• Hoihoi (:

    Ik heb eigenlijk een vraag over welke foundation nou écht goed werkt tegen een vette huid in het gezicht. S'ochtends als ik foundation op mijn gezicht smeer poeder ik het daarna af. Niks aan de hand, gewoon matt en goed. Later op de dag als ik in de spiegel kijk lijkt het alsof mijn gezicht zowat smelt. Het is dan vooral bij mijn kin, voorhoofd en neus heel vet waardoor het gewoon glimt.
    Ik ben dus benieuwd of meer mensen hier last van hebben gehad en hun ideale foundation gevonden hebben. Want ik ben wanhopig op zoek naar eentje die dus wel echt werkt!


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Oh MT! Ik heb foundation opgegeven om precies dit probleem, maar soms mis ik het wel echt.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    Oh MT! Ik heb foundation opgegeven om precies dit probleem, maar soms mis ik het wel echt.


    Ik wil niet eens meer zonder eigenlijk haha. Ben er té erg aan gewend om wat op mijn gezicht te kliederen (blush)
    Ik zag dit voorbij komen: https://www.bol.com/nl/p/revlon-colorstay-make-up-for-combination-oily-skin-310-warm-golden/9200000062587789/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-47085585303-S-374858637774-9200000062587789&gclid=EAIaIQobChMIlJ76oOG22QIV773tCh23FAU3EAkYAiABEgJ2OfD_BwE

    Ik vraag me alleen altijd af of het wel écht werkt.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Wat voor foundation gebruik je nu?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Denk dat je even op youtube moet zoeken naar filmpjes hierover! Volgens mij praat NIkkitutorials hier vaak over en Tati


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb een vettige huid en ik gebruik Bourjois Healthy Mix. Het is geen foundation voor tegen vette huid, maar meer voor acne gevoelige huid. Ook was het een van de weinige foundations met een gele ondertoon :').

    Voor mijn vettige huid gebruik ik eerder producten eronder en erop, want ik merk zelf dat dat beter werkt dan een foundation specifiek voor een vettige huid. Ik gebruik als primer Catrice Prime and Fine. Het is pore refining en ant-shine. Over mijn foundation gebruik ik een doorzichtige poeder van Essence voor minder vettige dagen of Innisfree No-Sebum voor vettige/warmere dagen. Innisfree neem ik ook altijd met mij mee. Al ik dan iets te veel glans heb op de dag kan ik even bijpoederen ^^. Al laatste gebruik ik MUA mattify fixing mist. Daardoor wordt mijn make-up ook wat matter, maar blijft het ook langer zitten!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 14:32 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ken niet veel over foundation, maar veel water drinken schijnt goed te zijn tegen een vettige huid (en ik merk toch wel een klein verschil nu ik toch wel aan 1,5 à 2L water zit per dag). En als je echt een gezonde huid wil, moet je er voor de rest normaal helemaal niks mee doen. Maar ja, als je graag foundation smeert, is dat wrs niet zo'n handig advies :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aventia schreef:
    Ik heb een vettige huid en ik gebruik Bourjois Healthy Mix. Het is geen foundation voor tegen vette huid, maar meer voor acne gevoelige huid. Ook was het een van de weinige foundations met een gele ondertoon :').

    Voor mijn vettige huid gebruik ik eerder producten eronder en erop, want ik merk zelf dat dat beter werkt dan een foundation specifiek voor een vettige huid. Ik gebruik als primer Catrice Prime and Fine. Het is pore refining en ant-shine. Over mijn foundation gebruik ik een doorzichtige poeder van Essence voor minder vettige dagen of Innisfree No-Sebum voor vettige/warmere dagen. Innisfree neem ik ook altijd met mij mee. Al ik dan iets te veel glans heb op de dag kan ik even bijpoederen ^^. Al laatste gebruik ik MUA mattify fixing mist. Daardoor wordt mijn make-up ook wat matter, maar blijft het ook langer zitten!


    Oke! Ik zal eens gaan kijken. Wil dus ook graag dat het matt blijft en niet shined haha :')


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Phos schreef:
    Ik ken niet veel over foundation, maar veel water drinken schijnt goed te zijn tegen een vettige huid (en ik merk toch wel een klein verschil nu ik toch wel aan 1,5 à 2L water zit per dag). En als je echt een gezonde huid wil, moet je er voor de rest normaal helemaal niks mee doen. Maar ja, als je graag foundation smeert, is dat wrs niet zo'n handig advies :W

    Opzich drink ik wel veel water. Maar blijkbaar niet genoeg hahah.

    Uhmm, nee dat is geen optie voor mij! (blush)


    Not all treasure is silver and gold, mate.