• E L I T E      S P I R I T S





                S E T U P


    In een wereld waarin men bij de geboorte wordt gezegend met een very much real Spirit Animal, bestaat er uiteraard ook een rangorde. Zij die worden geboren met een muis aan hun zijde zullen nooit de spotlight opzoeken, eendjes zullen nooit zwanen worden en een zwarte weduwe schept niet veel vertrouwen binnen een relatie. Daarentegen zijn katachtigen machtig, reptielen koelbloedig en vossen sluw. Bepaalde Spirit Animals zullen je dan ook het stempeltje Elite opleveren en de jonge generatie Elite heeft eigenlijk maar één school waar ze zich niet druk hoeven te maken om minder beduidende individuen zoals ganzen, krekels en ratten. Godshire Academy is de kostschool voor de meest vooraanstaande, vorstelijke, machtige en imposante Spirit Animal bezitters. De bijpassende persoonlijkheden zorgen voor een interessante sfeer en genoeg drama voor een goedlopende tv serie.



                D E      S C H O O L


    Je moet het gebouw zien als een groot vierkant waaruit het midden is weggenomen. In dit midden bevind zich namelijk een enorme binnenplaats in de vorm van een tuin met Perzische uitstraling. De tuin is vanuit zo'n beetje iedere hoek te bereiken, aangezien het gebouw aan die kant praktisch open is gewerkt. Het weer is er altijd perfect dus ramen zijn niet nodig. Het is een dure school met een even duur gebouw en interieur. Denk aan enorme hallen, veel opgepoetst marmer, kroonluchters, balustraden, trappen met lopers, luxe zitkamers, kleine halletjes en terrasjes en aan het oog onttrokken patio's. De hele sfeer moet een beetje buitenlands/Perzisch zijn. Zoals eerder genoemd is het weer eigenlijk altijd goed, wat zwemmen in een van de vele zwembaden altijd mogelijk maakt. Er is eveneens een bibliotheek, fitnessruimte en balzaal. Verder heeft iedere leerling zijn of haar eigen uit marmer opgetrokken slaapvertrek, inclusief badkamer met bad en adembenemend uitzicht over de aanliggende zee.



                S P I R I T       A N I M A L


    Het spreekt dus voor zich dat je een indrukwekkende metgezel moet hebben om toegelaten te worden. We hebben het over een erg speciale band tussen mens en dier, waarbij karaktertrekken van het dier sterk terug komen bij die zijn eigenaar. Om een paar voorbeelden te noemen; iemand met een raaf zal nieuwsgierig zijn, onbeschaamd en het niet te nauw met de regeltjes nemen. Ze blijken vaak dievigen te zijn en hebben een wat duistere uitstraling. Iemand met een pauw zal veel geven om uiterlijk, behoorlijk ijdel zijn en iets hooghartigs en koninklijks over zich heen hebben. Mensen met Duitse herders worden vak dienders, poedels vind je veel in de modewereld en windhonden doen het goed op het WK sprinten. Reptielen zijn wat kille, koelbloedige mensen met een scherpe tong en katachtigen worden aanbeden en op hun wenken bediend. Research dus goed, denk er goed over na en zorg dat je Spirit Animal en je Personage goed overeen komen. Je Spirit Animal zelf is gewoon van vlees en bloed en vertoont vaak meer superieure kenmerken dan een normaal dier van zijn soort. Zo kan het dier groter zijn, andere kleuren hebben, een scherper contrast, dikkere vacht, grotere vleugels of een helderdere oogkleur. Wees hier echter subtiel mee en ga niet van alles wat doen, zodat we straks paarse leeuwen met gele ogen hebben lopen waarvan de schofthoogte die van een paard kan meten. De dieren zullen niet beïnvloed worden door het weer, zo zal een sneeuwuil bijvoorbeeld echt geen problemen hebben op de zonnige locatie van de school. Ze hebben wel eten en drinken nodig, kunnen gevoelig zijn voor elkaar (zowel in de zin van soortgenoten in machtsverband, als soortgenoten van het andere geslacht, als een leeuw die een zebra er best smakelijk uit vind zien) en kunnen ziek worden.



                D E      B A N D


    Er bestaat een immens sterke band tussen mens en dier. Heeft je Spirit Animal pijn, dan voel jij het, evenals andersom. Is een van de twee ziek, dan zal dit effect hebben op beiden. Men voelt de onbedwingbare drang om voor elkaar te zorgen en elkaar te beschermen. Het is niet zo dat je 24/7 aan elkaar vast hoeft te zitten, je dier kan ook gaan struinen. Je bemerkt het gemis echter en na een aantal uur zal het gevoel van onrust duidelijk toenemen. Sterft de een, dan sterft de ander, al ligt de leeftijdsverwachting van je Spirit Animal even hoog als die van een mens. Er zit echter wel wat onderscheid in de emoties en gevoelens uiteraard, want het zou raar zijn als je personage een aantrekkelijke tijger voorbij ziet wandelen. De dieren kunnen ook niet praten of iets dergelijks. Je begrijpt elkaar voornamelijk omdat je elkaar zo goed kent, maar er is geen sprake van gedachtelezen of iets in die richting.



                V A K K E N


    Het schoolleven bestaat verder eigenlijk uit de normale vakken. Geschiedenis, Engels, Wiskunde, Natuurkunde en Sport. Verder kan iedereen zijn pakket nog uitbreiden met een taal of talen naar keuze, verzorging van je Spirit Animal gaat per groep (katachtigen, insecten, reptielen etc) en als er nog andere vakken zijn waar je behoefte aan hebt dan zou ik zeggen; bedenk wat. Verder worden de leerlingen erg vrij gelaten. Ik ga geen rooster maken of iets en wil ook niet de hele RPG in één klaslokaal hebben (de chaos, can you imagine), dus zorg dan onderling voor een stukje logica, eveneens ivm welk studiejaar.



                R O L L E N

    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X

    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » Snow Leopard
    » Wolf
    » Black Panther
    » Lioness
    » King Cobra
    » Tigress
    » Kodiak Bear

    » Lion
    » Jackal
    » Sea Eagle
    » Raven
    » Fox
    » Giant Panda
    » Peregrine
    » Snow Leopard
    » Pyper America
    » Blank
    » Christina Nadin
    » Faceclaim
    » Faceclaim
    » Shay Mitchell
    » Faceclaim

    » Timothée Chalamet
    » Vito Basso
    » Faceclaim
    » Dylan Jordan
    » Maxence Danet
    » Jegor Venned
    » Alvaro Mel
    » Faceclaim
    » Cunning
    » Sombre
    » Limnaden
    » Sacrilege
    » Sprouse
    » Aerial
    » IrisWestAllen

    » Sombre
    » Necessity
    » Blinder
    » Cunning
    » Oeps
    » Warfare
    » Plunkett
    » Wheeler


                I N V U L L E N

    »      Naam
    »      Leeftijd (17 tot 20)
    »      Spirit Animal (+foto)
    »      Geschiedenis
    »      Innerlijk
    »      Uiterlijk
    »      Vakken
    »      Welk Jaar
    »      Extra's


    Praattopic      »      Speeltopic

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 8:58 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Warfare schreef:
    @Amber/Luca ik heb even nagedacht en op zich vind ik het net zo leuk om een jongen te spelen. Dus als Amber het goed vindt mag jij de laatste dame van mij overnemen, Luca, en dan neem ik een jongen (met als Spirit Animal the Giant Panda ipv Polar Bear).

    Love panda's.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)
    Love panda's.


    uhmmm same. like, what monster doesn't?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het helemaal prima! Enige dingetje voor Luca is dan even dat je wel echt een raskat moet kiezen denk ik en anders een goed verhaal hebben waardoor je toegelaten bent op de school.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Warfare schreef:
    (...)

    uhmmm same. like, what monster doesn't?


    Let me quote a friend of my dad... "panda's zijn verschrikkelijke beesten, ik bedoel ze zijn te lui om te neuken!"

    eh, rude bitch.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 16:46 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)
    Let me quote a friend of my dad... "panda's zijn verschrikkelijke beesten, ik bedoel ze zijn te lui om te neuken!"

    eh, rude bitch.


    ze heeft wel een klein beetje gelijk, like ze waren deels verantwoordelijk voor het feit dat ze bijna waren uitgestorven (te lui om te neuken en eten te zoeken). but they're precious and should be protected at all costs. i love pandas.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 16:52 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Warfare schreef:
    (...)

    ze heeft wel een klein beetje gelijk, like ze waren deels verantwoordelijk voor het feit dat ze bijna waren uitgestorven (te lui om te neuken en eten te zoeken). but they're precious and should be protected at all costs. i love pandas.


    Ik vind het hilarisch, dat ze gewoon te lui zijn om die dingen te doen en daardoor bijna uitsterven, ge-wel-dig.


    - thank you for existing -


    when you gotta take care of your drunk friend,


    - thank you for existing -

    Eigenlijk zijn ze niet te lui, hun verteringssysteem is gewoon niet (goed) aangepast aan hun dieet waardoor ze er te weinig energie uithalen. Het zijn veggies die geen veggies mogen zijn (x


    Mhm?

    Oeps schreef:
    Eigenlijk zijn ze niet te lui, hun verteringssysteem is gewoon niet (goed) aangepast aan hun dieet waardoor ze er te weinig energie uithalen. Het zijn veggies die geen veggies mogen zijn (x

    huhh, who knew, weer wat informatie rijker.


    - thank you for existing -

    Is er nog een rol vrij? Ik vind het zo leuk, dit idee. ^^ Hoop alleen dat ik wat tijd heb oeps

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 17:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sombre schreef:


    when you gotta take care of your drunk friend,


    kunnen we het er ook even over hebben hoe die mensen panda kostuums aanhebben? lol. anyway, sorry voor de off-topic talk


    I just caught the wave in your eyes

    Plunkett schreef:
    Is er nog een rol vrij? Ik vind het zo leuk, dit idee. ^^ Hoop alleen dat ik wat tijd heb oeps


    Er is als ik het goed heb tot nu toe nog een heer vrij. En we wachten dus Shireen nog even af maar die heeft tot nu toe recht op de vrouwelijke rol.
    Zoals al eerder vermeld vind ik het wel leuk als er actief mee wordt gedaan, dus denk wel goed na over of je genoeg tijd hebt ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Espen Hamlyn

    Depandancy sounds rather unbearable to me.

    NAAM
    Espen – goddelijke beer
    Hamlyn – zoon van Hamo


    LEEFTIJD
    20 – 5 oktober – Libra

    JAAR
    Derde jaars.

    VAKKEN
    Engels – Frans – wiskunde – calculus (algebra) – filosofie – geschiedenis – natuurkunde – scheikunde – sport (klimmen)

    SPIRIT ANIMAL
    Reuzenpanda – Umika 'Umi'
    Umi is aanzienlijk groter dan een doorsnee panda en ook sterker. Het donkere gedeelte van haar vacht is echter lichter dan die van een gewone panda en nijgt meer naar bruin, de haarkleur van Espen, en het witte gedeelte is zo wit als sneeuw.

    Umi is net zo eigenwijs en nieuwsgierig als Espen en in tegenstelling tot de meeste Spirit Animals gaat ze er zo nu en dan wel eens van door. Dan ruikt ze weer iets lekkers, ziet ze een leuke heuvel om vanaf te rollen, of – als ze genoeg motivatie heeft – een boom om in te klimmen, óf een leuke andere panda. Espen is de panda dan ook dikwijls kwijt.
    Hoe leuk ze er echter uit mag zien, ze is echt geen knuffelbeer. Alleen Espen mag haar gebruiken als teddybeer, ieder ander verscheurt ze zonder genade. Het is zeker niet onbelangrijk om te onthouden dat je panda's hun kracht niet moet onderschatten.


    INNERLIJK
    Humoristisch
    Zorgeloos
    Ontspannen
    Nieuwsgierig
    Oprecht
    Brutaal
    Schaamteloos
    Geduldig
    Eigenwijs
    Toegankelijk
    Charmant
    Onverschillig
    Traag
    Plomp
    Open
    Onverstoorbaar
    Flirterig speels
    Onafhankelijk
    Goedaardig
    Krachtig
    Espen is een ontzettend ontspannen persoon en het woord stress staat dan ook niet in zijn woordenboek – daarbij valt hij nog net niet ronduit lui te noemen. Hij heeft een heel nonchalante kijk op het leven en het maakt hem allemaal niet zoveel uit. Het glas is bij hem – bijna – altijd halfvol en ook al komt de regen met bakken uit de hemel vallen, schijnt in zijn wereld – wederom bijna – altijd de zon.
    Metaforische vulkanen die tegelijkertijd uitbarsten, aarbevingen van twaalf op de schaal van Richter, vloedgolven en eigenlijk een totale apocalypse zouden bij hem misschien net de alarmbellen doen laten rinkelen. Hij is nogal onverstoorbaar en daarbij komt nog een hele hoop eigenwijsheid kijken. Hij doet zijn eigen ding, ongeacht wat anderen daarvan vinden en hij kent ook absoluut geen schaamte. Hij is vrij nieuwsgierig en steekt graag – als het niet al te veel extra moeite kost – zijn neus in andermans zaken. Hij is ontzettend geduldig en pikt ontzettend veel van mensen, wat hem een bijzonder toegankelijk en vriendelijk persoon maakt; zijn geduld is echter zo oneindig dat het hem ook wel een beetje traag maakt.
    Espens' humor valt heel corny en droog te noemen: hij houdt voornamelijk van puns. Hij neemt niet veel écht serieus en heeft een speels en zorgeloos karakter – al dan niet flirterig – wat hem iets charmants geeft. Aan de andere kant kan hij ook vrij brutaal en plomp worden, want een echt goed werkende filter heeft Espen nog niet.


