• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind het heel erg gezellig om zo nu en dan met je te chatten. Jij bent altijd heel lief en sociaal, echt een super leuk persoon ben je!
    Oh ja, je nieuwe username is ook echt heel leuk.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 8:07 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jij komt over als een heel sociaal, grappig, blij en positief persoon. Ik denk dat jij leuk bent om mee op te trekken! (:

    Je profiel is echt heel erg leuk!

    Je username is erg mooi!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Een hele mooie username! Erg diep ook. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij geeft altijd hele leuke, lieve en oprechte complimentjes! Je lijkt me echt een super leuk iemand om te meeten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij bent zowel op Q als in het echt een vreselijk lief persoon :) Ik heb nog nooit een dag gehad waar ik niet met je kon lachen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick jij bent echt een toffe gast en ik vind het gwn gezellig om met je te praten!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Je bent gezellig, aardig, grappig en je Bitmoji is echt hilarisch. :')

    Jouw snaps zijn altijd leuk. Je hebt zo'n typisch selfiehoofd en elke keer als ik dat gezicht trek moet ik aan jou denken haha


    look at the stars, look how they shine for you;

    jouw konijnen zijn echt amazeballs Anna

    En jij ook ofc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty jij bent zo'n knappe meid en jouw snaps zijn echt leuk!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, jij bent ook zo knap. Het is dat ik niet gay ben, maar holy fuck *wenkbrauwwiebel*
    En je kat is leuk. De bezeten kat. Die ja. Goed verhaal.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Britt, ik blijf me er over verbazen hoe knap jij bent. Echt, op elke foto zie jij er goed uit.
    En daarnaast ben je ook nog eens hartstikke aardig en gezellig.
    Oh ja, je bent ook echt hilarisch. Ik ga iedere keer stuk om jou 'hey guurl...' Snaps. :')


    Too slow, oops. :b

    Anna, ik vind jou altijd zo ontzettend fancy en enthousiast! Je bent ook nog eens hartstikke gezellig en grappig.
    En daarnaast ben je ook nog eens heel lief. Echt, de laatste keer dat je me een compliment gaf (idk volgens mij was dat in het 'Post een foto van jezelf'-topic), dat waardeer ik heel erg. Geen idee waarom precies, maar dat deed me wel wat. Bedankt daarvoor!
    En je Snaps zijn gewoon hilarisch. :')

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 20:39 ]

    Britt, jij bent echt een super lief en hulpvol persoon. Gewoon heerlijk om met elkaar te chatten, eigenlijk wel bijna dagelijks. Je bent super vrolijk en humor vol, altijd kan ik wel lachen om je droge antwoorden en prachtige gifjes :')
    Jij bent echt een prachtig persoon, innerlijk en uiterlijk ^.^



    Driedubbele post, wauw^

    Frederick, jij bent echt een heel aardig en lief persoon! Gewoon een hele gezellige gesprekspartner. Je hebt ook altijd hele leuke berichtjes, ik weet wel zeker dat jij echt een super leuk mens bent!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 20:40 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.