• E L I T E      S P I R I T S





                S E T U P


    In een wereld waarin men bij de geboorte wordt gezegend met een very much real Spirit Animal, bestaat er uiteraard ook een rangorde. Zij die worden geboren met een muis aan hun zijde zullen nooit de spotlight opzoeken, eendjes zullen nooit zwanen worden en een zwarte weduwe schept niet veel vertrouwen binnen een relatie. Daarentegen zijn katachtigen machtig, reptielen koelbloedig en vossen sluw. Bepaalde Spirit Animals zullen je dan ook het stempeltje Elite opleveren en de jonge generatie Elite heeft eigenlijk maar één school waar ze zich niet druk hoeven te maken om minder beduidende individuen zoals ganzen, krekels en ratten. Godshire Academy is de kostschool voor de meest vooraanstaande, vorstelijke, machtige en imposante Spirit Animal bezitters. De bijpassende persoonlijkheden zorgen voor een interessante sfeer en genoeg drama voor een goedlopende tv serie.



                D E      S C H O O L


    Je moet het gebouw zien als een groot vierkant waaruit het midden is weggenomen. In dit midden bevind zich namelijk een enorme binnenplaats in de vorm van een tuin met Perzische uitstraling. De tuin is vanuit zo'n beetje iedere hoek te bereiken, aangezien het gebouw aan die kant praktisch open is gewerkt. Het weer is er altijd perfect dus ramen zijn niet nodig. Het is een dure school met een even duur gebouw en interieur. Denk aan enorme hallen, veel opgepoetst marmer, kroonluchters, balustraden, trappen met lopers, luxe zitkamers, kleine halletjes en terrasjes en aan het oog onttrokken patio's. De hele sfeer moet een beetje buitenlands/Perzisch zijn. Zoals eerder genoemd is het weer eigenlijk altijd goed, wat zwemmen in een van de vele zwembaden altijd mogelijk maakt. Er is eveneens een bibliotheek, fitnessruimte en balzaal. Verder heeft iedere leerling zijn of haar eigen uit marmer opgetrokken slaapvertrek, inclusief badkamer met bad en adembenemend uitzicht over de aanliggende zee.



                S P I R I T       A N I M A L


    Het spreekt dus voor zich dat je een indrukwekkende metgezel moet hebben om toegelaten te worden. We hebben het over een erg speciale band tussen mens en dier, waarbij karaktertrekken van het dier sterk terug komen bij die zijn eigenaar. Om een paar voorbeelden te noemen; iemand met een raaf zal nieuwsgierig zijn, onbeschaamd en het niet te nauw met de regeltjes nemen. Ze blijken vaak dievigen te zijn en hebben een wat duistere uitstraling. Iemand met een pauw zal veel geven om uiterlijk, behoorlijk ijdel zijn en iets hooghartigs en koninklijks over zich heen hebben. Mensen met Duitse herders worden vak dienders, poedels vind je veel in de modewereld en windhonden doen het goed op het WK sprinten. Reptielen zijn wat kille, koelbloedige mensen met een scherpe tong en katachtigen worden aanbeden en op hun wenken bediend. Research dus goed, denk er goed over na en zorg dat je Spirit Animal en je Personage goed overeen komen. Je Spirit Animal zelf is gewoon van vlees en bloed en vertoont vaak meer superieure kenmerken dan een normaal dier van zijn soort. Zo kan het dier groter zijn, andere kleuren hebben, een scherper contrast, dikkere vacht, grotere vleugels of een helderdere oogkleur. Wees hier echter subtiel mee en ga niet van alles wat doen, zodat we straks paarse leeuwen met gele ogen hebben lopen waarvan de schofthoogte die van een paard kan meten. De dieren zullen niet beïnvloed worden door het weer, zo zal een sneeuwuil bijvoorbeeld echt geen problemen hebben op de zonnige locatie van de school. Ze hebben wel eten en drinken nodig, kunnen gevoelig zijn voor elkaar (zowel in de zin van soortgenoten in machtsverband, als soortgenoten van het andere geslacht, als een leeuw die een zebra er best smakelijk uit vind zien) en kunnen ziek worden.



                D E      B A N D


    Er bestaat een immens sterke band tussen mens en dier. Heeft je Spirit Animal pijn, dan voel jij het, evenals andersom. Is een van de twee ziek, dan zal dit effect hebben op beiden. Men voelt de onbedwingbare drang om voor elkaar te zorgen en elkaar te beschermen. Het is niet zo dat je 24/7 aan elkaar vast hoeft te zitten, je dier kan ook gaan struinen. Je bemerkt het gemis echter en na een aantal uur zal het gevoel van onrust duidelijk toenemen. Sterft de een, dan sterft de ander, al ligt de leeftijdsverwachting van je Spirit Animal even hoog als die van een mens. Er zit echter wel wat onderscheid in de emoties en gevoelens uiteraard, want het zou raar zijn als je personage een aantrekkelijke tijger voorbij ziet wandelen. De dieren kunnen ook niet praten of iets dergelijks. Je begrijpt elkaar voornamelijk omdat je elkaar zo goed kent, maar er is geen sprake van gedachtelezen of iets in die richting.



                V A K K E N


    Het schoolleven bestaat verder eigenlijk uit de normale vakken. Geschiedenis, Engels, Wiskunde, Natuurkunde en Sport. Verder kan iedereen zijn pakket nog uitbreiden met een taal of talen naar keuze, verzorging van je Spirit Animal gaat per groep (katachtigen, insecten, reptielen etc) en als er nog andere vakken zijn waar je behoefte aan hebt dan zou ik zeggen; bedenk wat. Verder worden de leerlingen erg vrij gelaten. Ik ga geen rooster maken of iets en wil ook niet de hele RPG in één klaslokaal hebben (de chaos, can you imagine), dus zorg dan onderling voor een stukje logica, eveneens ivm welk studiejaar.



                R O L L E N

    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X

    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » X
    » Snow Leopard
    » Wolf
    » Black Panther
    » Lioness
    » King Cobra
    » Tigress
    » Kodiak Bear

    » Lion
    » Jackal
    » Sea Eagle
    » Raven
    » Fox
    » Giant Panda
    » Peregrine
    » Snow Leopard
    » Pyper America
    » Blank
    » Christina Nadin
    » Faceclaim
    » Faceclaim
    » Shay Mitchell
    » Faceclaim

    » Timothée Chalamet
    » Vito Basso
    » Faceclaim
    » Dylan Jordan
    » Maxence Danet
    » Jegor Venned
    » Alvaro Mel
    » Faceclaim
    » Cunning
    » Sombre
    » Limnaden
    » Sacrilege
    » Sprouse
    » Aerial
    » IrisWestAllen

    » Sombre
    » Necessity
    » Blinder
    » Cunning
    » Oeps
    » Warfare
    » Plunkett
    » Wheeler


                I N V U L L E N

    »      Naam
    »      Leeftijd (17 tot 20)
    »      Spirit Animal (+foto)
    »      Geschiedenis
    »      Innerlijk
    »      Uiterlijk
    »      Vakken
    »      Welk Jaar
    »      Extra's


    Praattopic      »      Speeltopic

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 8:58 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik zou graag een mannelijke rol willen, over zijn spirit animal ben ik nog aan het twijfelen maar voor nu zou ik graag de Amerikaanse zee—arend willen reserveren.


    Je hebt de usernames van mij en aerial omgedraaid ;)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Bijgewerkt en verbeterd tot hier ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Als fc neem ik Shay Mitchell - voorlopig althans ^^


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Ik twijfel nog een beetje maar zou ik voor nu een meisje mogen met als Spirit Animal een ijsbeer?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 14:27 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik een vrouw met voor nu als spirit animal een huiskat? (ben nog niet zeker van, maar is mn idee voor nu)


    Ooops, boven mij was me net voor ^ haha, too bad

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 14:28 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Mag ik een vrouw met voor nu als spirit animal een huiskat? (ben nog niet zeker van, maar is mn idee voor nu)


    Ooops, boven mij was me net voor ^ haha, too bad


    Oh deer, nu voel ik me kinda schuldig haha. Aangezien ik twijfel mag jij van mij wel de laatste dame


    I just caught the wave in your eyes

    Warfare schreef:
    (...)

    Oh deer, nu voel ik me kinda schuldig haha. Aangezien ik twijfel mag jij van mij wel de laatste dame



    Neee it's fine, eerlijk is eerlijk haha (:
    Als je nu nog twijfelt denk er langer over na, als je zeker weet dat je niet wilt meedoen laat het dan weten (:


    how dare you speak of grace



    Ethan Leonard 'leo' Hunter


    not giving a fuck
    is better than revenge

    NAME
    ━━Ethan is een Hebreewse jongensnaam. Het betekent `sterk'.
    ━━Leonard is een Franse naam. Het betekend 'dappere leeuw'.
    ━━Leo is Ethan's bijnaam, het is zijn sterrenbeeld én hij heeft een leeuw als spirit animal.
    ━━Hunter is de familienaam van Ethan. Het betekend 'jager'.


    AGE
    ━━Negentien jaar
    ━━Geboren op 27/07/1998
    ━━Leo


    SPIRIT ANIMAL
    ━━Leeuw
    ━━De spirit animal van Ethan is een leeuw genaamd Roi, wat perfect bij zijn karakter past. Roi is Frans voor 'koning'.Ethan is een dominant mannetje en wilt graag de baas zijn over het rijk, zowel thuis als op andere locatie's, dus ook op school. Hij zal altijd aan de zijde van zijn dame staan en voor haar zorgen, de rest van de wereld zal hem een rot zorg zijn. Natuurlijk zal hij de mensen die hij echt mag en in zijn kring zitten ook altijd beschermen, wat het ook kost. Roi zal Ethan ook koste wat het kost beschermen, ook van zichzelf. Ethan is een tijdje met drugs bezig geweest, maar Roi was het daar niet helemaal mee eens, dus heeft hij hem bedreigd. Sinds dien heeft Ethan geen drugs meer aangeraakt.

    ♕♕♕

    APPEARANCE
    1,92━83KG━light skinned━slightly muscular━square face━sharp jawline━
    high cheekbones━long brown curly hair━full and dark eyebrows━green eyes━
    short dark lashes━small nose━normal lips━white teeth━proud smile━birthmarks on the face

    ━━Ethan heeft een sterk uiterlijk, die uitstraalt dat hij heel wat van zichzelf vindt. Ethan straalt dat ook graag uit, want hij vindt zichzelf ook daadwerkelijk heel wat. Zijn haar is bijna altijd strak achterover gekamd en hij draagt graag nette en vooral dure kleding. Hij wilt met zijn uiterlijk dominantie en macht uitstralen, omdat hij een hoge rang heeft binnen de school.


    PERSONALITY
    arrogant━sharp tongue━social━dominant━jealous━rude━bold━adventurous━ attractive━challenging━complex━confident━possessive━proud━focused━flirt━
    gallant━high minded━blunt━leader━extravagant━loyal

    ━━Ethan heeft een flinke persoonlijkheid en dat laat hij ook goed merken tijdens een gesprek. Hij is erg sociaal en zal met iedereen praten, maar dat is puur voor zijn status, zodat hij gewaardeerd wordt. Hij is lomp, arrogant en soms een beetje een pestkop, maar dat is alleen als hij het gevoel heeft dat je geen respect voor hem hebt. Als je zijn respect hebt gewonnen dan heb je een andere persoonlijkheid voor je. Ethan is dan zelfverzekerd, avontuurlijk, trots en loyaal. Iedereen die in Ethan's kring zit, weet dat Ethan hen zal beschermen.
    ━━Ethan is op het gebied van vrouwen een complete flirt en kan heel erg romantisch zijn. Leeuwen staan niet bekend om romantiek, maar het is iets dat zijn moeder hem heeft bijgebracht, en daar is hij heel erg blij mee. Hij zal nooit onaardig zijn tegen mooie vrouwen.


    Get out of my way, fucking mouse.

    HISTORY
    ━━Ethan is geboren in de zomer en dat is ook echt zijn seizoen. Hij vindt het heerlijk om door de zon te lopen en geniet er immens van om in de zon te liggen, voor uren. Ethan heeft bij zijn geboorde een leeuw gekregen, net als zijn vader. Ethan's moeder had een vrouwelijke leeuw, maar zij is helaas overleden. Ethan is compleet gebroken geweest door het verlies van zijn moeder, maar dat verbergt hij onder zijn arrogantie en grote bek. Ethan heeft een tijdje drugs gedaan, maar daar was zijn leeuw het niet mee eens. Zijn leeuw heeft hem een keer bedreigd toen hij knettertje high was, sinds dien heeft Ethan geen drugs meer aangeraakt. De bedreiging was ook een wake-up call voor Ethan. Hij moest ophouden met jammeren en zich aanstellen en zich gedragen als de koning die hij is. Roi heeft net als Ethan een flinke arrogantie opgebouwd, dus als Ethan zich niet goed genoeg gedraagd, krijgt hij op zijn kop. Op school is hij altijd al het alfa mannetje geweest, simpelweg omdat hij een leeuw heeft. Ook op deze elite school vind Ethan het vanzelfsprekend dat hij als koning behandeld zal worden.

    FAMILY
    ━Leonard Nathaniël Hunter━━dad━━LION━━♕━
          Leonard en Ethan zijn heel erg close, vooral omdat Ethan's moeder twee jaar geleden is overleden. Ethan heeft geen broertjes of zusjes, dus Ethan is het enige wat Leonard nog heeft en andersom ook. Ze zorgen voor elkaar, omdat het nodig is. Het botst ook vaak genoeg tussen Ethan en zijn vader, omdat twee dominante persoonlijkheden gewoon compleet botsen.
    ━Leaena Fleur Hunter━━mom✝━━LIONESS━━♔━
          Leaena was Ethans queen, zijn alles, maar helaas heeft een schotwond bij haar leeuwin een einde gemaakt aan beide levens. Er is een overval geweest en de leeuwin van Leaena wilde haar beschermen, waardoor de overvaller haar neer schoot. Ook viel de coyote van de overvaller Leaena aan. Ethan is hier kapot van geweest, maar is het nu gelukkig aan het verwerken.