    UITERLIJK
    Lichaam in het algemeen                                                                                          • FC: Jegor Venned •
          Figuur – lang, slungelig, pezig – 1.90m – 
          Huidskleur – bleek en vrij zongevoelig
          Tatoeages – ✕
          Piercings – ✕
          Voeten – US: 11 UK: 10 EU: 45
          Extra – Espen schrijft met links maar heeft hoe dan ook een verschrikkelijk handschrift

    Details
          Haren – (licht)bruin
          Ogen – chocolade/kastanje bruin

    Stem
          Accent – ✕

    Kledingstijl
          Kleuren – pastel en grijs/wit/zwart
          Typerend – loszittende witte t-shirts, grote zachte hoodies en rare sokken
          Bril/Lenzen – hij wisselt zijn bril en lenzen af
          Extra – ✕


    FAMILIE & GESCHIEDENIS
    Orso Hamlyn – 48 – ijsbeer
    Arcadia Hamlyn (née Stavish) – 48 – reuzenpanda
    Armel Hamlyn – 22 – ijsbeer
    Nita Hamlyn – 22 – ijsbeer

    Espens vader Orso, die de Spirit Animal ijsbeer heeft, is vrijwel het compleet tegenovergestelde van Espen. Hij is serieus, geordend, iet wat kil soms en kritisch – geen wonder dus dat hij een uitstekende advocaat is. Espen lijkt duidelijk meer op zijn moeder Arcadia, wat ook te begrijpen valt gezien ze dezelfde Spirit Animal hebben. Ze is een opgwekte, gezellige, grappige vrouw die eigenlijk nooit stopt met praten en is daarom vrij succesvol geworden in de wereld van het cabaret. In eerste instantie zou je-je Orso en Arcadia waarschijnlijk moeilijk kunnen inbeelden samen; ze zijn een echte kwestie van opposites attract.
    De tweeling Armel en Nita lijken op Orso en hebben als Spirit Animals dan ook de ijsbeer.


    RELATIES

    EXTRA
    – Muziekgenre – reggae;
    – Muziekartiest – Toots and the Maytals, Bob Marley, Peter Tosh;
    – Song – 54-46 Was My Number;
    – Film – the Glass Castle;
    – Serie – Brooklyn 99;
    – Boek – On The Road - Jack Kerouac;
    – Kleur – alle pastel kleuren;
    – Eten – Espen is echt een vreetzak en eet alles, maar hij is écht dol op burritos;
    – Allergie – garnalen;
    – Quirks – 'that's what she said' en puns zijn-zijn to go to grappen en hij lacht zelf het hardst om ze;
    – Slechte gewoontes – hij rookt zo nu en dan – al dan niet wiet, is standaard een kwartier te laat voor afspraken;
    – Geheimtalent – de banjo bespelen;
    – Guilty pleasures – breien, haken, A Thousand Miles - Vanessa Carlton, Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen;
    – Fobia – dat iemand achter zijn guilty pleasures komt, behalve dat heeft hij geen fobie.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 22:51 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ziet er goed uit voor een panda...


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    ziet er goed uit voor een panda...


    lol ikr, ik kom er dus net achter dat pandas die falen in seks alleen de pandas zijn die in gevangenschap leven, pandas in het wild zijn erger dan konijnen lol

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 18:54 ]


    I just caught the wave in your eyes