• Ik heb vandaag, uit nieuwsgierigheid, even rondgekeken naar schrijfcursussen in mijn buurt of online, maar er is een hoop, en ik krijg er geen goed beeld van. Hebben jullie ooit schrijfcursussen gevuld? Zo ja, waar? En wat waren jullie ervaringen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kun je dit lezen? Die nieuwsbrief kreeg ik laatst in mijn inbox en ik moest er gelijk aan denken toen ik je topic zag. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Kun je dit lezen? Die nieuwsbrief kreeg ik laatst in mijn inbox en ik moest er gelijk aan denken toen ik je topic zag. (:


    Ja, ik kan het lezen! Heel handig, ik zag idd door de bomen het bos niet meer, om maar een cliché te gebruiken. Dit levert me nieuw en bruikbare stof tot nadenken op.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Fijn dat het bruikbaar is! Je kunt je ook inschrijven voor haar nieuwsbrief, ze geef heel vaak goede tips. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, dit is een interessant topic! Ik moet toegeven dat mijn expertise begint en eindigt bij erover na hebben gedacht, dus dat schiet niet echt op, maar ik ben wel benieuwd naar wat andere mensen zeggen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er ooit eentje online gedaan van een week, puur om het te proberen. Sommige dingen waren handig, anderen dingen waren een beetje zinloos.
    (zo stond er feedback bij, maar wat de termen betekenden mocht ik zelf uitzoeken. (Het zou een cursus zijn voor mensen die nog nooit geschreven hadden)
    Een vriendin van me heeft een schrijversweek gedaan en die was laaiend enthousiast.


    The thing you do mean something to people -Ncis