• Bonjour,
    Momenteel zit ik met het probleem dat ik aan vier verhalen tegelijk wil werken en stieken wil ik ook een nieuwe starten en ik weet dat dat een verschrikkelijk idee is.
    Hoe doen jullie dat? Hoe kiezen jullie een favoriet? Ik heb er moeite mee. Hoe in heaven moet ik gaan kiezen waar ik aan ga werken?

    De verhalen in kwestie: (optioneel om te lezen)
    1. Goodbye. / Vervaagd (dit ga ik herschrijven en hernoemen)
    2. Verkleurd
    3. Donker (m’n soty-inzending).
    4. Fay (herschrijven)
    5. Een HP-fanfiction.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Degene waar je het meeste zin in hebt? Ik schrijf gewoon aan degene waar ik het meeste zin in heb en dat wijst zich bij mij altijd vrij snel uit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dude, dat zijn er echt heel veel!
    Ik vind het al moeilijk om er twee bij te houden en ook nog regelmatig te uploaden D:


    We were the forever that didn't last

    Hoe werk je überhaupt vier ideeën uit? Ik krijg één niet eens voor elkaar D:


    26 - 02 - '16

    Phos schreef:
    Degene waar je het meeste zin in hebt? Ik schrijf gewoon aan degene waar ik het meeste zin in heb en dat wijst zich bij mij altijd vrij snel uit.


    Het ding is dat dit de ideeen zijn waar ik enthousiast over ben en waar ik het meeste zin in heb om aan te werken. Verder heb ik nog een hele hoop verhalen inactief staan waar ik ook aan ga werken ooit haha.
    Ik heb zegmaar evenveel zin om aan ze allemaal te werken, maar ik kan niet kiezen. Help.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Zo'n random kies ding online :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Evolve schreef:
    (...)

    Het ding is dat dit de ideeen zijn waar ik enthousiast over ben en waar ik het meeste zin in heb om aan te werken. Verder heb ik nog een hele hoop verhalen inactief staan waar ik ook aan ga werken ooit haha.
    Ik heb zegmaar evenveel zin om aan ze allemaal te werken, maar ik kan niet kiezen. Help.

    Schrijf een beetje aan alle 5 en kijk welke het beste vlot? En anders gewoon om de beurt aan ieder verhaal een beetje schrijven? Ik weet niet hoeveel jij schrijft, maar je zou bv een dag kunnen afspreken dat je aan het ene verhaal schrijft en andere dagen voor de andere verhalen ofzo?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb heel veel ideeën voor fanfics en ik schrijf die allemaal op in een boekje voor als ik ooit mijn huidige serie af heb geschreven en ik dan nog zin heb om aan een nieuw verhaal te beginnen.
    En het is ook maar net waar ik het meeste zin in heb om aan te schrijven. Ik heb er atm 1 op 'on hold' staan sinds april vorig jaar en ben sindsdien veel meer aan een ander verhaal bezig, terwijl ik die andere ook eigenlijk wel graag af wil > probleem is dat ik voor die geen motivatie kan vinden en voor de ander wel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb gelezen dat het eigenlijk goed is om aan meerdere verhalen tegelijkertijd te werken, aangezien je als je helemaal in de verhaallijn van de ene zit, je kritischer naar de stukken die je voor de andere hebt geschreven kunt kijken.
    Natuurlijk kosten vijf verhalen wel heel veel tijd als je het niet fulltime kunt doen, dus ik zou inderdaad een beetje aan alles schrijven en aanvoelen welke je het makkelijkst geschreven krijgt.

    Een ander ding dat je nu sowieso zou kunnen doen, is om alle verhalen even duidelijk uit te schetsen qua plot, personages en belangrijke gebeurtenissen. Dan kun je de verhalen die je nu besluit links te laten liggen later sneller weer oppakken.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Phos schreef:
    Degene waar je het meeste zin in hebt? Ik schrijf gewoon aan degene waar ik het meeste zin in heb en dat wijst zich bij mij altijd vrij snel uit.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus