• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat wachtlijsten..
    Ik hoop in elk geval dat ik snel geholpen kan worden want op deze manier gaat het maar moeizaam


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Echt wat een *** ben je dan...
    Ik regel speciaal voor je verjaardag dat ik de volgende dag later hoef te beginnen op werk, maar dan wel met het vervolg dat ik de avond door moet gaan en dan laat je nu opeens weten dat je liever met een vriendin je verjaardag gaat vieren....
    Ik zal dit onthouden...


    Do I look like Mother Teresa?

    Ugh. Ugh. Ugh. Waarom laten ze mij niet van te voren weten als ik een afspraak heb, nu was het letterlijk; klop, klop ‘Prim de advocaat is er’
    . De watte watte dacht ik maar ja


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ugh • vanavond ga ik zó kapot zijn, maar het is het waard. Daarbij ziet toch niemand hoe ik me voel met dank aan make up. I got this. Gewoon rustig aan doen en ademhalen.


    •

    Soms kom ik opeens tot het inzicht dat het leven wat ik leid extreem nutteloos is en niet bepaald een nobel doel heeft. En dan voel ik mij zo ontzettend nutteloos en vraag ik mij af wat in vredesnaam de bedoeling is van mijn bestaan. Terwijl ik op zich zat doe. En toch voelt het leeg. Alsof er iets mist...


    At the end we're all cursed

    Okay who was I kidding?


    •

    #bewaretheidesofmarch


    A to the Z

    Maart roert zijn staart, dan roert ie nog een keertje en geeft ie me warm weer. Ik wil geen kou meer, ik wil warme temperaturen en de zon. Ik ben klaar met de kou. Een week in joggingbroek naar werk, omdat het zo koud was, vind ik wel genoeg. Liever niet nog een dag in joggingbroek naar werk vanwege de kou.


    Physics is awesome

    Ik ben veel te enthousiast om dit idee doei


    i wanna die with you once or twice.

    Elio schreef:
    booooiii i dont understand you


    mood. is this flirting or just you tryna get rid of me. it's unclear. very thin line indeed.


    kindness is never a burden.

    Ik droom de laatste tijd echt veel te raar. Like, huh, brain?


    She's imperfect but she tries

    i'm fucking scared for tomorrow cause i hate hospitals so so much and the blood from last time made me almost faint and traumatised me so badly.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    soon I will be in NYC 😍🇺🇸🎉

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 19:59 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    The script here we coooommmeee


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hoofd voelt warm aan, vanmiddag en zonet deed mijn buik pijn dus ik weet het niet meer. Vanavond echt vroeger naar bed en hopelijk gaat het morgen beter, want ik hoef nog maar een dag te werken en dan weekend.


    Physics is awesome