• Dag lieve mede-quizletters,

    Ik heb het al reeds bekend gemaakt aan de crew, maar nu aan jullie. Na precies 2 jaar en 4 maanden ga ik iets achterlaten dat mij veel leuke momenten en samenwerkingen heeft opgeleverd. Iets waarbij ik me altijd met plezier op stortte en me veel heeft bijgeleerd. Vanaf vrijdag 2 maart zullen jullie mijn username niet meer in het rood zien en ik al mijn extra knopjes niet meer. Ik neem afscheid van mijn functie als moderator.

    2 november 2015 zal een memorabel moment voor me blijven. Ik ben het moderatorteam van toen heel dankbaar dat ik de kans kreeg in een gezellig team me in te zetten voor een site met zo een mooie community. De afgelopen 2 jaar zag ik de crew groeien als groep en ik denk dat het nog meer zal groeien. <3

    De reden dat ik stop is omdat het me wat ontgroeid is. Verder ligt er nog een wereld open waarin ik nog zoveel wil ontdekken en bijleren en daarnaast wil ik meer tijd doorbrengen met mijn vrienden.
    Wel zal ik nog op Quizlet blijven rondhangen. Ik stak niet veel tijd in creativiteit op Quizlet en dat wil ik nu wel doen. Terug quizjes en lijstjes maken. :Y) Daarnaast zal ik nog steeds zo en nu op het forum te zien zijn. Dat blijft voorlopig een gewoonte. Zeker nu het forum terug wat actiever is geworden. ^^

    Last but not least, wil ik jullie allemaal bedanken, want jullie zijn een voor een toppertjes. Zoveel mensen van verschillende leeftijden met verscheidene mooie eigenschappen en elk hun eigen creativiteit die de site zo gezellig maken. <3 Jullie zijn geweldig!

    Liefs,
    Bianca/Rubin


    Ik wil een tuin vol egels

    Nawh, wat jammer maar zeker begrijpelijk. Ik wens je nog veel succes met je verdere toekomst en ik hoop dat ik je nog een hele tijd op het forum zie rondhangen ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 7:37 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ^ Dankjewel! (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat jammer, je was zo'n goeie mod! Heel erg bedankt voor die 2 jaren en pls stay with us!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ah, wat jammer om te horen, ik vond je echt een goede mod! Ook echt heel erg bedankt voor alle tijd die je in Q hebt gestoken. ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    We gaan je missen, Bianca. :c


    Take me to wonderland

    Dankjewel, allemaal! Betekent veel voor me. ^^


    Ik ga jullie ook missen! :c Ben erg blij met jullie in het team te hebben mogen samenwerken. <3


    Ik wil een tuin vol egels


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.