• Dag lieve Q'ers,
    Zijn er onder jullie ook Blind getrouwd-kijkers? Ik heb het de voorbije drie seizoenen erg gedreven gevolgd en ook dit jaar ben ik weer helemaal van de partij :3 please tell me I'm not the only one, zodat we kunnen flippen over de komende afleveringen (krul)

    De koppels van dit jaar:


    Van links naar rechts zijn het: Marjolein & Mike, Wendy & Damiano, Lieve & Aljosja, Frie & Toon, Esther & Tim




    Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie al twijfels/goede hoop voor bepaalde koppels? Lemme know!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 16:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    JAAAA
    Marjolein en Mike lijken mij meant to be of gaan in knallende ruzie uiteen, ben ik nog niet uit haha, Aljosha en Lieve lijken niet bepaald wat te worden, Toon en Frie zijn echt super leuke individuele personen - zou mooi zijn als ze ook als koppel zo verder kunnen, want die hebben wel een klik! Tim en Esther roote ik voor, die lijken echt leuk bij elkaar te passen! En Wendy en Damiano.. Damiano komt nogal ongeïnteresseerd over, maar misschien is dat ook een stuk gewoon de montage... absoluut geen idee hoe dat verder gaat lopen, wel jammer dat hij niets zei toen zij daar zo onzeker al haar twijfels lag op de tafel te gooien tot er stilte ontstond, hij had minstens iets kunnen antwoorden haha


    • you cant start a fire without a spark •

    ^ ja inderdaad, ik vind het echt dapper dat Wendy al haar twijfels zo op tafel durft te gooien en dan reageert Damiano zo... Bleh.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kijk echt uit naar de aflevering van vanavond!

    Marjolein begon vorige week ook precies wat te keren..
    En ik vond het ook gek dat Lieve de naam van haar man niet kan onthouden..
    Maar misschien worden Lieve en Alosja zoals Stijn en Nuria in seizoen 1.. (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Mijn favo koppel is toch wel Toon en Frie. Was er eerst niet zo zeker over, maar toen ze elkaar zagen was er precies toch wel een chemie. En ze zijn volgens mij ook wel een gezond koppel, allebei gebalanceerde mensen.

    Marjolein en Mike... idk, zeker een chemie in het begin, maar nu worden ze precies wakker uit hun droom.

    Esther en Tim gaan heel rustig, maar op zich zie ik wel een kans dat het zou lukken als ze zich na een tijdje fysiek en mentaal iets meer open stellen.

    Lieve en Aljosja... gemengee gevoelens. Ze groeien precies wel iets meer naar elkaar toe, maar ik weet niet of ze dat 'ik vind je eigenlijk niet zo aantrekkelijk' gevoel van in het begin kunnen overkomen.

    En Damiano en Wendy... nee, daar zie ik precies niets van komen. Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen, maar ik heb het gevoel dat Damiano precies niet genoeg moeite doet.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind Aljosja en Lieve echt een plezier om naar te kijken. Ze lijken steeds meer naar elkaar toe te groeien, luv that.

    En ik WIST dat de relatie van M&M zo ging verlopen! Wel jammer tho.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik vind Aljosja en Lieve echt een plezier om naar te kijken. Ze lijken steeds meer naar elkaar toe te groeien, luv that.

    En ik WIST dat de relatie van M&M zo ging verlopen! Wel jammer tho.

    Jaaaa, deze aflevering vond ik ze echt wel cute. Hoop stiekem dat ze toch samen blijven (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heeft er iemand gemerkt dat Damiano letterlijk zei 'laat zien wie je bent'? Ik moest echt m'n lach inhouden haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Heeft er iemand gemerkt dat Damiano letterlijk zei 'laat zien wie je bent'? Ik moest echt m'n lach inhouden haha.


    ja lol hypocriet.
    Ik ben enorm fan van Frie en Toon en van Tim en Esther (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ledecky schreef:
    Heeft er iemand gemerkt dat Damiano letterlijk zei 'laat zien wie je bent'? Ik moest echt m'n lach inhouden haha.

    Stiekeme afkijker van Q :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    (...)
    Stiekeme afkijker van Q :')


    Ja ik moest ook meteen aan Q denken haha!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    oké what just happened tussen Mike en Marjolijn? Volgens mij gaan ze volgende week scheiden


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    oké what just happened tussen Mike en Marjolijn? Volgens mij gaan ze volgende week scheiden

    Ik denk het ook. Ik vind het wel jammer, want ik vond ze in het begin echt leuk samen.


    <3

    Frodo schreef:
    oké what just happened tussen Mike en Marjolijn? Volgens mij gaan ze volgende week scheiden

    Ja whut? Ik vind ook dat ze zo snel opgeven ook. Het lijkt een beetje alsof er 1 ding niet vlot en Marjolijn de hele boel wil afblazen. Het leek haar ook redelijk weinig te schelen toen ze vertrok... mja, ze zullen geen match zijn dan :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Napels schreef:
    (...)
    Ja whut? Ik vind ook dat ze zo snel opgeven ook. Het lijkt een beetje alsof er 1 ding niet vlot en Marjolijn de hele boel wil afblazen. Het leek haar ook redelijk weinig te schelen toen ze vertrok... mja, ze zullen geen match zijn dan :/


    Ja inderdaad! Ik vond haar reactie toen hij terugkwam van zijn zakenreis ook echt niet kunnen. Zo droog en afstandelijk O.O
    Ik ben er zeker van dat Mike niet lang zal moeten wachten op een nieuwe vriendin. Hij komt zo sympathiek over nu!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ben ik de enige die vindt dat Marjolijn de schuld enkel op Mike steekt? Like, ze heeft zelf ook geen moeite meer gedaan de laatste week.


    <3