• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, eerste twee sollicitaties zijn de deur uit. Als dan nu die anxiety gewoon eens kan stoppen zodat ik weer normaal kan ademhalen, danku.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dag 2 met kutnieuws...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Merp ik heb de naaidoos nodig maar die is beneden en daar mag ik niet komen want mijn moeder heeft daar een leerling zucht.


    At the end we're all cursed

    Merp gesprek met mijn psych was echt emotioneel en ik schaam me echt dood dat ik zo zat te janken


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Muh, geen zin om zo vroeg al naar schieten te gaan. Maar zal wel ff moeten.
    Ben benieuwd wat men van mijn tasjes zal vinden. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bijna vijf uur lang op de bank liggen lezen, mag dat ook een keer? Ja, dat mag ook een keer. :Y)

    Volgens mij begin ik de site nu toch echt te ontgroeien fuck ;l


    Caution first, always.

    Kori schreef:
    Merp gesprek met mijn psych was echt emotioneel en ik schaam me echt dood dat ik zo zat te janken


    Je zal waarschijnlijk niet de enige zijn die bij je psych heeft zitten huilen. Dus schaam je niet en wees trots dat je, je emotie hebt laten zien.


    Physics is awesome

    Ik besef me nu dat 1 april ook betekent dat mijn contract afloopt en dat ik misschien geen verlenging krijg. Oftewel weer actiever gaan zoeken naar vacatures en weer gaan solliciteren. O en ik weet steeds minder wat ik van het etentje op die dag moet verwachten.


    Physics is awesome

    Yesss, morgen weer les in de radiostudio :Y) Moet ik wel weer op mijn uitspraak gaan letten :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu al aan het bedenken waar we kunnen eten met mijn verjaardag. Ma noemde (blijkbaar als grap) een paar dure restaurants. Ja, dat vind ik prima als zij betaalt. Als ik betaal, wil ik liever iets betaalbaarders en ergens heen waarvan ik zeker weet dat ze eten hebben wat ik lust. Vandaag valt blijkbaar af, want daar zijn we al geweest. Zegt ma later als grap dat we ook wel een weekendje naar Italië kunnen en daar pizza eten. Dat zijn geen zaken om grappen over te maken, want ik wil heel graag naar Italië.


    Physics is awesome

    dan toch niet doeii


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind m'n profiel wat kaal :x


    26 - 02 - '16

    Elke keer als ik een gesprek heb met de psychiater zegt ie dat dit niet de juiste plek is voor mij, maar toch mag ik niet weg. Lekker tegenstrijdig dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Voel me kut ugh.

    Oh fijn nu dit ook nog er boven op.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 20:05 ]


    The truth is out there.