• Het valt me altijd op hoe 'weinig' mensen op Q zeker zijn van een kinderwens, maar nu wil ik graag eens echt cijfers zien! :Y)
    Dus, wil jij kinderen?

    Argumenteren mag hieronder. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TaeTae schreef:
    Ja, het liefst twee, als het even kan haha. ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Mijn lijstje klikklik is wel erg toepasselijk hier trouwens lol


    oi, suzy

    Oh man, dat is een heel goede vraag. Het antwoord is eigenlijk ja, denk ik? En dan het liefst twee, want ik hoef geen heel dorp, maar ik houd van mijn zusje en ik zou me geen leven als enig kind kunnen voorstellen. Maarrrrr daar komt dan vervolgens wel bij dat zwangerschap een soort horrorconcept voor me is, en eigenlijk zou ik om meerdere redenen liever adopteren (wat het geheel al ingewikkelder maakt, lbr) en bovendien weet ik niet of ik kinderen in mijn eentje opvoeden echt zie zitten (of aan zou kunnen) (als dat überhaupt een optie zou zijn, want ik weet er weinig van, maar volgens mij maakt dat het adoptieproces nog honderd keer moeilijker tot vrijwel onmogelijk) maar tegelijkertijd heb ik ook geen idee op wat voor manier ik me een leven met een partner zou moeten of willen voorstellen, dus ja. Tja. Daarnaast heb ik ook op dit punt nog geen duidelijk carrièrepad voor ogen voor mezelf, en ik zou wel eerst willen zorgen dat ik de financiële middelen en hopelijk stabiliteit heb voordat ik aan dit soort dingen zou beginnen (waar ik mezelf sowieso nog te jong voor vind, trouwens). Voorlopig schuif ik het dus allemaal een beetje door naar dingen waar Inge van over vijf tot tien jaar nog eens serieus over mag gaan nadenken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet het niet... Ik hou totaal niet van kinderen, wil mijn slanke lichaam er niet voor opofferen en daarnaast ben ik gewoon enorm bang voor de bevalling en de zwangerschap zelf met alle klachten die erbij komen kijken. Ik vind momenteel mijn carrière en studie ook belangrijker dan een kind. Wellicht dat ik er ooit anders over denk, maar momenteel zie ik mezelf niet met een kind. Ik ben ook pas 22 jaar, dus nog genoeg tijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, maar heel misschien toch wel :') Ik heb altijd nee geroepen, maar nu denk ik dat ik het misschien ooit wel wil. Misschien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Absolutely. We zijn ermee bezig.(wbw)

    Hoewel ik moet toegeven dat ik een hekel heb aan baby's en het liefst de eerste twee jaar zou overslaan, maar dat gevoel verandert vast als het zo ver is. :'P (hoop ik toch echt)


    Every villain is a hero in his own mind.