• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik begon in t nederlands te schelden toen ik op times square kwam want my god dat is groot en indrukwekkend


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik haat het dat ik niet op Tumblr of Facebook oid kan omdat ik spoilers van all stars 3 wil vermijden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil terug naar Amsterdam ;-;


    obsessive rage

    Mwah, nieuwe liedje valt me toch tegen. Ben wel benieuwd naar de clip though


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké ik heb net mijn kledingmaat moeten opmeten en nu is mijn hele dag verpest

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 10:54 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zo geen zin in vandaag. Ik voel me ziek en een uur sporten met verkoudheid is echt zo kut en ik wil niet en pijn en meh en bleh en blegh en zeik zeur en jammer.


    The truth is out there.

    I'd give all ten of my fingers and my toes as a bonus to go back to the bachelor. This workload is killing me and I'm a permanent bunker of stress.


    She's imperfect but she tries

    Ik zou het wel kunnen waarderen als je nu eens een keertje ophield...

    Jajaja, ik weet het. De kunstopleiding is waardeloos, een tussenjaar in Schotland is heel onverstandig en al mijn keuzes zijn volledig bagger.
    Alleen als ik een bèta opleiding ga doen, zoals biologie studeren, of heel erg op het randje is rechten ook nog acceptabel, alleen ben ik een beetje waardevol. Check, boodschap begrepen.

    Doei, ik ga mijn toekomst niet vergooien naar een kutopleiding omdat jullie geen heil zien in de leuke opties. Het is mijn leven, fuck off


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh, dat was heel subtiel. (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    What do you want from me


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan maar het feit dat ik niet alleen naar buiten mag vind ik echt verschrikkelijk. Ik mis echt de vrijheid om te gaan en staan waar ik wil. Maandag komt de rechter dus misschien mag ik dan wel naar huis, laten we er op hopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Merp die magikarp mutsen zijn zo leuk maar zo duur en ik ben compleet blut. Misschien dat ik er over een aantal maanden eentje kan kopen. Als ik wat ruimer zit dankzij mijn werk.


    At the end we're all cursed

    Omy ik moet echt niet te veel op Pinterest rondhangen want ik zie zoveel leuke afbeeldingen en ik krijg meteen duizend ideeën voor nieuwe verhalen en nee dit is echt niet goed :'D

    "She isn't strong enough to handle that," they said before.
    "She is the strongest person i ever worked with," they said after.
    "I can't imagine we didn't know what was going on, she must be lying. Although... she seemed so damn strong before... I don't know what to believe anymore," is what they are gonna say.


    i wanna die with you once or twice.