    ♕      KING      ♕

    SCHOOLYEAR
    ━━Ethan zit in het laatste jaar. Hij vindt leren niet erg veel aan, maar zijn vader geeft hem weinig keuze. Hij zal dit jaar moeten halen, anders heeft hij een heel groot probleem.


    SUBJECTS
    ━━History, English, Math, Sciene, Biology, Biology of the big cats, sports, chess, sociology, politics.
    ━━Ethan heeft aardig wat vakken, hij vindt alles makkelijk maar hij vindt het geen fuck aan. Het gaat Ethan er vooral om dat zijn vader trots op hem is, daarom heeft hij aardig wat extra vakken in zijn pakket zitten. Vooral politiek is een vak dat hij voor zijn vader heeft gekozen, hij vindt het zelf namelijk helemaal niks aan.


    EXTRAS
    ━━LIKES: women, power, food, relaxing, money, reading, roi, racing, flirting, parties, alcohol, sex, summer, sun, vacations, swimming, baseball, shopping.
    ━━DISLIKES: disrespect, a few vegetables, flies, dirt, bad smells, fights, snow, cold, loud chewers, bright pink, zebra's, small animals, dogs.
    ━━ALLERGENS: pollen, walnut, milk
    ━━SEXUALITY: straight
    ━━OWNS: Porsche 911, matte black iphone 10, baseball outfit.
    ━━FUN FACT: Ethan is helemaal niet zo stoer als hij lijkt. Als hij alleen is met een dame is het namelijk een complete charmeur en is die stoerheid bijna volledig verdwenen. Natuurlijk blijft er altijd wel een laagje badboy over, maar niet zoals hij het normaal heeft.


    ♕      PACK      ♕

    ━━Ariel Verdivane━18━girlfriend━lioness━
          Ariel en Ethan hebben elkaar ontmoet in het eerste leerjaar, tijdens baseball try-outs. Ariel had in de eerste paar seconden al meteen de aandacht van Ethan getrokken en Ethan liep vol zelfvertrouwen haar kant op en gaf haar een tik op haar billen, die er in de baseball broek erg goed uitzagen. Roi, Ethan's leeuw deed hetzelfde bij Sheba, de leeuwin van Ariel, dat liep beide niet erg goed af. De leeuwen begonnen naar elkaar te grommen en Ariel gaf Ethan een preek, niet dat hij daar problemen mee had. Na de training heeft Ethan zijn welgemeende "excuses" aangeboden. Door zijn charmes had Ariel het hem vergeven, en bij beide ontstond er vuur. Ariel, de koppige vrouw die ze is, heeft een flinke tijd volgehouden dat ze niets met Ethan temaken wilde hebben, tot op een middag Ethan er klaar mee was. Hij had Roi op Sheba afgestuurt, voor afleiding en Ethan heeft Ariel tegen de lockers aangedrukt en haar een zoen verkocht. Sinds dien hebben ze eigenlijk wel een relatie en zijn ze de KING&QUEEN van de school.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2018 - 21:39 ]


    - thank you for existing -

    Mag ik Vito Basso fc'en? ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik fc Colin Ford ^^


    Mhm?

    Oeps schreef:
    Ik fc Colin Ford ^^


    Thats hot ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Fallon       Valentina       Maajida


    ♔ STRENGHT does not come from physical capacity. It comes from an indomitable WILL♔


    ♔      Naam
    Fallon || "Descended from a ruler" || Irish
    Valentina || "Strength and Health" || Latin
    Maajida || "Glorious and Powerful" || Arabic


    ♔      Leeftijd
    Negentien jaar || 12 juni || Tweelingen ||


    ♔      Spirit Animal
    Tijger Hida


    She is a QUEEN, her soul is ROYALTY ♔

    ♔      Geschiedenis
    text


    ♔      Familie
    text



    ♔ Time to build my EMPIRE♔


    ♔      Innerlijk
    text


    ♔      Uiterlijk
    fc Shay Mitchell


    ♔ Your comfort zone will KILL you

    ♔      Vakken
    text


    ♔      Jaar
    text


    ♔      Extra's
    text



    ♔ I’m an ODD combination of really sweet and don’t mess with me








    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 14:48 ]


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Necessity schreef:
    Mag ik Vito Basso fc'en? ^^

    nou amber, doe mij deze maar :'D


    - thank you for existing -

    @Amber/Luca ik heb even nagedacht en op zich vind ik het net zo leuk om een jongen te spelen. Dus als Amber het goed vindt mag jij de laatste dame van mij overnemen, Luca, en dan neem ik een jongen (met als Spirit Animal the Giant Panda ipv Polar Bear).


    I just caught the wave in your eyes