• Het valt me altijd op hoe 'weinig' mensen op Q zeker zijn van een kinderwens, maar nu wil ik graag eens echt cijfers zien! :Y)
    Dus, wil jij kinderen?

    Argumenteren mag hieronder. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zekers!


    -

    Ik wil er of maar één, of veel (5 ofzo). Eentje, omdat ik dan meer tijd voor mezelf heb en dat kindje echt alles kan geven qua aandacht, maar als ik er dan meer dan één geschonken krijg dan wil ik het wel goed doen. In dat geval zou ik een paar kindjes adopteren en hopen dat ik er zelf nog een paar krijg.
    Maar goed je weet nooit hoe het allemaal loopt, maar ik hoop dat mij een of meerdere kindjes gegund is.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ja, het liefste twee zodat ze met elkaar kunnen spelen, en dan ook een jongen en een meisje (the best of both worlds).

    Ik vind het trouwens wel heel leuk dat ik nu ja zeg, maar ik heb op 't moment echt een hekel aan kinderen en blijf het liefst bij ze uit de buurt. Maarja, je eigen kind is natuurlijk altijd anders!!!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Sinds ik tante ben wel, maar ik weet niet of dat een optie voor mij is omdat ik autisme heb.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zou graag meerdere willen, drie ofzo. Ik heb genoeg nameninspiratie voor een heel weeshuis, maar ik denk niet dat mijn baarmoeder dat trekt :')


    We were the forever that didn't last

    Skairipa schreef:
    Sinds ik tante ben wel, maar ik weet niet of dat een optie voor mij is omdat ik autisme heb.

    Mijn vader is licht autistisch en hij is echt een heel goede vader voor me. (Hier moet ik wel bij zeggen dat hij wel een beetje gevoelig is voor prikkels, maar niet dusdanig dat het hem in de weg zat met kleine kinderen - wat dat betreft was het dus wel echt heel licht.) Autisme hoeft je dus niet per se daarin te belemmeren, zolang je zelf weet waar je sterke en zwakkere kanten liggen en erop in kunt spelen.

    Ik weet het niet zo zeker. Als ik al een kind of meerdere kinderen zou willen, zou ik ze denk ik willen adopteren. En anders zie ik ook wel een meerwaarde in gewoon geen kids hebben.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Apocalyptic schreef:
    Vind het een lastige. Ik heb een vrij negatief wereldbeeld en ik zie het de komende decennia allemaal niet beter worden wat betreft milieu, samenleving, overbevolking etc. Ook kan ik mezelf echt niet zien met een kind haha. Maar hey, wie weet.


    This. Ik maak me zorgen over de wereld waar het kind dan op terecht komt. Ook ben ik bang te falen als ouder.


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel graag (2) kinderen later, maar ben wel bang voor de vrije tijd voor anderen en mezelf die dan voor een groot deel wegvalt. Ik wil alles geven voor mijn kinderen (wat ook zo hoort) en daar stop je veel tijd, moeite en energie in dan.


    Ik wil een tuin vol egels

    nope nope nope

    poepluiers, gegil en gekrijs, janken, snot, no thanks

    plus ik ben daar veel te ongeduldig voor. ik ga nu al uit mijn dak als mijn vriend iets laat rondslingeren, nou dan moet je zeker niet aan kinderen beginnen

    Even over het topic 'autisme', ik heb zelf ook autisme plus mijn vriend ook, dus we hebben geen idee hoe een kind er dan uit komt te zien. Ik heb momenteel al genoeg aan mezelf en ik kan dan zeker geen kind met zwaar autisme erbij hebben. In dat geval zou ik zeker genetisch onderzoek laten doen voordat we eraan beginnen

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 13:24 ]


    oi, suzy

    Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen wil, maar nu ik omringd ben door vrouwen met kinderen begin ik ze wel meer te waarderen :'). Eerst irriteerde ik me alleen maar aan ze en als er nu een kindje helemaal blij is om mij te zien, geeft dat wel een fijn gevoel :3

    Nee. :')

    Ik word wel de suikertante die de koters van anderen een dagje meeneemt naar de Efteling in mijn cabrio of zo, maar fulltime zou ik ze zeker weten verwaarlozen aangezien ik mentaal echt veel meer tijd voor mezelf nodig heb :/


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    oh jeez ja.
    het liefst twee of drie omdat het dan lekker gezellig is thuis terwijl we naar idk een of andere zoetsappige nieuwe disneyfilm kijken die tegen dan waarschijnlijk al via hologrammen gevormd wordt aaaah fun !!


    Heaven is a place that we all have

    Jaa ik en mijn vriend willen dolgraag kinderen samen en hebben het er regelmatig over. Maar we voelen ons zeker niet geroepen om binnenkort te beginnen, ik wil het liefst nog 4 jaar (of 7) doorstuderen, nog wat gewerkt hebben en dan tegen die tijd is het vroeg genoeg c:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 17:44 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik wil ontzettend graag kinderen. Eén van mijn grootste dromen is ook om moeder te worden. Het liefst zou ik graag 2 kinderen willen, maar als een derde kindje komt, is het ook zeker welkom. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb zeker geen kinderdroom, dus als het er niet aan komt zou dat zeker geen ramp zijn.
    Maar ik sta er wel voor open, ooit, mocht ik al mijn dromen hebben behaald (of dat ze nog behaald kunnen worden, met of zonder kind) en een goede partner gevonden hebben.

    Dus ik weet het nog niet c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]