• Het valt me altijd op hoe 'weinig' mensen op Q zeker zijn van een kinderwens, maar nu wil ik graag eens echt cijfers zien! :Y)
    Dus, wil jij kinderen?

    Argumenteren mag hieronder. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yeps ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, het liefst twee, als het even kan haha. ^^

    Jaaa, ik wil kinderen!
    Moet ik eerst nog iemand vinden tho (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Voor nu heb ik nog alles behalve rammelende eierstokken en ik kan me ook niet heel goed indenken dat hier snel verandering in zal komen. Wellicht dat de Lotte over vijf of tien jaar hier heel anders over denkt, want dat kan en vind ik prima, maar ik zie mezelf op het moment van spreken nog altijd eerder zonder kinderen dan met. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2018 - 16:16 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik twijfel nog. Als ik er een zou nemen, zou het wel maar eentje zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja, maar ik denk dat ik 1 genoeg vind. Mede omdat alles zo enorm duur is en ook niet goedkoper gaat worden. Wil dolgraag moeder worden maar wil mijn kind ook wel 'alles' kunnen bieden zonder al te veel stress :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tad schreef:
    Voor nu heb ik nog alles behalve rammelende eierstokken en ik kan me ook niet heel goed indenken dat hier snel verandering in zal komen. Wellicht dat de Lotte over vijf of tien jaar hier heel anders over denkt, want dat kan en vind ik prima, maar ik zie mezelf op het moment van spreken nog altijd eerder zonder kinderen dan met. :Y)


    Precies dit haha.


    El Diablo.

    Op een dag? Zeker. De komende tien jaar? Absoluut niet (‘:

    [ bericht aangepast op 10 maart 2018 - 16:34 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Vind het een lastige. Ik heb een vrij negatief wereldbeeld en ik zie het de komende decennia allemaal niet beter worden wat betreft milieu, samenleving, overbevolking etc. Ook kan ik mezelf echt niet zien met een kind haha. Maar hey, wie weet.


    ars moriendi

    Ik denk het niet.
    Ten eerste wordt dat een lastige opgave voor mij.
    Ten tweede heb ik mijn hele leven al een afkeer tegen kinderen gehad. Ik vind baby's totaal niet schattig, maar juist vreselijk. Ik wil ze niet vasthouden, ik wil ze niet horen en het liefst kijk ik er ook niet naar. Met kinderen kan ik niet echt goed omgaan, omdat ik geen idee heb hoe ik me bij ze moet gedragen. En al dat gepraat in een overdreven hoge stem tegen kleine kinderen vind ik om te kotsen.
    Iedereen hier verklaart me waarschijnlijk voor gek, hahaha :')

    [ bericht aangepast op 10 maart 2018 - 16:43 ]

    Nee, totaal niet. Als iemand die veel te bang is om te falen als ouder zijnde denk ik dat ik veel beter alleen af ben. Ook omdat ik een kleine haat richting kinderen heb. Ik ben natuurlijk pas 17 maar als ik kijk naar hoe ik zelf ben denk ik dat ik veel gelukkiger ben met (een partner en) wat dieren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja,het liefste 2. Ik ben dol op kinderen en ben dan ook 6 van de 7 dagen omringt door kinderen op het werk en scouting.
    Ik zou het liefste binnen nu en 10 jaar eigenlijk al wel voor mijn 25e het willen maar dan moet ik wel iemand vinden die dat ook wilt.
    Ik werk nu al 2 jaar inmiddels en een auto komt eraan en over uiterlijk twee jaar een eigen huisje ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zeer interessant om te onderzoeken op Q. Persoonlijk weet ik het nog niet. Ik schommel er een beetje tussen. Ik wil het van de ene kant niet echt omdat ik mijn leven niet wil voegen naar mijn baby/kind. Maar van de andere kant wil ik ook wel mijn oma-wijsheden doorgeven aan mijn kinderen. Maar als ik kinderen wil, wel meer dan 1. Ik denk dat dat gaat afhangen van de situatie en van mijn vriend uiteindelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, zeker weten!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Chilton schreef:
    Ik denk het niet.
    Ten eerste wordt dat een lastige opgave voor mij.
    Ten tweede heb ik mijn hele leven al een afkeer tegen kinderen gehad. Ik vind baby's totaal niet schattig, maar juist vreselijk. Ik wil ze niet vasthouden, ik wil ze niet horen en het liefst kijk ik er ook niet naar. Met kinderen kan ik niet echt goed omgaan, omdat ik geen idee heb hoe ik me bij ze moet gedragen. En al dat gepraat in een overdreven hoge stem tegen kleine kinderen vind ik om te kotsen.
    Iedereen hier verklaart me waarschijnlijk voor gek, hahaha :')

    Nope I don't. Ik ga hier grotendeels in mee. Zelfs zonder de denk. Ik wil geen kinderen punt andere lijn.
    Als ik ook bedenk in wel werkveld ik terecht ga komen, wil ik het nog minder. :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque