• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Nu zou ik willen dat ik dat gebroken hartje kon gebruiken...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oke waarom zit revalidatie in de kutste straat van de hele stad en rijden alle vrachtwagens er door heen terwijl het vet krap is.


    The truth is out there.

    En daar nog boven op moet ik vandaag 2 keer er naar toe omdat ze de afspraken niet konden koppelen echt wat een flutinstelling. Kost lekker veel benzine zo echt bedankt, klootzakken.


    The truth is out there.

    Ik heb m'n autotheorie gehaald. Wow. Ik ben zo ontzettend opgelucht ❤️🎉


    26 - 02 - '16

    Misschien moet ik maar eens een serieuze mail sturen naar mijn psych en de dingen zeggen die ik kwijt moet, maar vaak niet durf te zeggen face to face. Want dit gaat niet langer zo. Ik ben op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Today's gonna be a loooong day


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Sorry pap, ssorry mam, dat ik in paniek schiet als mijn planning overhoop wordt gegooid 10 minuten voordat ik naar school moet omdat deze rotfamilie niet kan communiceren. Ik heb overzicht nodig, anders raak Ik in een paniekaanval die ook niet stopt totdat ik weer zeker weet hoe en wat


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet dat ik overeind moet komen, mijn sportkleren aan moet trekken, alle pijn en frustratie eruit moet rennen en dan gewoon aan de slag moet gaan. Ik weet dat ik mij dan beter zal voelen. Maar het is zo damn zwaar en vereist zoveel zelfdiscipline. I hate this. En ik weet stiekem allang al waar het door komt, mam. Het komt door het solliciteren en alles eromheen, voornamelijk ook door hoe mijn zus er constant vanuit gaat dat ik niks doe en alles afkraakt. Het komt door de stress van geld tekort en de stress van de naderende rechtszaak. De stress van opdrachten waarvan ik niet precies weet hoe of wat, die ik daardoor telkens weer moet verbeteren. Waar ik trouwens echt heel slecht voor betaalt krijg, maar geld is geld atm. De stress van die kut oude middelbare school groep die wil dat ik gezellig mee klets, terwijl er achter mijn rug om geroddeld wordt en ik in de stront kan zakken als ik iets heb en als ik dat niet doe, worden ze boos op mij en krijg ik verwijten naar mijzelf geslingerd omdat ik niet mijn best doe om het contact te behouden. Ik weet nu al dat als ik niet naar die verjaardag ga, ik weer een hele shitload over mij heen zal krijgen. Ik sta gewoon compleet stijf van de stress en heb het gevoel dat ik alles fout doe.
    Dit van mij afschrijven helpt wel though. Laat ik mijn sportkleren aantrekken en gaan rennen. Zal wel heel ruk gaan, maar als ik telkens een klein rondje doe, wordt het vast wel weer beter. Ik kon het ooit, dus ooit moet ik het weer kunnen.


    At the end we're all cursed

    Geef me een mes en ik moord deze hele rotschool uit verdomme


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dit is niet het antwoord dat ik verwachtte.. Ik hoop dat het niet aan mij ligt en hij daarna weer normaal tegen mij doet. :/ Voor zover ik weet, heb ik niets verkeerd gedaan, maar je weet maar nooit.


    Ik wil een tuin vol egels

    Muh, arme Beauty. Niet leuk dat ze zich niet lekker voelt.
    :/

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 12:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, ho effe. Ik ben een maand niet naar school geweest, gestopt met m'n stage, zit in een fucking kut periode, en zodra ik dan een mail stuur met uitleg waarom ik afwezig was en dat ik nu hulp heb gezocht (iets wat btw heel veel moeite kostte), krijg je te horen:
    'Fijn dat je het laat weten, maar je kunt inmiddels wel een niveau lager gezet worden.' Pardon? Waarom moet ik er überhaupt op afgestraft worden dat mensen me momenteel hard in de steek laten? Oh, en laten we het vooral niet hebben over andere klasgenoten waarvan er 1 al ANDERHALF JAAR niet is komen opdagen en NIETS heeft laten horen en die daar gewoon mee weg komt. Fock off gewoon.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oké, het ligt niet aan mij, maar ik voel me er rot over. :c Overkomt mij dit weer. Ben ik zo naïef geweest? :c Dit is echt mijn periode niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ohh, dus daarom was ik zo irrationeel chagrijnig gisteren. Thanks, nice om te weten. Nu kan de buikpijn wel weer even een flink eind ophoepelen. Nu.


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Ik doe er echt alles aan om haar niet te laten merken dat ik verliefd op haar ben ):


    all because i liked a girl