• Dag lieve Q'ers,
    Zijn er onder jullie ook Blind getrouwd-kijkers? Ik heb het de voorbije drie seizoenen erg gedreven gevolgd en ook dit jaar ben ik weer helemaal van de partij :3 please tell me I'm not the only one, zodat we kunnen flippen over de komende afleveringen (krul)

    De koppels van dit jaar:


    Van links naar rechts zijn het: Marjolein & Mike, Wendy & Damiano, Lieve & Aljosja, Frie & Toon, Esther & Tim




    Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie al twijfels/goede hoop voor bepaalde koppels? Lemme know!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 16:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    JA IK! Later meer. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    JA IK! Later meer. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik kijk ook! Love. It.

    Ik vind Marjolein wel heeeeel enthousiast en gelijk heel handtastelijk met Mike.. weet niet zo goed wat ik daar van vind x)


    Pretty is just a pretty word.

    IK KIJK IK KIJK IK KIJK

    Maar wel één dag later altijd omdat ik in Leuven op kot zit hehehe

    Tot nu toe vind ik eigenlijk al de koppels best wel leuk en goed gekoppeld, al heb ik zo het gevoel dat Lieve en Aljosja uiteindelijk niets gaan worden. Ze gaven me een beetje een Geert en Daisy vibe (al kan niets erger zijn dan Tine en Ben)?
    Ik weet ook niet zo goed wat ik van Esther en Toon moet vinden. We moeten ze nog écht zien trouwen natuurlijk, maar idk ik had zo de indruk dat haar familie toch iemand anders had verwacht.


    The soul needs autumn.

    Divide schreef:
    Ik kijk ook! Love. It.

    Ik vind Marjolein wel heeeeel enthousiast en gelijk heel handtastelijk met Mike.. weet niet zo goed wat ik daar van vind x)


    Ja helemaal mee eens. Ik denk ook dat ze zò'n goede start hebben gehad, dat het een beetje moeilijker gaat worden voor hen later.

    @ Wervelwind: ja, inderdaad! En bij Esther haar familie zag je die vriendinnen allemaal kijken van 'oh nee...'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 16:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wacht, Toon trouwt toch met Frie? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb de vorige seizoenen half-half gevolgd, maar deze keer ga ik proberen alles te volgen haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Wacht, Toon trouwt toch met Frie? :')


    Hé ja, waarom staan ze dan in omgekeerde volgorde op de affiche? Weird. Ik pas het aan (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ooooh ik wil ook Ed Sheeran als openingsdans haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ooooh ik wil ook Ed Sheeran als openingsdans haha.


    Haha dat zei ik ook meteen tegen mijn vriend, maar die is er tegen, sad.

    Wat vinden jullie van de nieuwe koppels? Ik was eerst wat bang voor Frie en Toon maar dat lijkt echt goed te gaan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha dat zei ik ook meteen tegen mijn vriend, maar die is er tegen, sad.

    Wat vinden jullie van de nieuwe koppels? Ik was eerst wat bang voor Frie en Toon maar dat lijkt echt goed te gaan!

    Ja, ik vreesde ook voor die twee omdat Frie precies heel veel belang hechtte aan het uiterlijk en ik had niet gedacht dat Toon haar type zou zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Valt t voor Nederlanders ergens (gratis) te kijken? Want wij hebben nu geen Married at First Sight op tv, geloof ik hahah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Valt t voor Nederlanders ergens (gratis) te kijken? Want wij hebben nu geen Married at First Sight op tv, geloof ik hahah.

    De site van vtm misschien?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha dat zei ik ook meteen tegen mijn vriend, maar die is er tegen, sad.

    Wat vinden jullie van de nieuwe koppels? Ik was eerst wat bang voor Frie en Toon maar dat lijkt echt goed te gaan!


    De mijne heeft er zich bij neergelegd. :'D (Ik wou eerst Thinking Out Loud, nu twijfel ik. :'))

    Ik was zoooo verbaasd toen Frie Toon knap noemde! Ik dacht echt dat het ging tegenvallen voor haar, maar zoveel te beter. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Catullus schreef:
    (...)
    De site van vtm misschien?


    Jep, daar zou het normaal op moeten lukken. Dan moet je wel even een account aanmaken. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien