• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    in drie uur moet ik best 600 woorden kunnen schrijven


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dat moment dat je iemand ontmoet en je keihard flirt met elkaar en het heel leuk is maar hij blijkbaar met een ander serieus is. L e u k.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stop met fucking janken en zet je er toch eens overheen. Het is maar een telefoontje.


    This ain't no place for no better man.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een boek 😂😂😂😂😂


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ugh hoe lang kan een samenvatting maken toch duren dit is echt om te huilen


    A to the Z

    Waffle Wednesday is my favourite Wednesday


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even aan school uitleggen waarom ik de meest ongemakkelijke persoon op aarde ben


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik kan niet wachten tot we twee maanden verder zijn en mijn haar terug enigszins normaal is want dit is vreselijk. Kutkapper godverdomme — is het zo moeilijk om gewoon te doen wat ik vraag? Ugh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Alles aan m'n moeder irriteert me vandaag. Het feit dat als ze tegen m'n zusje over me praat, het altijd: 'je zus' is en nooit mijn naam. Dat mevrouw zit te janken om een valentijnscadeau, terwijl ik 1. zei dat ik niet aan die commerciële zooi doe en 2. ze is m'n moeder. Valentijn is toch meer voor je relatie? En dat kutargument constant dat ze "geen tijd" heeft om d'r verjaardagscadeautje uit te zoeken van vorig jaar. Als je tijd hebt om dagjes uit te gaan, op facebook te scrollen, te shoppen en constant ergens te gaan lunchen, dan heb je ook wel tijd om even je cadeautje uit te zoeken. Jezus.
    Plus, ze heeft nog steeds m'n eerste hoofdstuk niet gelezen. Voor iemand die constant me wilt aanmoedigen om schrijfster te worden, toont ze er bar weinig interesse in als het puntje bij paaltje komt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb vamdaag echt bijna op elk mogelijke manier vertraging gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JOEPIE IK MOET ENKEL MONDELING OPNIEUW DOEN
    god. zij. dank.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aaaand I feel like shit again.

    En mama kan absoluut niets doordat ze teveel last heeft.
    En papa moest vandaag werken dus ík heb de gehele dag voor de honden en het schoonmaken gezorgd. Dus vanavond ook terwijl papa ook dan moet lesgeven. Hij zegt wel dat hij dan stopt met lesgeven. Maar dat is werk en vanavond boogschieten is hobby. Ondanks dat ik er een vergadering heb. Maar als ik ga is er grote kans dat papa dan boos wordt. Want ik moet mn ding kunnen doen én hij moet kunnen lesgeven. En dat gaat in zijn ogen dan niet dus moet een van de twee stoppen. En dat wordt dan lesgeven, want hij en mama hebben voor de hondenkennel gekozen en niet ik. En opzich ben ik het er wel mee eens. Maar de sfeer die het met zich meebrengt is verdomd kut en dan krijgen mam en pap waarschijnlijk ruzie en dat is al helemaal verdomd kut. Dus buh. Ik blijf wel thuis vanavond.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier niet op drukken voor de mensen die eventueel ervan kan triggeren... :/

    The fuck is dit... Ik voel mij goed, maar mijn lichaam denkt daar blijkbaar anders over. Mijn gezondheid schijnt niet geweldig te zijn... This is fucking great! :'D (dit is puur sarcasme)


    One Who Travels A Higher Path.

    AnnabethChase schreef:
    Fuck he mijn haar is zo. ongelooflijk. afschuwelijk. Het is vreselijk en ik haat het


    Hé, nee, het zag er leuk uit, idioot. Het staat je heel mooi, het is leuk, je kan het super goed hebben. Don't worry, you look beautiful✨


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."