• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Klaar schreef:
    OK wait a sec
    ik heb les in een gebouw waar ik nog nooit geweest ben
    en volgens m'n pa is het een doolhof
    dus ik zoek een plattegrond op en daar staat "auditorium H - K"
    MAAR IK HEB M EN O NODIG
    aaaagh


    Waar moet je zijn? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Waar moet je zijn? ^^


    Plateau. Of Rozier. Eén van de twee. (no_chears) (Ik snap het niet. Dat is toch gewoon één gebouw? :')) Ik hoop oprecht dat ik het vind hahaha.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 21:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Plateau. (no_chears) Ik hoop oprecht dat ik het vind hahaha.


    Als ik je gerust kan stellen, L is nog moeilijker te vinden haha. M is bij N en daar kan je volgens mij geraken via een soort oversteekplaats tussen plateau en rozier. Ik gok dat O daar ook ergens ligt, maar daar ben ik nog niet geweest. Een andere optie is gewoon de plateau vooraan binnengaan en de bordjes proberen volgen. Ik denk wel dat vooraan alles aangeduid staat. ^^

    En ja, het is op zich één gebouw maar het zijn wel twee faculteiten, daarom heet het anders denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 21:04 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Als ik je gerust kan stellen, L is nog moeilijker te vinden haha. M is bij N en daar kan je volgens mij geraken via een soort oversteekplaats tussen plateau en rozier. Ik gok dat O daar ook ergens ligt, maar daar ben ik nog niet geweest. Een andere optie is gewoon de plateau vooraan binnengaan en de bordjes proberen volgen. Ik denk wel dat vooraan alles aangeduid staat. ^^

    En ja, het is op zich één gebouw maar het zijn wel twee faculteiten, daarom heet het anders denk ik. (:


    Ahzo, bedankt! ^^
    Kwestie van het moeilijk te maken als het ook gemakkelijk kan, jezus, haha. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom werken alle linkjes niet goed? Help! En op tv is Fifty Shades of Grey, wat ik dus totaal niet wil zien.


    Physics is awesome

    Nee, mama — ik ben niet moe omdat ik niets gewend ben en altijd maar achter m’n laptop zit // ik ben moe omdat ik vandaag veel te veel prikkels binnen heb gekregen.


    •

    Drie keer raden wie er in slaap viel en te laat kwam op werk..


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dare schreef:
    Nee, mama — ik ben niet moe omdat ik niets gewend ben en altijd maar achter m’n laptop zit // ik ben moe omdat ik vandaag veel te veel prikkels binnen heb gekregen.


    Het onbegrip is zo vervelend..


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    (...)

    Het onbegrip is zo vervelend..


    Argh — echt verschrikkelijk, helemaal nu het vandaag erger was omdat ik niet lekker in m’n vel zit. Alhoewel mama zojuist wel heeft gezegd dat ik vanaf dinsdag gewoon weer aan m’n scriptie moet gaan zitten zodat ik morgen een “me” dag kan nemen — dat is dan wel weer cute.


    •

    Waarom denken mensen altijd dat ik dingen wil horen over hun liefdesleven? Sorry, maar shut up. Ik ben al niet bitter genoeg dat ik altijd op mensen val die mij niet moeten/interessant genoeg vinden/anders zien dan gewoon vrienden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I wish I could just tell the two of you how I feel. But I'll only make things worse..


    This ain't no place for no better man.

    Ik kan alleen maar kwijlen over mijn nieuw ingestelde achtergronden op mijn mobiel oml.

    KyloRen schreef:
    Ik kan alleen maar kwijlen over mijn nieuw ingestelde achtergronden op mijn mobiel oml.


    Sexy backgrounds? *wbw*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    Sexy backgrounds? *wbw*

    Joah ik heb Gaspard Ulliel erop staan hehe

    home is where heart is, they say, en dat is waar, maar op sommige momenten ben ik toch verbazingwekkend blij dat ik niet weer tussen twee of vier vuren sta


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried