• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sombre schreef:
    (...)

    Joehoeeee.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga dit weekend echt aan de gang! Het spijt me zo, maar ik heb er de afgelopen dagen niet aan toe kunnen komen..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naar wie mag ik drunk Lucy toe sturen? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Naar wie mag ik drunk Lucy toe sturen? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    (...)


    van mij mag ze wel naar charlie? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hey hey ik ben deze week in London met school dus ben niet bbepaald actief tot zondag. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ik ga trouwens echt stuk om Joseph en Dorothy HAHA, oooongemaaaakkelijkkkk HAHA


    - thank you for existing -

    Wel in leven houden he D:

    Is het misschien tijd voor een skip?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    skip is goed voor mij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MoonchiId schreef:
    Wel in leven houden he D:

    Is het misschien tijd voor een skip?


    Mirte en ik zijn gewoon braaf aan het posten :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha ja jullie wel ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Doet uberhaupt iedereen nog wel mee?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wel! Ik probeer vandaag nog iets te posten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    WheeIer schreef:
    skip is goed voor mij ^^


    Ik will ook nog mee blijven doen!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.