• Ik ben de laatste maanden en 'afwezig' op Q.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Nou, vooral heel rustig


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    dag 342834: nog steeds dood


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Best oké. Het forum en de chat zijn een beetje stil vandaag... jammer.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Eventjes geleden was Q. best wel actief, maar ik denk dat de maanden maart-mei voor heel veel mensen erg druk zijn dus nu is het weer wat rustiger. (:


    The soul needs autumn.

    ik ben heel erg inactief en volgens mij is het op heel Q echt superrustig xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nogal uitgestorven naar mijn idee...

    Ja, ja, het is rustig. Oud nieuws mensen. Come on, make something of it instead of whining! Het is nu eenmaal examentijd voor veel mensen en dan is het extra rustig hier. (typing) Maak topics aan, spam gastenboeken, promoot alles waar je trots op bent. Breng zelf leven in de brouwerij (headbang)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 17:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Vergeleken met vroeger?
    Morsdood.><


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Maar vergeleken met eerder wordt het toch soortvan minder morsdood, go random topics✨


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Jongens kunnen we een keer ophouden met zeuren? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben er bijgekomen


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Plunkett schreef:
    Jongens kunnen we een keer ophouden met zeuren? :')


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zit nog maar een paar maanden op Q, dus ik weet het niet precies. Naar mijn gevoel wel goed


    Verander je niet door wat mensen van je zeggen

    Zeg, je bent er ook zelf bij. Als jij topics opent zijn er meer topics. Doet niemand dit, ja dan is het inderdaad dood. Go making topics!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Zeg, je bent er ook zelf bij. Als jij topics opent zijn er meer topics. Doet niemand dit, ja dan is het inderdaad dood. Go making topics!


    Ze maakte dit topic haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)