik heb een ''vriendin'' (let op de '' XD)
    Ze weet alleen niet dat ik de haat -_-' ja klinkt stom maar ik weet nie hoe ik het moet uitlegge..
    LOOK ze>>
    -gebruikt me
    -denkt dat ze heel wat is tegenover mij
    -nou mij haar BF maar zet mijn naam nooit ergens bij -_-.. maar wel de namen va nde nerd uit de klas:S
    - spreekt met me af -vervolgens- gwn niet komen -_-
    -daarna liegen dat ze bij haar oma moest zijn die op een caming zat ofzeu....trewijl ze gen met een andere vriendin van me had afgesproken :O
    -doet arrogat tege mij en me vriendin xD en dan vind ze het GEK dat ik haar aroogantje noen-_-
    -ze noemt mij dan een arrogante baby -_- waar hewt op slaat....Geen iedee (mongooletaal ofzeu XD)
    - en ze denk dat ze me zo ff alles kan flikke....
    -en dan zegt ze nog steeds dat ik haar vriendin ben
    Dan denk ik : WAT NOU VRIENDIN...?! als je dat iemand flikt ben je geen echte vriendin... Ja tog:O
    XxPatricia(H)


    don't Worry...Be gay.

    je hebt helemaal gelijk, dat kan je geen vriendin noemen.
    als ik jou was, dumpen die meid:P (nu klinkt het net alsof je iets met haar heb xD, maar dat is niet de bedoeling:P)
    dat kan je geen vriendin noemen hoor, als k jou was zou ik haar lekker laten stikken.

    xx

    laat haar dit gewoon lezen, dan weet ze hoe je je voelt, en als ze heel bitchy reageert weet je meteen dat het haar helemaal niks kan schelen...

    je hebt helemaal gelijk hoor! :D het slaat nergens op en echte goede vriendin zou trouw aan je zijn en je niet gebruiken voor een lolletje ofzoiets:O

    Ik heb der geschopt (A) ''perongeluk'' xD Je zag zo dat het niet perongeluk was..en ze dee nix trug xD ik ben veel sterker dan die bitch xD


    don't Worry...Be gay.

    als ze zo doet dan is ze dus zo onschuldig als een pasgeboren baby, maar wel een die niet deugd! probeer anders de zwijg terapie eens(zo noemen ze dat tenminste bij mij op school). gewoon doodnegeren, kijken of ze dan nog steeds zo arogant doet. als ze al dit soort dingen tegen je doet, is ze idd je vriendschap niet waard.

    grtz.


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    Zo'n soort 'vriendin' heb ik ook-_-
    Niet precies hetzelfde maar het lijkt erop.
    Als we samen zijn is ze opeens me BF.
    Maar als er andere bij zijn ben ik Dat lelijke dikke meisje zonder vrienden(Alleen heb ik meer vrienden dan haar-_-)
    Nouja wat iedereen al zegt.
    Je moet het haar gwn vertellen.
    Hoe je over haar denkt enzo..
    Hoewel ik wel snap dat dit lastig is.
    Toch moet je het gwn zeggen.
    Zo'n bitch verdiend jou vriendschap niet.

    KK KUT BITCH!! ;O Wat ze me vandaag heelft geflikt pik ik echt niet BITCH die krijgt ze sirieus trug :O
    Al zijn we me ze 2e ben ik haar alles en houd ze kapot veel van me -_-'' en als zijn we met ze 3e ben ik die bitcht die altijd over der lult :O en doet ze TSSS met der hand in me gezicht KK KUT BIIIIIIIITCH!! xD
    nu pik ik het echt :O
    ze heeft me al zooveel geflikt en ik kan het ook asllemaal maar hebben '' ach joh wat maakt het uit HET IS PATRICIA MAAR :@'' DAT IS WAT ZE ZEGT! :O
    Wacht maar...ze is echt dood op school xD ik ga der gen met me heele vriendeclubbie in elkaar slaan ofzeu (6) xD


    don't Worry...Be gay.

    Zo'n soort 'vriendin' heb ik ook-_-
    Niet precies hetzelfde maar het lijkt erop.
    Als we samen zijn is ze opeens me BF.
    Maar als er andere bij zijn ben ik Dat lelijke dikke meisje zonder vrienden(Alleen heb ik meer vrienden dan haar-_-)
    Nouja wat iedereen al zegt.
    Je moet het haar gwn vertellen.
    Hoe je over haar denkt enzo..
    Hoewel ik wel snap dat dit lastig is.
    Toch moet je het gwn zeggen.
    Zo'n bitch verdiend jou vriendschap niet.


    ja precies zoiets zo lult ze ook over mij :O


    don't Worry...Be gay.

    Zo'n soort 'vriendin' heb ik ook-_-
    Niet precies hetzelfde maar het lijkt erop.
    Als we samen zijn is ze opeens me BF.
    Maar als er andere bij zijn ben ik Dat lelijke dikke meisje zonder vrienden(Alleen heb ik meer vrienden dan haar-_-)
    Nouja wat iedereen al zegt.
    Je moet het haar gwn vertellen.
    Hoe je over haar denkt enzo..
    Hoewel ik wel snap dat dit lastig is.
    Toch moet je het gwn zeggen.
    Zo'n bitch verdiend jou vriendschap niet.


    ja precies zoiets zo lult ze ook over mij :O


    Dat vind ik echt kutstreken.
    Als ze me echt 'haat'nou dan moet ze ook niet soms aardig gaan doen.
    En zeggen van "Ow wat zou ik toch zonder jou moeten jij bent echt mijn beste vriendin!"
    Ja vast.
    Kut bitch.
    Nouja dat soort mensen verdienen gwn geen vriendschap.
    Zullen ze ook nooit echt krijgen!

    ik zou da kind gewoon de waarheid zeggen hoor :O zoiemand is geeen vriendin. ik had ook zo'n vriendin maar die heb ik ff de waarheid gezegt en nou doet ze het neit meer. ik ga neit meer met haar om maar ze zit wel naast my in de klas maar dat was het idee van mijn mentor -_-"

    Xx Veel succes

    ga haar slaan (6) :P
    neuh geintje xD

    ehhm praat erover met haar..je hebt helemaal gelijk dat kan men geen vriendin noemen :S


    never lose the ability to see beauty in the little things

    nee dat noem je geen vriendin.

    Ik heb namelijk in zo'n zelfde situatie gezeten. Ze viel mij af als er iets gebeurde enzo en sprak kwaad over me tegen jongens uit de klas nou is dat niet zo moeilik want we zitten met zijn 2en tussen 8 jongens. Ik ging steeds minder met haar mee dingen doen enzo. En op een geven moment maakte ze me uit voor verradster en toen had ik haar de waarheid verteld het was gewoon even 2 hele weken stil. toen realiseerde ze zich dat ze fout bezig was en dat was precies zo'n type ze dacht ook dat ze alles kon maken. Ik had toen gezegt je bent me bf niet meer want jij bent een nepvriendin. Nou en als je dan zegt k ben je bf niet meer gaat er hopelijk een ligtje branden bij mij is het in ieder geval wel gelukt.

    Veel sterkte. (K)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    :'D


    Music is my fxcking drug. ♫

    praat tegen haar (probeer haar taal te spreken :O ) en als ze niet wil luistern ga je dreigen of er gewoon kompleet niet meer tegen spreken , of zeg gewoon dat ze moet oprotten en een eigen leven zoeken :D


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    praat tegen haar (probeer haar taal te spreken :O ) en als ze niet wil luistern ga je dreigen of er gewoon kompleet niet meer tegen spreken , of zeg gewoon dat ze moet oprotten en een eigen leven zoeken :D

    Zal zkkr proberen om haar taal te spreken xD


    don't Worry...Be gay.