• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Oké ik moet dus van mijn zusje te horen krijgen dat mijn vriendinnen vinden dat ik saai ben en dat ik niets van mezelf laat horen.

    Weet je, flikker allemaal lekker op.


    Pffff, mn concentratie is opeens echt helemaal verdwenen, ugh. Maar ik wil deze mineraalbeschrijving vandaag afhebben!


    Stenenlikker

    Bokeh schreef:
    (...)

    To catch them is my real test, to train them is my caaauuseeee


    yaaaaaaas, you get it ;D

    //
    Hee, uhm, je bent het misschien onderhand vergeten (no worries, overkomt de beste wel eens) maar ehm... ik besta ook nog, zeg maar. Enne, ik wacht nog steeds tot je iets doet waaruit blijkt dat je me niet bent vergeten en me mist. Want ik mis jou wel. Enne nouja, laat iets van je horen enzo. Thanks.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Deze sountrack, deze feels. D:


    The truth is out there.

    Honest to god ik heb zo'n fucking goed idee voor een verhaal holy shit.


    The truth is out there.

    Ik voel me al een paar dagen hartstikke moe, hoofd/nekpijn en energieloos. Ik wil helemaal niets en voel me kut. Maar waarom? Ik ben niet al te actief, dat kan er wellicht mee te maken hebben. En ik weet ook wel dat ik hulp nodig heb, maar alle professionals gooien hun handen in de lucht en weten niet wat ze voor me kunnen doen. Hoewel ze wel allemaal toegeven dat ik écht hulp nodig heb. Maar ik heb een studierichting gekozen en me ervoor ingeschreven. Dan moet een grote last dus van mijn schouders zijn gevallen, toch? Blijkbaar niet dus, want ik voel me hartstikke kut en diep in de put.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik erger mezelf echt aan elk kleinste geluid op dit moment en oh god, waarom leef ik samen met een stelletje olifanten. Smakken, stampen, blaffen, zuchten, mobiel op geluid terwijl je tienduizend berichtjes in één minuut ontvangt, muziek aan, tv aan, ... I can't.


    She's imperfect but she tries

    Die reünie duurt me nu al te lang en ze zijn nog niet eens drie jaar uit elkaar...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    First impression of Fifty shades of Grey: Christian is een fucking creep.


    26 - 02 - '16

    Well. Fuck.
    Ik ben nu zo vaak teleurgesteld in anderen dat je zou denken dat ik ervan geleerd heb. Maar natuurlijk niet.


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Tad schreef:
    Ik erger mezelf echt aan elk kleinste geluid op dit moment en oh god, waarom leef ik samen met een stelletje olifanten. Smakken, stampen, blaffen, zuchten, mobiel op geluid terwijl je tienduizend berichtjes in één minuut ontvangt, muziek aan, tv aan, ... I can't.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Come on, make it easy, say I never mattered.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kijk deze serie niet eens, maar miep, ik vind t echt niet leuk dat hij dood is ):


    Stenenlikker

    De luizenmoeder is zo precious.


    She's imperfect but she tries

    OK wait a sec
    ik heb les in een gebouw waar ik nog nooit geweest ben
    en volgens m'n pa is het een doolhof
    dus ik zoek een plattegrond op en daar staat "auditorium H - K"
    MAAR IK HEB M EN O NODIG
    aaaagh


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried