• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    Motivatie gezocht om verder te schrijven. Druk druk druk :(

    SPECS schreef:
    Note: totaal Laura's username verandering gemist ;-;
    Hoe dan :'D

    Ik heb superschattige en aesthetic sticky notes besteld op aliexpress ^^


    oi, suzy

    ik ben zeer actief om paaseieren te zoeken.
    Zoals elke actie neem ik mij voor dat ik niet mee doe, in ieder geval niet fanatiek en dat mislukt.
    Enig voordeel dit keer kan ik eigenlijk alleen maar vandaag zoeken gezien ik bijna jarig ben en een feestweekend heb en maandag voor mn ouders mn verjaardag vier XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben volop bezig met het vertalen van een fic van het Nederlands naar het Engels met andere hoofdpersonen.
    Alleen haal ik af en toe hoofdpersoon #1 in het Nederlands in de war met hoofdpersoon #2 in het Engels. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Net een gedicht aangemaakt en geactiveerd voor mijn vriend ^^
    hij heeft meteen gereageerd
    dit doet mij zo goed, ik bloos nu (blush)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Napels schreef:
    Op Q heb ik geklaagd over die anatomietest die onmogelijk lijkt te zijn :W
    En voor de rest gewoon wat op het forum rondgedwaald, like usual. Ik heb ook even gedacht dat ik echt eens verder moest schrijven aan mijn stories (dat is de eerste stap, toch? XD)

    Precies, eraan denken is stap 1. Nu stap 2, het uitvoeren nog :Y) *kuch* herkenbaar *kuch*


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Precies, eraan denken is stap 1. Nu stap 2, het uitvoeren nog :Y) *kuch* herkenbaar *kuch*


    Een goed begin is het halve werk toch?
    Dan stel ik me al tevreden met een goede helft (-;


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik was deze week weinig online maar gisteren toen ik online kwam zag ik dat de paasei actie weer is begonnen dus heb ik paaseitjes gezocht


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Een goed begin is het halve werk toch?
    Dan stel ik me al tevreden met een goede helft (-;

    Daar houden we het maar op :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Paaseitjes gezocht en effe wat is deze april shit echt huilen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Mijn story mag meedoen met SOTY; joepie!!
    Verder dus aan het verhaal geschreven, paaseitjes gezocht en me geërgerd aan het feit dat alle codes fucked up zijn (:

    Edit: mijn week(end) bestond ook uit gezeik met een troll en ruzie met een user, maar dat is beide opgelost (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2018 - 19:47 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik stel dit even uit naar morgen, als jullie het niet erg vinden. Ik kamp met hoofdpijn, en bovendien is Q op dit moment toch niet erg leesbaar haha.

    TaeTae schreef:
    Ik stel dit even uit naar morgen, als jullie het niet erg vinden. Ik kamp met hoofdpijn, en bovendien is Q op dit moment toch niet erg leesbaar haha.


    Logisch hoor!
    En beterschap ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Logisch hoor!
    En beterschap ^^

    Dankje! <3