• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MacGyver schreef:
    (...)



    Thank you <3

    // They attack you for years and then ask why you're so defensive.


    kindness is never a burden.

    Ik wil eigenlijk de hele dag in bed liggen, omdat ik nog wat ziekjes ben, maar ik kan dit werkcollege echt niet missen :C


    Stenenlikker

    Waarom moet dit nou allemaal gebeuren? Kan het niet een keer klaar zijn met alle drama? Ik wil niet meer.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Een jaar samen met mijn vriend yay (H)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    This shouldn’t hurt but it does.


    Ik zou uit bed moeten komen maar meh.


    The truth is out there.

    Ik stel me waarschijnlijk zo aan maar ik heb de afgelopen dagen zoveel moeite met eten, zelfs al eet ik dagelijks wel genoeg, en heb het gevoel dat niemand het ziet


    obsessive rage

    Wat een mooie zonnige dag, ondanks het koud is. 😀


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik haat het om dit een ziekte te noemen, maar het begint wel echt zo te voelen. God ja, ik ben ook ziek.


    obsessive rage

    Rubin schreef:
    Wat een mooie zonnige dag, ondanks het koud is. 😀

    Ja dit! En de vogels zijn allemaal wakker, lijkt wel. Krijg er spontaan energie van haha.

    De motivatie om uit bed te komen is met de dag minder. Gelukkig wordt boogschieten vanavond vast leuk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    It’s time to get your shit together Gaby.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Don't fucking care about it, Mirts. You know better. This is nothing new.


    Damn I'm weak.


    kindness is never a burden.

    Ugh. Direct uit bed de puppybakken mogen verschonen,
    want papa moest weg en mama kan door de medicijnen zo'n 2 uur na t wakker wordeb nog niets. Dus die is pas tegen 2 uur aanspreekbaar zonder dat ze wartaal uitkraamt. Dus moet ik de honden op t veld laten én schoonmaken wat betekend dat de honden even zonder toezicht waren wat nogal kut is.
    Gelukkig komt mn Lidl pakketje hopelijk vandaag aan. Volgensnde track&trace wel. Maar t zou fijn zijn als mama eens eerder op stond, want ze kan dr medicijnen écht wel eerder slikken. Maar dit weigert ze, want dat vind ze niet leuk. -.-' terwijl papa en ik het écht erg fijn zouden vinden als ze eens wat eerder actief kon zijn en dat écht wel mogelijk is. En papa zegt ook dat ik niet voor hun moet zorgen en mn eigen ding moet kunnen doen. Dan waarom moet ik iedere dag opnieuw voor mama zorgen? Want ze vertikt t steeds meer om dingen te doen. Maar ook vraag ze niet of ik dingen wil doen. Nee, ze gaat er gewoon vanuit dat ik overal voor zorg. Om vervolgens weer een peuk op te steken. Valt me nog mee dat ze wel kookt. Maar ik ben het écht kotsbeu. Ben al depressief, heb gigantisch veel last van de tics, sta zelf op instorten en heb nog steeds de juiste hulp niet maar moet wel voor alle hpnden en t huishouden/boodschappen zorgen. Ohja, en het werk voor de kennel is "onbetaalde stage". Sowieso betaal ik mn eigen spul zoveel mogelijk, maar af en toe iets van mn ouders zou fijn zijn. Aan de andere kant hoef ij geen kamerhuur te betalen, of voor t eten/drinken en medische kosten. Maar moet daar wel dusdanig dankbaar voor zijn dat ik verder mn mond nergens over opentrek, want mijn mening doet er niet toe. Baal onwijs dat ik geen baan heb en op mezelf kan. Zit er helemaal doorheen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •