• Hoooi. :Y)

    Ik ben vast niet de enige die excited is voor de nieuwe Avengers-film en ik dacht dat het wel tof zou zijn om er met mede-Marvelfans naartoe te gaan. Ik ga waarschijnlijk ook nog eens met met mijn man heen maar er met Q'ers heen gaan geeft het toch een andere dimensie. (wbw)

    Waar: Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer: zaterdag 28 april - dan is hij als het goed is net uit.
    Hoe laat?: geen idee. Ik hoop rond een uur of 16:00, maar die tijden zijn natuurlijk nog niet bekend.




    Who's with me? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    Ohhh ik wil heel graag, maar dan heb ik mijn laatste examen, dus dat ga ik niet redden D:

    Ah paar uurtjes ontspanning is goed. Je krijgt vast extra power van al die heroes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Jaaaa? *O*


    Jaa. Want ik wilde 26 of 27 naar Italië maar ik kan voor de 28e niet heen want is gesloten. Dus als ik dan nu zondag ga (moet even kijken qua kijken en prijzen) kan ik mogelijk (hopelijk) wel heen. Volgende week ga ik boeken!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sakaar schreef:
    (...)

    Jaa. Want ik wilde 26 of 27 naar Italië maar ik kan voor de 28e niet heen want is gesloten. Dus als ik dan nu zondag ga (moet even kijken qua kijken en prijzen) kan ik mogelijk (hopelijk) wel heen. Volgende week ga ik boeken!

    Kay! Hopen dat de prijzen meevallen! Waar ga je naartoe? Italië is zelf niet gesloten neem ik aan. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Kay! Hopen dat de prijzen meevallen! Waar ga je naartoe? Italië is zelf niet gesloten neem ik aan. :'P


    HAHA nee ik ga op een camping werken en die gaat 28 april open (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sakaar schreef:
    (...)

    HAHA nee ik ga op een camping werken en die gaat 28 april open (:

    Aah wel heel tof! Nou dan kun je nog net mee ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Aah wel heel tof! Nou dan kun je nog net mee ;3


    Nee, niet dus. Ik heb gisteren geboekt en ga de 28e vliegen. 29e was stuk duurder :(


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aaah wat jammer. D:
    Maarja, zondagen zijn idd for some reason altijd duurder. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja ik baal! Ga hem sowieso wel met m'n broertje kijken maar had ook leuk geweest met Q


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als ik oppas kan regelen voor Isha, dan ga ik zeker mee :3. En anders gaan we een andere keer met zn tweetjes nog een keer. Je hebt toch nog wat van me tegoed ^^

    Guys, kwil jullie even waarschuwen dat jullie eender deze dagen wrs wel tickets moeten gaan kopen, omdat je anders of geen tickets meer kan kopen, of je zit allemaal verspreid. De speeltijden waren gisteravond bekend voor de eerste draaiweek en de nachtpremières waren tegen middernacht al bijna uitverkocht.


    Deep inside, I've never felt alive

    Thanks! Ik kan alleen niet meer hahah, maar volgens mij kon er toch niemand en ik ontdek ook net pas dat het dan Koningsdag is haha oeps.


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Thanks! Ik kan alleen niet meer hahah, maar volgens mij kon er toch niemand en ik ontdek ook net pas dat het dan Koningsdag is haha oeps.

    Ah jammer! En Koningsdag is de 27e (;


    Deep inside, I've never felt alive

    O wat suf haha ik neem ook echt alles aan wat ik hoor :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga hem waarschijnlijk ook in Utrecht zien! Maar dan op de 26e.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus