• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    KyloRen schreef:
    (...)
    Joah ik heb Gaspard Ulliel erop staan hehe


    Ik moest Googlen but he is damn cute indeed. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze hebben gezoend en na de tweede film had ik dit ook wel kunnen verwachten. Maar waarom ben ik dan zo verrast? Eerlijk gezegd, dacht ik dat het pas volgend seizoen zou gebeuren maar nu dus al.


    Physics is awesome

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    Ik moest Googlen but he is damn cute indeed. :Y)

    I think I actually need glasses. Oh fuck :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    KyloRen schreef:
    (...)


    Is dat dezelfde acteur die de "douchebag" Schmidt speelt in New Girl?

    //UGH, blaasontsteking is niet oké. Heel erg niet oke zelfs.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Is dat dezelfde acteur die de "douchebag" Schmidt speelt in New Girl?

    //UGH, blaasontsteking is niet oké. Heel erg niet oke zelfs.

    Nein. Gaspard is veel knapper hehe

    Damn, nu heb ik knallende koppijn
    wedden dat je me morgen letterlijk kan ópvegen?


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    geen beter gevoel dan iedereen die morgen gewoon les heeft terug
    en jij die nog even kan chillen
    (door stom te doen maar eigenlijk ligt dit ritme mij zoveel beter, yes gawd im not mad at all)


    A to the Z

    Urgh // this made this day even worse.


    Aan de ene kant ben ik blij dat mijn goede zorgen z'n leven hebben gered en dat ik erachter ben dat er iets mis is met het voer en het dus niet aan mij ligt of zo, maar aan de andere kant ben ik mega boos op de voer fabrikant, want ik was echt bang dat mijn arme parkietje het niet zou halen. Plus dat arme beestje voelde zich beroerd.


    At the end we're all cursed

    om de een of de andere reden zit ik vlaams altijd overal verdedigen haahha
    mochten mensen nou ook gewoon eens leren dat VLAAMS GEEN DIALECT IS maar een variant
    amerikaans engels is toch ook geen dialect? (no_chears)
    en tot het moment dat iedereen dat beseft, blijf ik strijden voor emancipatie van het vlaams in het nederlands (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh. I hate me and my thoughts. They don't make sense anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Definitief niet een powermove: een halve milimeter verwijderd van paniekerige tranen door het huis spoken op zoek naar mijn plotseling verdwenen labello

    Ik heb hem niet eens gevonden, en het is een heel klein en makkelijk te vervangen ding en toch ben ik nu oprecht ontzettend van mijn stuk, nog extra omdat ik bij mijn ouders ben en weet dat ik nog een nieuwe in mijn keukenla heb liggen maar dat is dus in een heel ander huis en het is half twee 's nachts en zelfs dat kleine comfort van hem dan maar vervangen werkt op dit moment dus niet en het is compleet onredelijk hoe graag ik hierom zou huilen, waarschijnlijk, maar het is wel een feit

    Maar ik snap het niet, want waar kan dat ding heen zijn? Het zit altijd in mijn zak en ik had hem een paar uur geleden nog


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat bericht is wel heel erg lang aan het worden. ._. Straks leest niemand het. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben zo blij met en trots op deze rol. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.