• E L I T E      S P I R I T S





                S E T U P


    In een wereld waarin men bij de geboorte wordt gezegend met een very much real Spirit Animal, bestaat er uiteraard ook een rangorde. Zij die worden geboren met een muis aan hun zijde zullen nooit de spotlight opzoeken, eendjes zullen nooit zwanen worden en een zwarte weduwe schept niet veel vertrouwen binnen een relatie. Daarentegen zijn katachtigen machtig, reptielen koelbloedig en vossen sluw. Bepaalde Spirit Animals zullen je dan ook het stempeltje Elite opleveren en de jonge generatie Elite heeft eigenlijk maar één school waar ze zich niet druk hoeven te maken om minder beduidende individuen zoals ganzen, krekels en ratten. Godshire Academy is de kostschool voor de meest vooraanstaande, vorstelijke, machtige en imposante Spirit Animal bezitters. De bijpassende persoonlijkheden zorgen voor een interessante sfeer en genoeg drama voor een goedlopende tv serie.



                D E      S C H O O L


    Je moet het gebouw zien als een groot vierkant waaruit het midden is weggenomen. In dit midden bevind zich namelijk een enorme binnenplaats in de vorm van een tuin met Perzische uitstraling. De tuin is vanuit zo'n beetje iedere hoek te bereiken, aangezien het gebouw aan die kant praktisch open is gewerkt. Het weer is er altijd perfect dus ramen zijn niet nodig. Het is een dure school met een even duur gebouw en interieur. Denk aan enorme hallen, veel opgepoetst marmer, kroonluchters, balustraden, trappen met lopers, luxe zitkamers, kleine halletjes en terrasjes en aan het oog onttrokken patio's. De hele sfeer moet een beetje buitenlands/Perzisch zijn. Zoals eerder genoemd is het weer eigenlijk altijd goed, wat zwemmen in een van de vele zwembaden altijd mogelijk maakt. Er is eveneens een bibliotheek, fitnessruimte en balzaal. Verder heeft iedere leerling zijn of haar eigen uit marmer opgetrokken slaapvertrek, inclusief badkamer met bad en adembenemend uitzicht over de aanliggende zee.



                S P I R I T       A N I M A L


    Het spreekt dus voor zich dat je een indrukwekkende metgezel moet hebben om toegelaten te worden. We hebben het over een erg speciale band tussen mens en dier, waarbij karaktertrekken van het dier sterk terug komen bij die zijn eigenaar. Om een paar voorbeelden te noemen; iemand met een raaf zal nieuwsgierig zijn, onbeschaamd en het niet te nauw met de regeltjes nemen. Ze blijken vaak dievigen te zijn en hebben een wat duistere uitstraling. Iemand met een pauw zal veel geven om uiterlijk, behoorlijk ijdel zijn en iets hooghartigs en koninklijks over zich heen hebben. Mensen met Duitse herders worden vak dienders, poedels vind je veel in de modewereld en windhonden doen het goed op het WK sprinten. Reptielen zijn wat kille, koelbloedige mensen met een scherpe tong en katachtigen worden aanbeden en op hun wenken bediend. Research dus goed, denk er goed over na en zorg dat je Spirit Animal en je Personage goed overeen komen. Je Spirit Animal zelf is gewoon van vlees en bloed en vertoont vaak meer superieure kenmerken dan een normaal dier van zijn soort. Zo kan het dier groter zijn, andere kleuren hebben, een scherper contrast, dikkere vacht, grotere vleugels of een helderdere oogkleur. Wees hier echter subtiel mee en ga niet van alles wat doen, zodat we straks paarse leeuwen met gele ogen hebben lopen waarvan de schofthoogte die van een paard kan meten. De dieren zullen niet beïnvloed worden door het weer, zo zal een sneeuwuil bijvoorbeeld echt geen problemen hebben op de zonnige locatie van de school. Ze hebben wel eten en drinken nodig, kunnen gevoelig zijn voor elkaar (zowel in de zin van soortgenoten in machtsverband, als soortgenoten van het andere geslacht, als een leeuw die een zebra er best smakelijk uit vind zien) en kunnen ziek worden.



                D E      B A N D


    Er bestaat een immens sterke band tussen mens en dier. Heeft je Spirit Animal pijn, dan voel jij het, evenals andersom. Is een van de twee ziek, dan zal dit effect hebben op beiden. Men voelt de onbedwingbare drang om voor elkaar te zorgen en elkaar te beschermen. Het is niet zo dat je 24/7 aan elkaar vast hoeft te zitten, je dier kan ook gaan struinen. Je bemerkt het gemis echter en na een aantal uur zal het gevoel van onrust duidelijk toenemen. Sterft de een, dan sterft de ander, al ligt de leeftijdsverwachting van je Spirit Animal even hoog als die van een mens. Er zit echter wel wat onderscheid in de emoties en gevoelens uiteraard, want het zou raar zijn als je personage een aantrekkelijke tijger voorbij ziet wandelen. De dieren kunnen ook niet praten of iets dergelijks. Je begrijpt elkaar voornamelijk omdat je elkaar zo goed kent, maar er is geen sprake van gedachtelezen of iets in die richting.



                V A K K E N


    Het schoolleven bestaat verder eigenlijk uit de normale vakken. Geschiedenis, Engels, Wiskunde, Natuurkunde en Sport. Verder kan iedereen zijn pakket nog uitbreiden met een taal of talen naar keuze, verzorging van je Spirit Animal gaat per groep (katachtigen, insecten, reptielen etc) en als er nog andere vakken zijn waar je behoefte aan hebt dan zou ik zeggen; bedenk wat. Verder worden de leerlingen erg vrij gelaten. Ik ga geen rooster maken of iets en wil ook niet de hele RPG in één klaslokaal hebben (de chaos, can you imagine), dus zorg dan onderling voor een stukje logica, eveneens ivm welk studiejaar.



                R O L L E N

    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X

    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » Snow Leopard
    » Wolf
    » Black Panther
    » Lioness
    » King Cobra
    » Tigress
    » Kodiak Bear

    » Lion
    » Jackal
    » Sea Eagle
    » Raven
    » Fox
    » Giant Panda
    » Peregrine
    » Snow Leopard
    » Pyper America
    » Blank
    » Christina Nadin
    » Faceclaim
    » Faceclaim
    » Shay Mitchell
    » Faceclaim

    » Timothée Chalamet
    » Vito Basso
    » Faceclaim
    » Dylan Jordan
    » Maxence Danet
    » Jegor Venned
    » Alvaro Mel
    » Faceclaim
    » Cunning
    » Sombre
    » Limnaden
    » Sacrilege
    » Sprouse
    » Aerial
    » IrisWestAllen

    » Sombre
    » Necessity
    » Blinder
    » Cunning
    » Oeps
    » Warfare
    » Plunkett
    » Wheeler


                I N V U L L E N

    »      Naam
    »      Leeftijd (17 tot 20)
    »      Spirit Animal (+foto)
    »      Geschiedenis
    »      Innerlijk
    »      Uiterlijk
    »      Vakken
    »      Welk Jaar
    »      Extra's


    Praattopic      »      Speeltopic

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 8:58 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    One lady with a wolf please <3 And if possible a cocky dude with a lion.


    - thank you for existing -

    Dame voor mij. (:
    Spirit animal: leeuwin.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 12:05 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een dame met voor nu ook even een wolf, of mag er maar van een per dier?


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    Ik wil een max van 2 per dier en graag in overleg met degene die hem als eerst heeft geclaimd. Zorg dan ook dat er wat onderscheid in zit qua kleuren of grote of iets.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik twijfel nog, dus even een MT

    Another wolf is fine with me!

    And oooeeh, lioness hehehehehe, power couple.


    - thank you for existing -


    ☽ Diana Venatrix Ferox Adara ☾


    Naam
    » Diana is benoemd naar de godin van de jacht, 'Diana Venatrix'.
    » Ferox is Latijn voor Wild.
    » Adara betekend 'Nobel, machtig' in Hebreeuws.

    Leeftijd
    » Diana is 19 jaar oud,
    » 27/08/1998
    » virgo

    Dier
    » Diana's dier is een witte poolwolf, Ferox. Diana is ontzettend trots op haar trouwe wolf, hij betekend alles voor haar. Ferox is niet alleen haar beschermer, maar ook haar beste vriend. Ferox heeft Diana al eerder beschermd toen ze in gevaar was en dat zal hij zo weer honderd keer doen. Ze geeft ongelofelijk veel om hem en zal ook alles doen om hém te beschermen. Diana lijkt in het eerste opzicht een heel rustig meisje, die geen vlieg kwaad zou doen, maar zodra iets haar of Ferox bedreigd, veranderd ze compleet. Diana heeft namelijk een compleet andere persoonlijkheid zodra ze zich bedreigd voelt. Ze wordt ongelofelijk agressief en zet soms haar nagels in haar handen, waardoor ze kleine maanvormige littekens in de palm van haar handen heeft.


    don't consider my kindness as weakness.
    The beast in me is sleeping, not dead.


    Innerlijk
    sociaal      loyaal      zorgzaam      trouw      intelligent      waakzaam      kalm      scherp      behulpzaam      charmant      kieskeurig      open boek      flirterig      speels      soms agressief      soms dominant     
    » Diana heeft een heel open karakter. Ze kan eigenlijk met bijna iedereen overweg en is erg sociaal. Met Diana kun je eigenlijk altijd wel een praatje maken, ook in combinatie met een hapje of een drankje. Ze is dol op eten en zal het nooit afstaan, tenzij ze oprecht vol zit en geen trek heeft. Het is voor Diana heel normaal om te delen en dat zal ze dan ook altijd doen, of het nou met een vriend is of met iemand die ze nauwelijks kent, ze vindt dat je voor elkaar moet zorgen.
    » Op het gebied van liefde is Diana heel speels en flirterig. Ze houdt er van om wat te flikflooien en te ouwehoeren met jongens. Ook heeft ze wel eens met meisjes geflikfooid, maar dat was meer om te experimenteren, ze is wel degelijk hetero. Diana houdt van romantiek, maar het is volgens haar niet altijd nodig. Kaarsjes en een diner zijn fantastisch, dat zelfde geldt voor cadeaus, maar je kunt ook te ver gaan.

    Uiterlijk
    1,72      slank      lichte huid      licht gespierd      ijzige ogen      lange wimpers      donkerbruine lokken      donkerbruine wenkbrauwen      normale neus      volle roze lippen      hoog contrast      winter huid-type

    » stem: niet erg hoog maar wel vrouwelijk. » accent: brits

    » Diana heeft een heel lief en bescheiden uiterlijk. Haar porselein witte huid, met vaak roze wangetjes geven een onschuldige uitstraling. De bruine lokken en donkere wenkbrauwen geven een hoog contrast in haar gezicht. Diana draagt graag donkere maar felle kleuren. Ook draagt ze graag zwart en wit, omdat dat een erg luxueuze look geeft.

    difficult roads often lead to beautiful destinations.

    Historie
    » Diana is geboren in de zomer, thuis, in een veilige omgeving. Haar ouders hebben nooit iets gehad met ziekenhuizen, dus hebben zij gekozen voor een thuisbevalling. Er is in de laatste weken van Diana's moeder altijd een dokter en gynaecologe aanwezig geweest, voor haar gezondheid. De meeste kinderen krijgen bij hun geboorte, of een verjaardag hun spirit animal, Diana kreeg hem bij haar geboorte. Ferox is haar witte poolwolf, die Diana dus al kent sinds de geboorte. Ze zijn samen opgegroeit in een prachtig huis, afgelegen in een bos, waar Ferox ook genoeg ruimte heeft gehad om zich te ontwikkelen. Diana heeft op de middelbare school altijd al veel respect gehad, omdat haar spirit animal een krachtig en ongelofelijk mooi dier was. Ze is nooit gepest, maar heeft ook nooit het gevoel gehad dat ze hoger staat dan anderen, ze respecteerd anderen en daarom is ze meestal erg geliefd. Diana heeft nog nooit mensen gepest, ze zal alleen voor zichzelf opkomen als dat nodig is. Ze heeft wel eens op school gezeten met iemand die een pauw had als dier, verschrikkelijk vond ze dat. Kort geleden kreeg ze te horen dat voor bepaalde 'elite' leerlingen een speciale school is geopend. Diana's ouders willen graag dat ze daar naartoe gaat, ookal heeft ze zelf niet echt behoefte aan alle glorie. Diana is een lichtpuntje in de familie, want in haar hele gezin heeft hondachtigen als spirit animal, maar niemand een wolf. De overleden oma van Diana had ook een wolf, als enige van haar generatie. Diana's moeder denkt dat Diana weer zo'n speciaal geval is, dat ze als enige van haar generatie een wolf heeft.

