• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs


    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]

    OMG HIXTAPE ANYONE!?
    BLUE SIDE & DAYDREAM & HOPE WORLD ASDFGJKL.
    I feel like a proud mom but SoMEonE seND HaLp.


    What’s tasty in Busan?

    Baozi schreef:
    OMG HIXTAPE ANYONE!?
    BLUE SIDE & DAYDREAM & HOPE WORLD ASDFGJKL.
    I feel like a proud mom but SoMEonE seND HaLp.

    Ikr! Ik moest even wennen aan het nummer daydream maar nu vind ik m echt heel erg pleasing ofzo hahah :'D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 5:47 ]

    Nog meer mensen die zoveel moeite hebben om naar SHINee te luisteren?
    Kan er niet echt overheen komen dat jonghyun er gewoon niet meer is (no_chears)

    TaeTae schreef:
    Nog meer mensen die zoveel moeite hebben om naar SHINee te luisteren?
    Kan er niet echt overheen komen dat jonghyun er gewoon niet meer is (no_chears)


    Ja same :( Elke keer als ik hun muziek hoor of een foto oid zie wordt je er weer aan herinnerd..


    No guts no glory.

    Volgen jullie monsta x Amsterdam op my music taste? Er zit vooruitgang in!


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    (...)

    Ja same :( Elke keer als ik hun muziek hoor of een foto oid zie wordt je er weer aan herinnerd..

    Uhhu. Gaat nog wel een flinke tijd duren om er een semi-overheen te komen.

    Pia schreef:
    Volgen jullie monsta x Amsterdam op my music taste? Er zit vooruitgang in!
    Wat is dat dan?

    TaeTae schreef:
    Nog meer mensen die zoveel moeite hebben om naar SHINee te luisteren?
    Kan er niet echt overheen komen dat jonghyun er gewoon niet meer is (no_chears)


    Ik vind het nog steeds moeilijk om z’n stem te horen in hun nummers.
    En ik blijf me maar afvragen of er nooit iemand is geweest die iets heeft gemerkt of iets had kunnen doen. Guess it’s too late for that now, but still...


    What’s tasty in Busan?

    Baozi schreef:
    (...)

    Ik vind het nog steeds moeilijk om z’n stem te horen in hun nummers.
    En ik blijf me maar afvragen of er nooit iemand is geweest die iets heeft gemerkt of iets had kunnen doen. Guess it’s too late for that now, but still...

    Yup...

    Dit lied en de clip, ik heb 'm al iets te vaak gekeken vandaag. :'D

    TaeTae schreef:
    (...)Wat is dat dan?


    Een organisatie die evenementen organiseert. Artiesten gebruiken het om te kijken hoeveel fans ze in bepaalde landen hebben en hoeveel vraag er is naar een concert. Je kunt op hun website aangeven of je een artiest naar een bepaalde stad wil hebben en als er genoeg 'stemmen' zijn nemen ze contact op met het management om te kijken of er een concert georganiseerd kan worden. Block B is vorig jaar ook via my music taste naar Nederland gekomen. Monsta x heeft al erg veel stemmen en er was al contact opgenomen met het management. Twee dagen geleden is bevestigd dat ze willen komen maar nu moeten ze dus eerst datum, venue en alles regelen voordat het 100% zeker is. Als ze komen ga ik er sws heen!


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    (...)

    Een organisatie die evenementen organiseert. Artiesten gebruiken het om te kijken hoeveel fans ze in bepaalde landen hebben en hoeveel vraag er is naar een concert. Je kunt op hun website aangeven of je een artiest naar een bepaalde stad wil hebben en als er genoeg 'stemmen' zijn nemen ze contact op met het management om te kijken of er een concert georganiseerd kan worden. Block B is vorig jaar ook via my music taste naar Nederland gekomen. Monsta x heeft al erg veel stemmen en er was al contact opgenomen met het management. Twee dagen geleden is bevestigd dat ze willen komen maar nu moeten ze dus eerst datum, venue en alles regelen voordat het 100% zeker is. Als ze komen ga ik er sws heen!

    Oh wow dat is wel echt heel vet!

    Pia schreef:
    Volgen jullie monsta x Amsterdam op my music taste? Er zit vooruitgang in!


    Yes, ik heb het gezien! Als die hierheen komen ga ik sowieso. Geld ook voor EXO trouwens, hoewel ik denk dat het wishful thinking is dat zij naar Nederland komen. Call me a pessimist but I just don't see it happen. :c


    What’s tasty in Busan?

    Duitsland is ook prima, daar wil ik ook best naartoe reizen. :'D Maarja wie weet

    Ik weet dat het geen kpop is, maar gaat er hier iemand naar het Babymetal concert? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]