• Dag lieve mede-quizletters,

    Ik heb het al reeds bekend gemaakt aan de crew, maar nu aan jullie. Na precies 2 jaar en 4 maanden ga ik iets achterlaten dat mij veel leuke momenten en samenwerkingen heeft opgeleverd. Iets waarbij ik me altijd met plezier op stortte en me veel heeft bijgeleerd. Vanaf vrijdag 2 maart zullen jullie mijn username niet meer in het rood zien en ik al mijn extra knopjes niet meer. Ik neem afscheid van mijn functie als moderator.

    2 november 2015 zal een memorabel moment voor me blijven. Ik ben het moderatorteam van toen heel dankbaar dat ik de kans kreeg in een gezellig team me in te zetten voor een site met zo een mooie community. De afgelopen 2 jaar zag ik de crew groeien als groep en ik denk dat het nog meer zal groeien. <3

    De reden dat ik stop is omdat het me wat ontgroeid is. Verder ligt er nog een wereld open waarin ik nog zoveel wil ontdekken en bijleren en daarnaast wil ik meer tijd doorbrengen met mijn vrienden.
    Wel zal ik nog op Quizlet blijven rondhangen. Ik stak niet veel tijd in creativiteit op Quizlet en dat wil ik nu wel doen. Terug quizjes en lijstjes maken. :Y) Daarnaast zal ik nog steeds zo en nu op het forum te zien zijn. Dat blijft voorlopig een gewoonte. Zeker nu het forum terug wat actiever is geworden. ^^

    Last but not least, wil ik jullie allemaal bedanken, want jullie zijn een voor een toppertjes. Zoveel mensen van verschillende leeftijden met verscheidene mooie eigenschappen en elk hun eigen creativiteit die de site zo gezellig maken. <3 Jullie zijn geweldig!

    Liefs,
    Bianca/Rubin


    Ik wil een tuin vol egels

    Awh Bianca, dit is echt treurig om te horen, maar ik begrijp je helemaal! Gelukkig blijf je nog wel hier rondhangen! Heel erg bedankt voor je inzet al die jaren!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bedankt voor je jaren als mod! Ik vond je echt een topmod, Bianca!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bedankt voor alle tijd dat je in Q hebt gestoken!! (typing)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 15:21 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je bent/was de beste! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aw wat jammer zeg! Ik vind/vond je altijd een heel goede moderator!
    Veel succes/plezier met je nieuwe plannen in ieder geval. ^^

    Iedereen gaat je missen zonder je kleurtje.Fijn dat je nog wel rond gaat hangen.


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ah wat jammer.. Al begrijp ik je wel. Heel veel succes met je plannen in de toekomst en dank je wel voor alle tijd en moeite die je in Quizlet hebt gestoken


    26 - 02 - '16

    Ahh, afscheid is altijd moeilijk. Wel bedankt voor je jaren inzet, tijd en moeite en hopelijk kan je je nu ook op andere dingen richten! (:


    Heaven is a place that we all have

    We gaan je missen (no_chears)


    I am an idiot, I move.

    Bedankt voor alles! Je bent geweldig. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jammer, maar begrijpelijk. Ik ben ook blij dat je wel gewoon op q blijft!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    We gaan je missen Bianca! <3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedankt voor de tijd dat je moderator was! Velen zullen je missen, maar iedereen zal je begrijpen. Fijn dat je nog op Q blijft en we van je creaties mag genieten.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Bokeh schreef:
    Ah wat jammer.. Al begrijp ik je wel. Heel veel succes met je plannen in de toekomst en dank je wel voor alle tijd en moeite die je in Quizlet hebt gestoken

    Dankjewel voor jullie lieve reacties. ^_^


    Ik wil een tuin vol egels