• idk ik dacht laat ik dan ook eens meehelpen in de trant van meer topics aanmaken enzo
    Die heb ik terug gevonden. Want toen de tweejarige ik naar de peuterspeelzaal ging, maakte ze daar haar eerste beste vriend van drie jaar. Die bleven vrienden totdat hij naar groep drie (de eersteklas voor de Belgen onder ons haha) ging en ik naar de tweede van de peuterschool/groep twee haha. Hij was immers een jaartje ouder.
    Zijn moeder heb ik nog een paar keertjes gezien en gesproken, want zij werkte in het ziekenhuis en ben ik een paar keer toevallig tegen het lijf gelopen.

    Mijn zusje en ik zitten op een andere school, maar ze zag hem laatst lopen en vertelde dat later aan mij. Dus onserieus zei ik 'vraag hem de volgende keer zijn nummer', want ik vroeg me hard af hoe hij verandert was intussen.
    Zo gezegd, zo gedaan. Een maand later stuurt ze me zijn nummer. Well, dit is best eng eigenlijk, maar hij kent mij tenminste nog?

    Hoe zit het met jullie allereerste vrienden? Nog steeds contact mee of ooit weer contact mee gezocht?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 19:59 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ken mn aller eerste beste vriend nog wel, en we zijn tot de middelbare school wel vrienden gebleven. Maar na de middelbare school eigenlijk contact verloren.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat een schattig topic. Mijn allereerste beste vriendje was een jongetje van de peuterspeelzaal haha. Wij waren onafscheidelijk. Daar hebben we thuis ook nog best wel wat foto's van. Jaren later kwamen we op de middelbare school per toeval in dezelfde vriendengroep terecht. Ik ben uiteindelijk een beetje een andere kant op gegroeid, maar zie deze mensen nog eens in de zoveel tijd. En hem dus ook!


    ars moriendi

    Oehh Ja wat een leuk verhaal (:
    Ik ken mijn eerste vriendin nog, ze zit niet meer op mijn school, maar woont nog wel in mijn dorp.
    Ze is alleen nooit echt mijn beste vriendin geweest haha. Wel mijn eerste ;P
    Toen ik drie was leerde ik haar kennen, daarna heel basisschool en nu fietsen we soms samen naar school


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wat super leuk zeg.

    Mijn vriendje uit groep 1 waar ik best lang kleuterliefde mee had is toen naar een andere middelbare gegaan en een paar jaar terug fietste hij voorbij. Ik herkende hem gelijk en hij was nog steeds knap maar ik heb eigenlijk met helemaal niemabd meer contact van de basisschool


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aw, dat is zo leuk. Gaaf van je zusje dat ze het ook echt heeft gevraagd, haha. Hopelijk klikt het nog steeds! ^^

    Ik heb eigenlijk geen idee of ik op de peuterspeelzaal vrienden had (dat klinkt een beetje verdrietig als ik het zo zeg, gosh), maar met mijn allereerste vriendin van de basisschool, die ik ken sinds we allebei vier waren, ben ik wel nog steeds bevriend. Dat is inmiddels ook al bijna achttien jaar, wat best wel belachelijk lang klinkt als ik het zo zeg. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een leuke verhalen allemaal (:

    Het blijkt nogal awkward te zijn haha. Vooral omdat het niet zo goed gaat met mij en dan is het echt zo van, hoe leg ik in Godsnaam uit wat er allemaal is gebeurt in die tien jaar dat we elkaar niet gezien hebben haha. Ook hij geeft niet zoveel los, maar het lijkt wel heel goed met hem te gaan, gelukkig. (':


    i wanna die with you once or twice.

    Wat leuk (:
    Zelf ken ik een vriendin al mijn hele leven lang. We hebben zelfs bij elkaar in de box gezeten.


    26 - 02 - '16

    Dit topic heeft me geïnspireerd mijn oude basisschoolvrienden eens op te zoeken en één van hen zit nu in een rockband, dus dat is best wel gaaf!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nou, niet die van mijn basisschool, maar wel een andere vriend. Toevallig gingen we deze week uitrekenen hoe lang ik hem al ken, waarschijnlijk sinds ik 6 was. Hij zit niet op mijn basis, of middelbare school, maar woont wel dichtbij. Met hem heb ik wel contact, en we spreken soms af om naar elkaar toe te gaan voor de gezelligheid. Een of 2 keer per maand, ongeveer.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat leuk!

    Ik heb eigenlijk geen contact meer met mijn allereerste vriend van de basisschool. Wel jammer eigenlijk. Dankjewel voor de inspiratie om er wat mee te gaan doen haha!

    Edit: ik heb hem een berichtje gestuurd, maar besef me nu pas dat het best gek voor hem over kan komen omdat het valentijnsdag is vandaag HAHA

    [ bericht aangepast op 14 feb 2018 - 10:26 ]


    And then we'll see it.

    Mijn allereerste beste vriend ken ik al vanaf dat hij een paar maanden oud was. Hij is 2 jaar jonger dan mij en zijn broer en mijn neef waren bevriend en daardoor zijn wij ook veel met elkaar omgegaan. Zelfde basisschool gegaan, zelfde middelbaar... (: Ik heb dan ook nog veel contact met hem nu. Zijn papa grapte steeds tegen mijn ouders dat wij een goed koppel zouden zijn, haha.

    Mijn eerste beste vriendin daar in tegen, dat is helemaal kapot gegaan door ruzie. Ik kende haar vanaf ik een jaar of 3/4 was. We kregen steeds meer ruzie en onenigheden (ook omdat ze jaloers was dat dat ik meer met mijn mannelijke beste vriend omging), waardoor we in groep 8 definitief gestopt zijn met bevriend te zijn. Om heel eerlijk te zijn hoef ik zo'n soort "vriendin" niet in mijn vriendengroep ook.

    Voor de rest spreek ik eigenlijk met niemand meer van de basisschool.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 13:06 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is echt leuk, zeg!

    Ik heb de meeste klasgenootjes van groep 8 wel op Facebook, maar met mijn sort of beste vriendinnetje van groep 7/8 heb ik nog steeds wel contact en we nodigen elkaar uit op feestjes.
    Met maar twee klasgenootjes uit de basis onderbouw heb ik contact gehad, omdat ik met de één in de klas zat op het ROC en met de ander dezelfde studie deed aan de HvA.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aww, wat leuk! Heb je hem al een berichtje gestuurd? ^^


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell