• ارواح نخبگان

    Elite Spirits


                حیوان روح


    Het spreekt dus voor zich dat je een indrukwekkende metgezel moet hebben om toegelaten te worden. We hebben het over een erg speciale band tussen mens en dier, waarbij karaktertrekken van het dier sterk terug komen bij die zijn eigenaar. Om een paar voorbeelden te noemen; iemand met een raaf zal nieuwsgierig zijn, onbeschaamd en het niet te nauw met de regeltjes nemen. Ze blijken vaak dievigen te zijn en hebben een wat duistere uitstraling. Iemand met een pauw zal veel geven om uiterlijk, behoorlijk ijdel zijn en iets hooghartigs en koninklijks over zich heen hebben. Mensen met Duitse herders worden vak dienders, poedels vind je veel in de modewereld en windhonden doen het goed op het WK sprinten. Reptielen zijn wat kille, koelbloedige mensen met een scherpe tong en katachtigen worden aanbeden en op hun wenken bediend. Research dus goed, denk er goed over na en zorg dat je Spirit Animal en je Personage goed overeen komen. Je Spirit Animal zelf is gewoon van vlees en bloed en vertoont vaak meer superieure kenmerken dan een normaal dier van zijn soort. Zo kan het dier groter zijn, andere kleuren hebben, een scherper contrast, dikkere vacht, grotere vleugels of een helderdere oogkleur. Wees hier echter subtiel mee en ga niet van alles wat doen, zodat we straks paarse leeuwen met gele ogen hebben lopen waarvan de schofthoogte die van een paard kan meten. De dieren zullen niet beïnvloed worden door het weer, zo zal een sneeuwuil bijvoorbeeld echt geen problemen hebben op de zonnige locatie van de school. Ze hebben wel eten en drinken nodig, kunnen gevoelig zijn voor elkaar (zowel in de zin van soortgenoten in machtsverband, als soortgenoten van het andere geslacht, als een leeuw die een zebra er best smakelijk uit vind zien) en kunnen ziek worden.



                مدرسه


    Je moet het gebouw zien als een groot vierkant waaruit het midden is weggenomen. In dit midden bevind zich namelijk een enorme binnenplaats in de vorm van een tuin met Indische uitstraling. De tuin is vanuit zo'n beetje iedere hoek te bereiken, aangezien het gebouw aan die kant praktisch open is gewerkt. Het weer is er altijd perfect dus ramen zijn niet nodig. Het is een dure school met een even duur gebouw en interieur. Denk aan wit gesteente, enorme hallen, veel opgepoetst marmer, kroonluchters, balustraden, trappen met lopers, luxe zitkamers, kleine halletjes en terrasjes en aan het oog onttrokken patio's. De hele sfeer moet een beetje buitenlands/Indisch zijn. Zoals eerder genoemd is het weer eigenlijk altijd goed, wat zwemmen in een van de vele zwembaden altijd mogelijk maakt. Er is eveneens een bibliotheek, fitnessruimte en balzaal. Verder heeft iedere leerling zijn of haar eigen uit marmer opgetrokken slaapvertrek, inclusief badkamer met bad en adembenemend uitzicht over de aanliggende zee of aanliggende binnentuin. Er zijn twee verdiepingen waarop je kamer zich kan bevinden. De dames vertrekken bevinden zich op de eerste verdieping en die van de heren op de tweede.


                نقش ها

    » Avalanche Olwen
    » Diana Adara
    » Kali Naamit
    » Ariel Verdivane
    » Esmeray Kaul
    » Fallon Maajida
    » Isabella Santiago

    » Ethan Hunter
    » Valente Silvano
    » Raiden Rozalez
    » Amon Maruto
    » Jedediah Wilmington
    » Espen Hamlyn
    » Astor Fowler
    » Maximilien Blanc
    » Snow Leopard
    » Wolf
    » Black Panther
    » Lioness
    » King Cobra
    » Tigress
    » Kodiak Bear

    » Lion
    » Jackal
    » Sea Eagle
    » Raven
    » Fox
    » Giant Panda
    » Peregrine
    » Snow Leopard
    » Cunning
    » Sombre
    » Limnaden
    » Sacrilege
    » Sprouse
    » Aerial
    » IrisWestAllen

    » Sombre
    » Necessity
    » Blinder
    » Cunning
    » Oeps
    » Warfare
    » Plunkett
    » Wheeler
    » 1.4
    » 1.1
    » 1.5
    » 1.4
    » 1.4
    » 1.2
    » 1.6

    » 1.2
    » 1.5
    » 1.6
    » 1.6
    » 1.5
    » 1.3
    » 1.5
    » 1.6



    بسیار سرگرم کننده در طول بازی

    Heel veel plezier tijdens deze RPG

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 12:51 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep


    Ethan Leonard 'leo' Hunter


    Leo- outfit - zitkamer - Esmeray & Astor

          'Je kent hier nog niemand, denk ik?' vroeg ik de jongen die zijn vogel aan het strelen was. Hij keek mijn kant op en wierp ook een korte blik op Roi. Mijn vingers pingelde op de leuning van de bank en nieuwsgierig keek ik de jongen aan.
          'Nee,' spak hij. 'Ik ben vandaag aangekomen en heb naast jullie nog niemand gesproken.' vervolgde Astor. Begrijpend knikte ik mijn hoofd. Hij heeft geluk dat hij mij treft voor hij andere leerlingen tegen was gekomen, anders had hij waarschijnlijk verkeerde dingen over mij gehoord. De meeste leerlingen hebben een oppervlakkige mening over mij klaar liggen, maar ze hebben nooit moeite gedaan om hun mening te bevestigen bij mij. Ze lopen meestal met een pokerface en een strakke lijn langs me heen, alsof ik ze iets aan zou doen. Je gaat daar toch niet je energie niet aan verspillen.
          'De meeste leerlingen zijn niet zo interessant,' vertelde ik Astor. In mijn ooghoek zag ik de oren van Roi bewegen, waardoor ik meteen om keek. In de deuropening zag ik een prachtige dame staan, Esmeray. Ze stapte de kamer binnen en begroette ons met een korte 'Hallo!'.
          'Goedemorgen schoonheid,' knipoogde ik haar kant op. Ze liep langs zowel mij als Astor heen en nam plaats op een bank. Esmeray was een van de weinige dames die me liet opstaan en zichzelf niet compleet voor mijn voeten gooide. Met een zucht stond ik op en liep ik haar kant op om haar een begroetende kus op haar wang te drukken. Meteen liep ik terug naar de bank en plofte ik weer neer.
          'Astor, dit is Esmeray... Esmeray, dit is Astor, hij is nieuw.' Natuurlijk stelde ik de twee even aan elkaar voor. Esmeray was niet zo van de vreemde mensen, dus zo ging het net iets makkelijker. Bij het vertellen gebaarde ik met mijn handen naar de dame en de heer.
          'Hoe was je vakantie? Heeft Aurora nog een mooi nieuw velletje gekregen?' vroeg ik duidend op de gigantische slang die altijd achter haar aan ging.



    - thank you for existing -




    MAXIMILIEN ACHILLE BLANC

    Douchebag || Hallway || Hadès || With Valente & Ciro





    “Oh nee, nu word ik echt bang,” was Vals sarcastische antwoord geweest op mijn weerzingwekkende waarschuwing. “Zolang er geen datum is, zit je nog relatief veilig toch?” Zei Val waardoor ik mijn beste vriend weer aankeek. “En voorlopig zit je nog veilig hier. ‘Helaas’ moet ook zij wel toegeven dat je schoolcarrière zéér belangrijk is en dat je toch écht niet wat tijd kan missen van die ‘zeer belangrijke’ lessen om haar te ontmoeten, nietwaar?” zei woorden deden me even geamuseerd zuchten. "Dat doe ik maar voor de schijn weet je, stiekem ben ik een genie." zei ik poeslief al was dit natuurlijk compleet tegenstellend met het feit dat ik amper Argentinië op de kaart aan zou kunnen duiden of iets dergelijks.
    Val sloeg lachend zijn arm over mijn schouder heen “De belangrijkste dingen weet je dus al,” grinnikte hij waardoor ik een stille "yes" gebaarde. Hadés en Ciro
    waren eigenlijk echt een mooie representatie vna ik en Val, stoeimaatjes, uitdagen en de beste vrienden van elkaar zijn eigenlijk. “Hmm, ja, ik zie wel potentieel, Met het juiste kapsel en misschien wat verf denk ik dat hij een goede guanaco zou maken.” Zei Val lachen " een Guanwatte??" vroeg ik mijn beste vriend verbaasd al had ik niet veel tijd want ik moest Valente van Hadés redden. De grote kat prong knorrig in mijn armen en snauwde even naar Val waarna hij mijn wang even likte. Vreemde kat. "Nou nou is goed, geen guacamole voor Hadés maar zodra we een andere sneeuwluipaard vinden, dan smeren we hem." zei ik tegen Hadés waarna ik me weer naar Val richtte. "Ik ben benieuwd of er veel nieuwe mensen zijn."



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kali Luna Naamit
    ☽      Black Panther – Garden – With Avalanche      ☾



          Avalanche steekt haar hand uitnodigend uit en die neem ik dan ook graag aan om overeind te komen. Nihar komt ook overeind aanvoelend dat we hier weg gaan en schud het gras van zich af. Ik rek me even uit om mijn spieren weer los te maken en loop daarna verder de tuin in.
          ‘Het is nog lekker weer, dus zal ik je eerst de plek laten zien waar de buitenlessen worden gegeven?’ vraag ik Avalanche.
          Achter me hoor ik Rasul kraaien en werp een blik naar achter, waardoor ik Amon een aanloopje zie nemen en in de boom zie belanden. Ik tik Avalanche aan en wijs naar de twee jongens.
          ‘De jongen naast Jax is Amon. De raaf waar je net naar vroeg is van hem,’ leg ik haar uit. Ik had wel meegekregen dat ze het er met Jax over had, maar had niet de moeite genomen me er mee te bemoeien.
          ‘Amon is de zoon van Artemis Maruto, het schoolhoofd,’ vertel ik haar verder. Ik weet eigenlijk verder niks over Amon, ik merk wel dat hij vaak te vinden is bij Ethan maar ik heb niet het idee dat ze echt vrienden zijn.
          Ik voel een lichte duw tegen mijn been en zie dat Nihar dichter tegen me aan is komen lopen. Mijn hand leg ik op zijn kop en kriebel hem even achter zijn oor. Nu zijn doel is bereikt gaat hij weer achter me lopen.
          Toen ik hier het eerst op school kwam vond ik het vervelend om niemand te kennen dus leek het me handig om Avalanche al wat namen te geven.
          ‘De Reuzenpanda, Umi, hoort bij Espen de jongen die er naast zit en het meisje bij Espen is Diana met haar Wolf Ferox,’ wijs ik naar een boom verderop.
          ‘Dat is Thorell met zijn Tarantula, Arachnida en daar heb je Adahy met haar Eland, Cervidae,’ zeg ik om me heen kijkend. Het is druk in de tuinen en ik zie veel nieuwelingen maar toch zijn er ook heel wat bekenden. Ik zie Ariël en Raiden ook zitten maar die zitten nog op zo’n afstand dat ik het straks wel aan haar uitleg.
          ‘Dus,’ lach ik naar Avalanche.
          ‘Ik weet nu dat je uit Rusland komt, maar verder nog niks,’ zeg ik tegen haar.
          ‘Heb je broers of zussen?’ vraag ik nieuwsgierig.



    ☽      Everyone You Will Ever Meet Knows Something You Don’t      ☾

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 21:04 ]


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    MT!


    I have seen my own sun darkened

          A V A L A N C H E      L U M I      O L W E N     


    непревзойденная красота и необыкновенная тайна





          Avalanche werpt nog een blik achterom naar de jongens in de boom na het horen van Kali haar uitleg over deze Amon. De zwartharige jongen kijkt net op dat moment in hun richting en ziet haar blik, waarop ze een niet anders dan speels te noemen knipoog krijgt toegeworpen. Ava krijgt een lichte blos op haar wangen en kijkt snel weer voor zich, niet wetende hoe anders te reageren. Ondertussen wijst Kali nog wat andere mensen aan en hoewel deze mensen een stuk indrukwekkendere dieren naast zich hebben dan een raaf, blijven haar gedachten juist bij deze onverwachte verschijning binnen een 'Elite' school.
          'Vat dit niet verkeerd op zoals Jax, want zo werken mijn gedachten werkelijk niet, maar het is wel zoals de wereld in elkaar steekt. Is Amon enkel toegelaten vanwege het feit dat hij de zoon is van het schoolhoofd? Geeft zijn vader hem een voorkeursbehandeling?' vraagt ze nieuwsgierig, hopende dat Kali haar straks niet ziet als een snobistisch persoon met voorkeur voor daadwerkelijke eliten.
          Haar vader spoort haar al haar hele leven aan om wel zo'n persoon te zijn en heeft niets dan dat voorbeeld gegeven. Juist daarom heeft Avalanche een afkeer opgebouwd tegenover zulke ouderwetse gedachtegangen. Haar nieuwsgierigheid is echter een doorn in het oog, zelfs al wil ze Kali niet het verkeerde idee geven.
          Zephyr struint met lange passen achter hen aan en houdt Nihar met een speelse twinkeling in haar ogen in de gaten. Haar blauwe ogen verlaten de panter enkel om zo nu en dan de omgeving even op te nemen, maar de nihilste afwijkende beweging van Nihar roept de aandacht terug. Avalanche is blij dat Sephyr zich duidelijk vermaakt.

    Snow Leopard Zephyr      ❅      Gardens      ❅      Met Kali      ❅

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 13:22 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep




    VALENTE SILVANO
    20 – Jackal, Ciro – With Max and Hadès

    When the lion strikes, the jackal profits.




    "Dat doe ik maar voor de schijn weet je, stiekem ben ik een genie,” was Max’ antwoord.
    “Zo stiekem dat je het zelf ook niet weet?” vroeg Val hem onschuldig. Sorry, maar hij maakte het Val ook wel erg makkelijk. Natuurlijk wist Max echt wel dat Val er geen woord van meende. Er was geen haar op zijn hoofd dat eraan dacht.
    “Een Guanwatte?” was het vervolg op zijn woorden, maar antwoorden ging niet gezien Hadès de tegenaanval had ingezet. Gelukkig voor Val had hij er goed aan gedaan om Max als menselijk schild te gebruiken, waardoor Hadès alleen in Max’ armen sprong en niet tegen Val.
    “Nou nou is goed, geen guacamole voor Hadès maar zodra we een andere sneeuwluipaard vinden, dan smeren we hem,” suste Max zijn spirit animal. Val bleef op een veilige afstand staan en hees Ciro wat beter op zijn arm zodat zijn gewicht beter verdeeld werd. Hij kriebelde Ciro achter zijn oren, die als antwoord een poging deed om Val recht in zijn gezicht te likken. Lachend duwde Val Ciro’s kop buiten bereik.
    “Ik ben benieuwd of er veel nieuwe mensen zijn.”
    “Dat wilde ik net onderzoeken toen ik gestoord werd door een zeker iemand met zijn sneeuwluipaard,” antwoordde Val. “De nieuwe eerstejaars zijn er natuurlijk, maar ik heb gehoord dat er ook in ons jaar nog een aantal nieuwelingen bij gekomen zijn. Ik was net op weg om eens te onderzoeken wie dat zijn.” Het gebeurde niet vaak dat in het laatstejaar nog een flinke groep instroomde, maar Val had in de korte tijd dat hij hier nu was al van meerdere nieuwelingen gehoord, en hij was net van plan geweest om eens te onderzoeken of de verhalen klopten, of dat het gewoon eerstejaars waren die iets ouder leken dan ze daadwerkelijk waren. Die bijvoorbeeld niet doodsbang leken omdat ze ineens hier waren in plaats van veilig thuis en van wie het net leek alsof ze wel enig idee hadden wat ze hier deden. Driekwart van de nieuwe eerstejaars kon je daaraan eruit pikken. Natuurlijk waren er ook wat zelfverzekerde eerstejaars en ieder jaar ging dan het gerucht rond dat ze uit een ander jaar kwamen. Het was inmiddels een soort sport geworden voor Val om zo snel mogelijk uit te zoeken wie in welk jaar kwam met welk spirit animal.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    astor fowler jr



    The wing of the falcon brings him to the King,
    the wing of the crow brings him to the cemetery.


    'De meeste leerlingen zijn niet zo interessant,' vertelt hij me en ik knik.
          'Dat verbaast me niet,' merk ik op. Voor we ons gesprek voort kunnen zetten, gaat de deur open en stapt er een toch wel knap meisje binnen. Ze begroet ons slechts even, maar doet verder geen moeite om haar hand überhaupt naar me uit te steken. Ik kan eerlijk zeggen dat dit toch wel een zekere deuk in mijn ego slaat, maar ik houd mijn gezicht in een pokerface terwijl ik haar bekijk. Ethan staat op en begroet haar dan. Esmeray heet ze dus.
          'Esmeray, dit is Astor, hij is nieuw.' Goh. Speaking about the obvious. Toch houd ik wijselijk mijn mond en kort steek ik mijn hand naar haar op.
          'Hé,' zeg ik, maar in tegenstelling tot Ethan kom ik niet overeind om haar hand te schudden, laat staan een kus op haar wang te drukken. Als zij geen moeite doet mij te leren kennen, zal ik die houding met net zo'n afstandelijkheid beantwoorden. Haar enorme slang — het is een prachtig beest, maar ik ben er geen fan van — volgt het meisje en laat haar ogen meermalen over Kelila heen glijden. De vogel voelt zich meteen weer ongemakkelijk en ze slaat haar vleugels uit en zet zich dan af van de bank, waarna ze zich met enkele krachtige vleugelslagen al meters in de lucht weet te werken. Hoewel ze niet al te veel ruimte heeft hier binnen, lijkt ze het prettiger te vinden dan om stil te blijven zitten. Vanaf de grond, weet ze, kan die slang haar niks doen. Op die manier kan zij ook alles veel beter in de gaten houden. Vanaf grote hoogte kan zij nog een muis zien rondsnuffelen, dus zo'n enorme slang is geen probleem.


    20 — slechtvalk Kelila — Ethan (Roi) & Esmeray (Aurora) — zitkamer




    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gwyneira Zuria Cardew

    “To appreaciate the beauty of a snowflake,
                it is necessary to stand out in the cold.”



    Polar Bear ❄ Garden ❄ w. Jax & Amon ❄ Outfit

          Ik gaf geen kik. Deed helemaal niets, nooit gedaan ook. Zo stak ik niet in elkaar. Wanneer mijn moeder me mee gedeeld had dat ik naar een speciale school zou gaan, knipperde ik alleen maar stompzinnig met mijn blauwe kijkers. De opluchting die in die van haar te zien was, liet me koud.
          De enige die ervan ondersteboven leek was Stellan. Gefrustreerd had hij constant lopen brullen, iets wat ik wel had willen doen – al had ik geen idee hoe. Mijn emoties had ik zo lang verstopt onder een dikke laag ijs dat ik niet meer wist hoe ik ze tevoorschijn moest halen.
          Nu liep ik met mijn armen voor mijn borst gekruist door de tuinen. Het klimaat hier was heel anders dan ik gewend was – vandaar dat ik voor het eerst in korte mouwen rondloop. Een loom briesje speelde met mijn haar en mijn mag verkrampte kort door de afwezigheid van Stellan. Ik begreep best dat hij ook wat tijd voor hem zelf wilde. Hij kon natuurlijk niet constant achter mij aanlopen.
          Plots werd mijn aandacht getrokken door een – nee, drie misschien 4? – silhouetten in een boom. Ik fronste mijn wenkbrauwen terwijl ik langzaam naar de desbetreffende boom toeliep. “Wat...?” begon ik zachtjes mompelend toen ik mijn ogen op de twee jongens richtte. “zijn jullie aan het doen?” vervolgde ik – ditmaal iets harder.

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 13:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    J A X
    I meant to behave, but there were too many other options.

    Hij kijkt een beetje toe hoe de meisjes elkaar wat beter leren kennen en uiteindelijk opstaan. Jax hoort hoe zijn naam nog wel eens valt, maar besluit om het allemaal te negeren. Hij neemt een minuutje of twee, daar in die boom, om alles weer wat helder te krijgen. Niet zo gemakkelijk met wat hij op heeft, maar Jax is al erger gewend en de plons van daarvoor was wel erg fris geweest. Bear zit naast hem, schijnbaar op haar gemakje, en kijkt hem nieuwsgierig aan. Ze voelt dan misschien wel zijn pijn en kwelling, maar ze begrijpt het niet. Niet echt. Hijzelf misschien ook wel niet.
          "Frank en Frey," hoort hij Amon naast zich. Jax had wel gezien en gemerkt hoe de andere jongen de boom in kroop, maar had er niet meteen op gereageerd. Hij hield zichzelf en Bear wel even vast toen de tak wat mee boog, maar dat was het dan ook. Jax snoof even, maar grijnsde daarna wel. Ze waren geen dikke vrienden, Amon en hij, maar ze zaten in hetzelfde schuitje en Jax genoot van de gesprekken.
          "Ik weet dat ik een hond ben, maar je hoeft het nu niet zo in mijn gezicht te duwen," antwoordde hij quasi-verontwaardigd. Bear kroop over zijn schoot en duwde haar neusje even tegen Amons wang ter begroeting. Haar lange, dikke staart zwiepte hierbij in het rond, waardoor Razul even kraaiend opsprong om niet geraakt te worden. Bear negeerde het, net zoals Jax de helft van wat er om hem heen gebeurde, negeerde.
          "...zijn jullie aan het doen?" hoorde hij plots onder hen. Hij draaide zijn hoofd naar het meisje toe en grijnsde. Hij kende haar niet en zag geen dier in de buurt dat van haar kon zijn. Ze zag er leuk uit, dat kon hij niet ontkennen.
          "Eitjes leggen, wat anders?"

    Bear (vos) - outfit - Met Amon & Gwyneira - Tuin - 20 jaar

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 19:28 ]


    Mhm?


    I'm not a thief. I'm just really good at acquiring things that aren't mine.


          'Ik weet dat ik een hond ben, maar je hoeft het nu niet zo in mijn gezicht te duwen,' zegt Jax op gemaakt beledigde toon, waarop Amon zijn grijns enkel verbreed. De natte neus van Bear tegen zijn wang is niets nieuws en hij geeft het dier een snelle aai, alvorens zijn oog op Rasul te laten vallen. Deze keek naar hem terug met scherpte in zijn kraaloogjes en Amon haalt nonchalant zijn schouders op, alsof hij daadwerkelijk goedkeuring nodig heeft van zijn vogel om begroet te worden door andere Spirits.
          'I quite like dogs. Loyal little beasts,' peinst Amon op zijn beurt gemaakt. 'Zie het als een compliment.' Waarop hij Jax op zijn hoofd klopt als om te zeggen; good boy. Amon vind Jax aardig en dat is vrij verhelderen, aangezien hij niet bepaald is gemaakt om anderen aardig te vinden. De jongen is echter no nonsens nuchter en heeft een gecompliceerd leven. Amon houdt van gecompliceerd.
          'Wat zijn jullie aan het doen?' klinkt het van beneden hen, vlak nadat Rasul waarschuwend kraait en zijn veren poft om Amon zijn aandacht te krijgen. Amon herkent de stem, o hij herkent hem maar al te goed. Over gecompliceerd gesproken. Zonder twijfeling werpt hij zijn lichaam achterover, benen stevig om de tak gehaakt en handen er naast om zichzelf vooral niet te gronde te laten storten. De wereld tuimelt op de kop terwijl hij ondersteboven aan de tak komt te hangen en zichzelf oog in oog brengt met Gwyneira, wie hij ook standvastig bij haar volledige naam noemt in de hoop dat het haar irriteert.
          'Als we daar onze Gwyneira en Stellan niet hebben,' uit hij op treiterende toon, zijn scheve grijns intact ondanks de misschien misplaatste misnoegen die hij stiekem met zich mee draagt tegenover haar. 'Kijk Jax, de inspiratie van Golden Compass is hier. We zitten in een boom, Gwyneira, waar lijkt het op?'


    Raven › Tree in the Gardens › Jax&Bear › Outfit

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 12:45 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep





    MAXIMILIEN ACHILLE BLANC

    Douchebag || Hallway || Hadès || With Valente & Ciro




    “Zo stiekem dat je het zelf ook niet weet?” vroeg Val me onschuldig waardoor ik even mijn neus naar hem optrok als een 'jaja' waarna ik even naar de baby in mijn armen keek, we leken net twee vaders die hun babies moesten kalmeren. Ik lachtte even bij Ciro's mislukte poging om Val af te lebberen, was ik even blij dat Hadés dat niet bij mij deed. Ik herinnerde me nog goed hoe mijn vaders sneeuwluipaard mij en Hades bij haar trokken zodat ze ons goed kon kruisen. Ze lukte zo onze lokken de lucht in waardoor het leek alsof we iets te veel stylinggel gebruikten. De gedachte eraan liet me ergens wel heimwee hebben. Dit was mijn tweede thuis en over een klein jaar zou ik deze plek moeten verlaten. Alleen al het idee dat ik Val niet iedere dag zou gaan zien deed me bijna sip kijken, al wist Hadés me genoeg af te luiden door zijn pluizige kop in mijn gezicht te wrijven.
    Bij mijn opmerking over mijn niewsgierigheid keek Val me weer aan. “Dat wilde ik net onderzoeken toen ik gestoord werd door een zeker iemand met zijn sneeuwluipaard,” Als een soort gespeeld antwoord keek ik vluchtig om me heen. "Oh god wat verschrikkelijk, Wie?" eens mijn blik weer op Val en Ciro viel wist ik breed te grijnsen en ook Hadés keek even ondeugend. "Aaah " vervolgde ik plagend “De nieuwe eerstejaars zijn er natuurlijk, maar ik heb gehoord dat er ook in ons jaar nog een aantal nieuwelingen bij gekomen zijn. Ik was net op weg om eens te onderzoeken wie dat zijn.” Met een simpele worp gooide ik Hadés weer op de grond, waar hij op zijn vier poten belande, Hadés wist wel dat ik hem nooit langer dan 5 minuten draagde dus he had it coming. "Laten we samen eens rondkijkan, mon Ami." zei ik met een elleboogstootje, waarna ik alvast al voorop wandelde. Hadés leek zijn energie ook terug te hebben en spurte enkele meters voor ons uit, richitng de tuinen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kali Luna Naamit
    ☽      Black Panther – Garden – With Avalanche      ☾



          Antwoord op mijn gestelde vraag krijg ik niet, Avalanche haar gedachten zijn duidelijk nog ergens anders.
          ‘Vat dit niet verkeerd op zoals Jax, want zo werken mijn gedachten werkelijk niet, maar het is wel zoals de wereld in elkaar steekt,’ begint Avalanche. Vragend kijk ik haar aan.
          ‘Is Amon enkel toegelaten vanwege het feit dat hij de zoon is van het schoolhoofd? Geeft zijn vader hem een voorkeursbehandeling?’ vraagt ze nieuwsgierig.
          ‘Eerlijk, ik weet niet zoveel over Amon,’ zeg ik. Dezelfde vraag heeft bij mij ook al is door mijn hoofd gefladderd, maar ik zie Amon nooit in de buurt van zijn vader.
          ‘Misschien meer een kwestie van dat het makkelijk was?’ zeg ik schouderophalend.
          Een schelle fluit trekt mijn aandacht, deze herken ik dan ook wel en mijn ogen schieten omhoog. Net snel genoeg om Nephele van richting te zien veranderen om te verdwijnen achter de heuvels.
          Dit is toch wel de reden dat ik er van hou om weer terug te zijn op school. Iedereen heeft zijn eigen manieren en trekjes om te communiceren met hun Spirits. Heerlijk om dat te observeren. De stilte thuis vind ik maar niks, ik ben veel liever hier.
          Uit mijn ooghoek zie ik Hadès uit de school komen spurten. Mijn elleboog raakt even licht die van Avalanche zodat ik haar aandacht weer heb. Mijn blik gaat nu volledig naar Hadès en ik ga ervan uit dat Avalanche die blik volgt.
          ‘Kijk, dat is Hadès, ook een sneeuwluipaard!’ zeg ik enthousiast. Hadès is van Maximilien, ik had nooit echt gepraat met Maximilien dus ook nooit iets kunnen vragen over Hadès. Vandaar mijn intresse in Zephyr aan het begin van de dag, eindelijk geen informatie uit boeken.
          'Je bent dus niet de enige met zo'n prachtig dier,' lach ik haar toe.



    ☽      You Will Not Heal By Going Back To What Broke You      ☾


    Salty eyelashes and the endless Ocean

          A V A L A N C H E      L U M I      O L W E N     


    непревзойденная красота и необыкновенная тайна





          'Misschien meer een kwestie van dat het makkelijk was?' oppert Kali bedachtzaam, en dit raadsel zal duidelijk nog even onbeantwoord blijven. Ondanks dat Kali duidelijk op de hoogte is van de namen van zowel mensen als Spirits, krijgt Avalanche niet de vibe dat het meisje erg veel met de anderen om gaat. Misschien een einzelgänger, zoals veel katachtigen dat vaak zijn.
          'Dus, ik weet nu dat je uit Rusland komt, maar verder nog niks,’ zegt Kali. 'Heb je broers of zussen?’ En enkel het idee van Forst brengt al een glimlach rond Ava haar lippen. Ze is gek op haar broer en ze kan niet wachten tot Kali hem kan ontmoeten.
          'Ik heb een broer, Frost. We zijn hier samen voor het eerste jaar en zouden de school verkennen, enkel kon ik hem niet meer vinden. We komen hem vanzelf een keer tegen, hij vind je vast aardig!' verkondigt ze blij, haar Russische accent versterkt wanneer ze sneller gaat praten uit enthousiasme. 'En jij, Kali. Heb jij broers of zussen?'
          Maar Kali stoot haar aan met haar elleboog en is duidelijk afgeleid. Ze wijst naar iets wat Avalanche uit haar ooghoeken ziet bewegen en Ava volgt haar wijsrichting om een overduidelijk sneeuwluipaard te spotten.
          ‘Kijk, dat is Hadès, ook een sneeuwluipaard! Je bent dus niet de enige met zo'n prachtig dier,' verkondigt Kali lachend, er niet van op de hoogte dat Avalanche het lachen razendsnel vergaat. Ze weet al wat er gaat gebeuren nog voor het daadwerkelijk gebeurt en haar fel gesnauwde 'ZEPHYR' gaat er niets aan veranderen.
          Bij de aanblik van het sneeuwluipaard schieten de oren van Zephyr enthousiast omhoog, haar houding wordt een speelse, laag bij de grond en een zwiepende staart. Voor Avalanche haar nekvel kan grijpen is de kat in beweging en stormt zonder gevoel voor de situatie op de nietsvermoedende nieuwkomer af. Dit is echter niet Iclyn en Ava is de reactie van Nihar eerder nog niet vergeten.
          Zonder dat ze er echter nog iets aan kan doen ziet ze Zephyr op haar soortgenoot afrennen en inwendig krimpt ze alvast ineen.

    Snow Leopard Zephyr      ❅      Gardens      ❅      Met Kali      ❅

    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 10:15 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Gwyneira Zuria Cardew

    “To appreaciate the beauty of a snowflake,
                it is necessary to stand out in the cold.”




    Polar Bear ❄ Garden ❄ w. Jax & Amon ❄ Outfit

          Ik kruiste mijn armen voor mijn borst en blikte omhoog naar de twee jongens die in de boom zaten. Mijn vraag wat ze daar in vredesnaam aan het doen waren, lag nog op mijn lippen. Een licht briesje tilde mijn haren op en blies deze in mijn gezicht. Met één handbeweging poogde ik om mijn haar uit mijn gezicht te halen – al had ik snel dor dat het verijdelde hoop was.
          De jongeman met het spitse gezicht was de eerste die antwoord gaf. “Eitjes leggen, wat anders?” Ik rolde met mijn ogen, weigerend om te vragen of hij het serieus bedoelde. Stel dat het een grap was, of zoiets. Mijn mensenkennis was niet groot genoeg om dat te beoordelen. Vandaar dat ik hem een licht knikje gaf – het veiligste antwoord dat ik kon verzinnen.
          Voordat ik kon focussen op de andere jongen die naast de eitjesleggende gozer zat, bungelde hij al ondersteboven voor mijn neus. Er was nog een klein laagje lucht tussen ons tweeën in en niet onder de indruk bleef ik staan waar ik stond. “Als we daar onze Gwyneira en Stellan niet hebben,” waren zijn woorden tegen me. “Kijk Jax. De inspiratie van Golden Compass is hier.” Ik snoof minachtend.
          “Hmm, zullen we over jouw beginnen, Amon. Moet jij niet een onschuldige jongedame verleiden om haar vinger aan een spinnenwiel te laten prikken,” zei ik. Ik hoopte dat hij slim genoeg was om de link te maken met Maleficent.
          “We zitten in een boom, Gwyneira. Waar lijkt het op?” Blijkbaar leek Stellan mijn ongemak te voelen en zijn logge gestalte sprong me al snel in het oog. Hij brulde luid om aan te kondigen dat Amon te ver was gegaan en ging op zijn achterpoten staan. “Eitjes leggen, was het toch?” Mijn houding en gezichtsuitdrukking waren onveranderd gebleven – al leek ik iets meer te ontspannen nu Stellan in de buurt was. “Moet ik jullie daarvoor alleen laten? Dan kunnen jullie je – eh – ding doen.” Al had je voor het paringsproces natuurlijk wel één mannetje en één vrouwtje nodig.


    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 14:49 ]


    I have seen my own sun darkened


    VALENTE SILVANO
    20 – Jackal, Ciro – With Max and Hadès

    When the lion strikes, the jackal profits.




    Val hees Ciro iets beter op zijn arm. De jakhals was niet meer zo’n kleine uk zoals vroeger en had toch wel wat gewicht. Val beweerde dan ook altijd dat de echte reden dat hij zoveel sportte was zodat hij Ciro nog kon blijven tillen. Of dat hij helemaal niet sportte, maar dat Ciro tillen zijn eigenlijke workout was.
    “Oh god wat verschrikkelijk, wie?” was Max’ antwoord terwijl hij ‘degene met zijn sneeuwluipaard’ zocht en naar Val grijnsde. Val grijnsde breed terug. Dit was waarom Max zijn beste vriend was.
    Hadès werd weer op de grond gezet – nou ja, gegooid – terwijl Max verder praatte. “Laten we samen eens rondkijken, mon ami.” Val liep mee met Max, met Ciro nog steeds op de arm. Ciro zou vanzelf wel uit zijn armen springen als hij weer op de grond wilde wist hij.
    En inderdaad, ze waren nog geen vier passen ver gekomen toen Ciro inderdaad naar de grond sprong en de achtervolging inzette op Hadès. Hij rolde even met zijn schouders. “Ah, beter,” zei hij lachend tegen Max. “Het lijkt wel of hij iedere keer zwaarder wordt.”
    Hij keek toe hoe Ciro Hadès inhaalde en naar Hadès staart hapte, net op het moment dat een andere vlek zich vol op Hadès stort. Het was een witachtige vlek en in gedachten ging Val af wie het kon zijn. Wie zou zich in vredesnaam zomaar zo op Hadès storten en was wit? Hij kon geen naam bedenken.
    “Wacht,” zei hij ineens, half tegen Max, half tegen zichzelf. De vlek leek verdacht veel op Hadès. “Is dat… een sneeuwluipaard?”


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.