• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    We just can't have nice things around here. We can try and pretend like we do, but in the end it always goes to shit.


    kindness is never a burden.

    Whelp. I hate myself. again


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gelukkig zijn mijn haren nog nat, want ik zou zo weer onder de douche springen. T enige wat me eraan herinnert dat ik al heb gedouched, zijn mijn natte haren. Verder is het al uit mijn geheugen of zoiets. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    i wanna die with you once or twice.

    Tonight will not be my night. I’m down, totally beat after a longass day and I still have to work for school.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh. Please. Shut up your thoughts, Sha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, lol, ik moet dit weekend tijd maken voor jou want jij hebt "girltime" nodig en ik moet mijn les donderdag skippen want jij wil morgen uitgaan, maar toen we vorige zondag iets gingen gaan drinken voor mijn verjaardag had je plots geen zin meer dus zei ik 'oke, best, geen probleem', maar dan kreeg ik 's avonds wel berichten dat je alsnog iets was gaan drinken en dat ik 'beter was meegegaan'. En in gesprekken toon je enkel interesse wanneer jij het onderwerp bent, maar wanneer ik eens iets wil zeggen boeit het je geen reet. Maar dan ben ik wel 'de moeilijke' want ik praat niet gemakkelijk met anderen en ik moet je 'gewoon vertrouwen want daar zijn beste vriendinnen toch voor'. Val toch dood. Je kan eigenlijk echt de pot op nu.

    Edit: fucking hell, are you for real now????? Nee, weet je wat. GSM uit, Facebook afgesloten, go fuck yourself en los je eigen problemen op, ik ben je psycholoog niet.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 20:34 ]


    kindness is never a burden.

    Griep is toch een stuk draaglijker met een kat erbij die continu op je let en gezellig bij je ligt, als je kan douchen met Rituals en in een dekentje op de bank thee met honing kan drinken ❤️


    26 - 02 - '16

    Why am I always the enthusiastic one?
    Screw that, not anymore. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elio schreef:
    Ja, lol, ik moet dit weekend tijd maken voor jou want jij hebt "girltime" nodig en ik moet mijn les donderdag skippen want jij wil morgen uitgaan, maar toen we vorige zondag iets gingen gaan drinken voor mijn verjaardag had je plots geen zin meer dus zei ik 'oke, best, geen probleem', maar dan kreeg ik 's avonds wel berichten dat je alsnog iets was gaan drinken en dat ik 'beter was meegegaan'. En in gesprekken toon je enkel interesse wanneer jij het onderwerp bent, maar wanneer ik eens iets wil zeggen boeit het je geen reet. Maar dan ben ik wel 'de moeilijke' want ik praat niet gemakkelijk met anderen en ik moet je 'gewoon vertrouwen want daar zijn beste vriendinnen toch voor'. Val toch dood. Je kan eigenlijk echt de pot op nu.

    Edit: fucking hell, are you for real now????? Nee, weet je wat. GSM uit, Facebook afgesloten, go fuck yourself en los je eigen problemen op, ik ben je psycholoog niet.



    Physics is awesome

    Vandaag iets te enthousiast een deurtje open getrokken en me gestoten. Tijdens het afdrogen kwam ik er achter dat er toch een pijnlijk plekje is. Maar toen ik een stukje nagel dat in mijn vlees prikte weg knipte bloedde het niet zo erg, gelukkig.

    Mama had het over een pizza halen en daar straks rook ik pizza van buiten. Nu wil ik deze week pizza eten.


    Physics is awesome

    als er één iemand is die ik blindelings vertrouw, dan is het m'n zus wel.
    god, sis, I love you. so much.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volgens mij had mijn moeder vanavond voor het allereerst een idee hoe ik bepaalde zintuiglijke ervaringen binnen krijg en ze schrok er best wel van // progress.


    Might've just bought a BTS sweater hehe.
    Waarom ben ik geen held in op tijd slapen. Internet verslaving. Jup.

    At least there are still cookies.


    Feel the fire, but do not succumb to it.