• Let's fangirl together!

    Become a fan...
    – TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    – Baechu's Favoriete Kpop idols
    – Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs
    –
    –
    –

    [ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]


    Vind dit nog steeds awesome

    Oke denk dat ik het gewoon ga proberen want ik krijg sowieso spijt als ik niet ga haha tenzij het echt belachelijk duur is inderdaad!
    En ik vond het zo leuk dat bij de olympische spelen dat je telkens kpop hoorde! Optreden van exo vond ik ook echt gaaf


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    Oke denk dat ik het gewoon ga proberen want ik krijg sowieso spijt als ik niet ga haha tenzij het echt belachelijk duur is inderdaad!
    En ik vond het zo leuk dat bij de olympische spelen dat je telkens kpop hoorde! Optreden van exo vond ik ook echt gaaf

    Ja het nadeel is natuurlijk wel dat ze niet gauw nog een keer even langskomen in Europa haha

    TaeTae schreef:
    (...)
    Vind dit nog steeds awesome


    Ik zat als een stuiterbal op de bank toen ik Kai zag dansen, I kid you not. Ik was h y p e d. Mijn ouders vonden het iets minder leuk though ㅠ.ㅠ


    What’s tasty in Busan?

    Morgenochtend 09:00 komt meer info. Heb al wel gelezen dat de kaartverkoop waarschijnlijk 11 april is maar dat horen we dan denk ik ook morgen!


    No guts no glory.

    https://www.mymusictaste.com/campaign/22776/announcement/313


    No guts no glory.

    Poeh. 50, 85, 120 of 175 euro.
    Maar die van 50 zijn de zitplekken en is best een afstand bij AFAS geloof ik of niet...

    TaeTae schreef:
    Poeh. 50, 85, 120 of 175 euro.
    Maar die van 50 zijn de zitplekken en is best een afstand bij AFAS geloof ik of niet...


    Yo, en de kaarten van 50 euro zijn al uitverkocht volgens de site lol.
    Maar de tribuneplekken van AFAS zijn niet heel ver weg hoor! En ik weet dat je ze dan niet heel goed kunt zien misschien, maar ik gok dat de muziek toch wel luid genoeg gaat zijn haha.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 11:07 ]


    What’s tasty in Busan?

    MOCHl schreef:
    (...)

    Yo, en de kaarten van 50 euro zijn al uitverkocht volgens de site lol.
    Maar de tribuneplekken van AFAS zijn niet heel ver weg hoor! En ik weet dat je ze dan niet heel goed kunt zien misschien, maar ik gok dat de muziek toch wel luid genoeg gaat zijn haha.

    Huh nu al omg :')

    Ik begrijp nu pas dat systeem van MMT. Dus als ik het goed begrijp, is er een voorverkoop speciaal voor de mensen die dat concert hebben aangevraagd, en daarna mag de "normale" koper nog proberen... maar ik denk dat het dan al wel uitverkocht is :')

    Mensen die hebben gestemd kunnen inderdaad deelnemen aan de voorverkoop. Maar kan echt totaal niet inschatten hoe snel dat zal gaan.. Heb namelijk echt geen idee hoe groot de kpop fanbase in Nederland is


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    Mensen die hebben gestemd kunnen inderdaad deelnemen aan de voorverkoop. Maar kan echt totaal niet inschatten hoe snel dat zal gaan.. Heb namelijk echt geen idee hoe groot de kpop fanbase in Nederland is

    Nee, maarja er zijn natuurlijk ook wel mensen uit omringende landen die er naartoe zullen gaan

    Yas ik heb een promo-code gefixt :')

    TaeTae schreef:
    Yas ik heb een promo-code gefixt :')

    Niceee!


    No guts no glory.

    Oeeh, BTS is up to something... *O*