• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Omg EXO treed op bij de olympische sluitingsceremonie?! Hypeee

    Ik wil veel online uitgaven doen om mezelf beter te laten voelen. Maar ik heb al genoeg besteld, heb niets nodig en het is dus zonde van mijn geld en maakt me niet per se gelukkiger. Ugh. Ik wil me gewoon eens een keer fijn voelen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ja ik droomde dat ik mijn paspoort kwijt was en ineens bleek het toch mijn knuffel te zijn dat was niet leuk :c

    Hij was verstopt in een Word-document, trouwens


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Priorities, huh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    You know what? I'm not going to bother.


    Just keep writing just keep writing just keep writing. Je kan dit. I mean dit is nog niet eens de helft van je persoonlijke dag record en is feitelijk gewoon 20 keer hetzelfde.

    Edit: Bijna over de helft van deze mega opdracht. Als ik deze nog even afmaak, mag ik van mijzelf wel een klein rondje buiten lopen om even bij te komen voor ik aan de andere helft (iets minder dan de helft yay) ga.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 15:24 ]


    At the end we're all cursed

    Het is 21 februari. In upstate New York is het nog geen negen uur en het is 20 graden. It feels weird but good. (Don't get used to it bc morgen kan het weer gaan sneeuwen en kan het weer tien graden vriezen)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Het is 21 februari. In upstate New York is het nog geen negen uur en het is 20 graden. It feels weird but good. (Don't get used to it bc morgen kan het weer gaan sneeuwen en kan het weer tien graden vriezen)


    Ik hoorde al zulk soort verhalen van een paar Amerikanen en echt, wtf. Ik dacht dat ons weer raar was, lol.


    Stenenlikker

    Volvreten. Niet dat ik echt trek heb, maar goed. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn motivatie ligt weer eens heel laag, maar het wordt echt tijd dat ik gewoon opsta, want ik wéét dat ik me dan beter zou voelen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ik hoorde al zulk soort verhalen van een paar Amerikanen en echt, wtf. Ik dacht dat ons weer raar was, lol.


    Nope, dit is vreemder. :') Heel erg raar HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil niet meer.... Waarom is het nog geen vakantie... I'm so, so tiredddd! :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eennnn tis weer tijd om de honden uit te laten in mn uppie en alleen schoon te maken. Haat t dat niemand helpt. Mjah mama heeft nu een goede reden voor een keer,
    want ze is aan t koken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom ben ik zo moe


    There are poems inside of you that paper can't handle

    S t r e s s


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."