    Familie
    » Joanne Adara » mother » 41 » animal
          De spirit animal van Joanne is een Husky. Het is wel te zien waar Diana haar schoonheid vandaan heeft en daar is haar moeder erg trots op. Diana kan heel erg goed met haar moeder en houdt zielsveel van haar.
    » Daniël RJ Adara » father » 43 » animal
          De spirit animal van Daniël is een Newfoundlander, een gigantische, harige hond. Deze honden kunnen agressief zijn, maar dat is bij Daniël niet het geval. Diana's vader lijkt net als de hond best groot en gevaarlijk, maar het is eigenlijk gewoon een gigantische knuffelbeer.
    » Emily Vera Adara » sister » 15 » animal
          De spirit animal van Emily is een border collie. Emily is ongelofelijk slim en leert echt super snel. Emily is een ontzettend lief meisje en geeft net als Diana heel veel om anderen. Emily is ook erg sociaal en houdt er van om lekker gek te doen als het even mag.


    it suprises me that you have a lion,
    because you act like a chihuahua.


    Schooljaar
    » Diana is negentien jaar oud en zit met deze leeftijd in het laatste schooljaar. Ze is met voldoendes over gegaan en staat er tot nu toe ook nog goed voor.

    Vakken
    » Geschiedenis, Engels, Wiskunde, Natuurkunde, Sport, Maatschappijleer, Biologie, Hondachtigen verzorging, Survival kamp, Boogschieten.
    » Diana studeert graag en heeft daarom wat extra vakken, namelijk verzorging voor hondachtigen, biologie, survival en boogschieten. Ze kan deze vakken makkelijk aan omdat ze er al veel over weet en het leuk vindt om te leren.


    everyone has the impulse to be elite.


    Extra's
    » LIKES: gezelligheid » mensen » eten » vleesliefhebber » lezen » films » jagen » kruisboog » koken » muziek » feestjes » dansen » wandelen » sneeuw » natuur » zwemmen in het meer » auto rijden » reizen » sporten » leren » nuttige informatie
    » DISLIKES: pauwen » asociale mensen » pesten » regen » hitte » té kleine dieren » verveling » de kleur lichtgeel » luide kouwers » té kleffe mensen » chaos » bedreigingen » indringers » ananas » kiwi » vodka » geweren » harde geluiden » onverwachte dingen
    » ALLERGIES: ananas » kiwi » bergamot
    » SEXUALITY: hetero
    » OWNS: audi a1 » rose gold iphone x » kruisboog

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 17:28 ]


    - thank you for existing -

    Voor mij nu toch een zwarte panter :)


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    Zou ik een dame mogen met een koningscobra?


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Zou ik een man mogen met als spriti animal de jakhals?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dit lijkt me heel gaaf! > Zou ik een dame mogen met als spirit animal een tijger?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 13:43 ]


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Ok, ik heb wss niet zo heel veel tijd, maar dit lijkt me wel echt leuk ^^ ik heb een vraagje:
    Zou een vos mogen? Eentje die dan vooral daar is geraakt door een grootse familiegeschiedenis of zo?


    Mhm?

    Vossen zijn sluw, dus het lijkt me dat die het goed doen in the business world. Zolang je denkt het goed te kunnen onderbouwen mag het van mij ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Vind het belangrijker dat als je wel kiest mee te doen, je wel actief mee doet zeg maar ivm dat je het druk hebt ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    @Cunning
    Je hebt mijn naam en die van Necessity omgedraaid bij de rollen, niet heel erg maar ja :$


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me