• Dag lieve Q'ers,
    Zijn er onder jullie ook Blind getrouwd-kijkers? Ik heb het de voorbije drie seizoenen erg gedreven gevolgd en ook dit jaar ben ik weer helemaal van de partij :3 please tell me I'm not the only one, zodat we kunnen flippen over de komende afleveringen (krul)

    De koppels van dit jaar:


    Van links naar rechts zijn het: Marjolein & Mike, Wendy & Damiano, Lieve & Aljosja, Frie & Toon, Esther & Tim




    Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie al twijfels/goede hoop voor bepaalde koppels? Lemme know!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 16:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Amica schreef:
    Ben ik de enige die vindt dat Marjolijn de schuld enkel op Mike steekt? Like, ze heeft zelf ook geen moeite meer gedaan de laatste week.


    jaaa absoluut! En die knuffel bij hun scheiding was echt te erg, zij wou haar armen niet eens over hem heen doen.
    Ben btw ook echt heel benieuwd naar de koppels volgende week!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Amica schreef:
    Ben ik de enige die vindt dat Marjolijn de schuld enkel op Mike steekt? Like, ze heeft zelf ook geen moeite meer gedaan de laatste week.

    Zo lijkt het wel een beetje, maar ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd en wat er door haar hoofd gaat, dusja... ze zal wel een goede reden hebben, vermoed ik.

    Ik ben echt heel benieuwd wat de andere koppels gaat doen. Ik denk sowieso dat Esther en Tim (hier ben ik like 100% zeker over) samen gaan blijven en Toon en Frie hoogstwaarschijnlijk ook. Ik hoop stiekem dat Lieve en Aljosha ook samenblijven, maar over hen ben ik niet zo heel zeker. Ik vind ze iig wel heel schattig samen. Wendy en Damiano... Neh, denk dat Wendy het wel ziet zitten, maar Damiano staat precies niet echt te springen om getrouwd te blijven. Ik vind dat Lieve en Aljosha en Wendy en Damiano precies allebei zo'n beetje in de friendzone zijn gezakt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Napels schreef:
    (...)
    Zo lijkt het wel een beetje, maar ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd en wat er door haar hoofd gaat, dusja... ze zal wel een goede reden hebben, vermoed ik.

    Ik ben echt heel benieuwd wat de andere koppels gaat doen. Ik denk sowieso dat Esther en Tim (hier ben ik like 100% zeker over) samen gaan blijven en Toon en Frie hoogstwaarschijnlijk ook. Ik hoop stiekem dat Lieve en Aljosha ook samenblijven, maar over hen ben ik niet zo heel zeker. Ik vind ze iig wel heel schattig samen. Wendy en Damiano... Neh, denk dat Wendy het wel ziet zitten, maar Damiano staat precies niet echt te springen om getrouwd te blijven. Ik vind dat Lieve en Aljosha en Wendy en Damiano precies allebei zo'n beetje in de friendzone zijn gezakt.

    Ja, ik denk dat vooral Lieve en Aljosha vrienden zullen blijven zonder meer. Ik vind ze wel leuk samen. Met Damiano heb ik het nooit echt gehad, hij lijkt nooit echt enthousiast over iets te zijn behalve fitnessen, dus ja...


    <3